quote:Op woensdag 28 december 2022 22:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb een zomer vakantiewerk in een kleine week uitgegeven.
Worth it
Jaquote:Op woensdag 28 december 2022 22:33 schreef Evenstar het volgende:
Is Coldplay al afgelopen? Kan ik terug?
wel lager dan ooitquote:Op woensdag 28 december 2022 22:33 schreef cafca het volgende:
Dit vind ik wel bijzonder dat dit er nog in staat, van alle nummers uit de jaren 70
Ja, nu een liedje over een mislukt Sinterklaasgedichtje.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:33 schreef Evenstar het volgende:
Is Coldplay al afgelopen? Kan ik terug?
Kneetquote:Op woensdag 28 december 2022 22:33 schreef Cee het volgende:
Dit nummer leerde ik kennen toen Gerrie Knetemann hem een keer in de playbackshow deed.
Sindsdien zie ik ook altijd De Kneet voor me als ze het over Gilbert O’Sullivan hebben, ik heb geen idee hoe die man er echt uit ziet.
Ik startte een paar jaar terug Goldeneye64 nog eens op.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Haha, weet nog dat Final Fantasy VII uitkwam en dat iedereen lyrisch was over hoe mooi het was
Blokfest.
Gossiequote:
Wat was dit ook alweer?quote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 22:33 schreef Cee het volgende:
Dit nummer leerde ik kennen toen Gerrie Knetemann hem een keer in de playbackshow deed.
Sindsdien zie ik ook altijd De Kneet voor me als ze het over Gilbert O’Sullivan hebben, ik heb geen idee hoe die man er echt uit ziet.
quote:Op woensdag 28 december 2022 22:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik startte een paar jaar terug Goldeneye64 nog eens op.
Had het beter bij het sentiment uit m'n jeugd kunnen houden, man man...
Aahw. Schattig.quote:
Ik ken dit ook ja. Lijkt hij er niet een beetje echt op?quote:Op woensdag 28 december 2022 22:33 schreef Cee het volgende:
Je zet je wekker voor een plaat? Neeeee!! Hahaquote:Op woensdag 28 december 2022 22:34 schreef Poppejans het volgende:
Ga toch maar naar bed. Moet echt wakker zijn voor KoRn
Slaap lekkerquote:Op woensdag 28 december 2022 22:34 schreef Poppejans het volgende:
Geniet ook voor mijquote:Op woensdag 28 december 2022 22:34 schreef Poppejans het volgende:
In jouw geval kan dit alsnog betekenen dat je dronk en rookte en met een punk kapsel rondliep op schoolquote:
jaquote:
Gerrie was hier nog jong zeg.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had je niet verwacht hè?
Brb, al mijn schoenen wassen uit principequote:
Nascar racing spel. Speelde ik wel veel.quote:
Ja! dan ken je mij nog nietquote:Op woensdag 28 december 2022 22:35 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Je zet je wekker voor een plaat? Neeeee!! Haha
Ook een pet inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2022 22:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ken dit ook ja. Lijkt hij er niet een beetje echt op?
Truste!quote:Op woensdag 28 december 2022 22:34 schreef Poppejans het volgende:
Nee dit klopt niet in m’n hoofd.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had je niet verwacht hè?
Godver ik lach hardop nuquote:Op woensdag 28 december 2022 22:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Brb, al mijn schoenen wassen uit principe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |