ik kom er ook niet vandaan, maar woon er welquote:Op woensdag 28 december 2022 22:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kom er niet vandaan, wel gestudeerd.
Ik had ooit wel hoop op Parklife of Girls&Boysquote:Op woensdag 28 december 2022 22:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vraag me af wat er verder uberhaupt kans maakt om in de T2000 te komen
Ik had een kater van twee dagen, heb het daarna nooit meer zo bont gemaaktquote:Op woensdag 28 december 2022 22:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb daar ook flarden van herinneringen aan.
Het moment dat je er achter komt dat de draaibar ronddraait bijvoorbeeld
Fifa 99 had The Rockafellar Skank toch? Ook goedquote:
Ja dat zijn inderdaad de enige twee die er echt uitspringen, maar dan zullen ze gebruikt moeten worden in een film ofzo.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had ooit wel hoop op Parklife of Girls&Boys
Ik heb een zomer vakantiewerk in een kleine week uitgegeven.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:27 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik had een kater van twee dagen, heb het daarna nooit meer zo bont gemaakt
Tender is ook wel fijn hoor... en Death of a partyquote:Op woensdag 28 december 2022 22:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja dat zijn inderdaad de enige twee die er echt uitspringen, maar dan zullen ze gebruikt moeten worden in een film ofzo.
Kan toch prima tijdens dit nummer?quote:Op woensdag 28 december 2022 22:28 schreef Evenstar het volgende:
Ik moet de hele tijd al belachelijk hard pissen maar wacht even op Suzan & Freek.
Kan ook prima op deze plaat van coldplayquote:Op woensdag 28 december 2022 22:28 schreef Evenstar het volgende:
Ik moet de hele tijd al belachelijk hard pissen maar wacht even op Suzan & Freek.
die vind ik echt strontirritantquote:Op woensdag 28 december 2022 22:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb daar ook flarden van herinneringen aan.
Het moment dat je er achter komt dat de draaibar ronddraait bijvoorbeeld
Misschien komt Patricia Paay ook nog wel langsquote:Op woensdag 28 december 2022 22:28 schreef Evenstar het volgende:
Pissen gaat makkelijker als je zeker geen erectie hebtquote:Op woensdag 28 december 2022 22:28 schreef Evenstar het volgende:
wanneer komen die dan?quote:Op woensdag 28 december 2022 22:28 schreef Evenstar het volgende:
Trustequote:
Ik hoor die klassiekers nu in FIFA 23 en die hoort er gewoon in puur vanwege dar gekke stukje in het middenquote:Op woensdag 28 december 2022 22:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Fifa 99 had The Rockafellar Skank toch? Ook goed
Je hebt geluk dat je niet op een koude plee hoeft te zitten wat dat betreftquote:Op woensdag 28 december 2022 22:28 schreef Evenstar het volgende:
Blokkige graphics uit de jaren 90.quote:
Ik heb het ooit voor elkaar gekregen om The Debt Collector (deels) gedraaid te krijgen op de radio.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tender is ook wel fijn hoor... en Death of a party
Die had sowieso een fijne soudtrack.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Fifa 99 had The Rockafellar Skank toch? Ook goed
Vastloopgenot. Hier heeft Kevin Parker ook goed naar geluisterdquote:Op woensdag 28 december 2022 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoor die klassiekers nu in FIFA 23 en die hoort er gewoon in puur vanwege dar gekke stukje in het midden
Die moeten toekijken?quote:Op woensdag 28 december 2022 22:28 schreef Evenstar het volgende:
Smakeloos landquote:Op woensdag 28 december 2022 22:29 schreef Fred_B het volgende:
Hierna nog 8x Coldplay, waarvan 6 in de middag en avond van 31 december
Jezusquote:Op woensdag 28 december 2022 22:29 schreef Fred_B het volgende:
misschien helpt een betere remixquote:Op woensdag 28 december 2022 22:30 schreef cafca het volgende:
Dit is wel een heeeele saaie versie van het liedje van Coldplay
Dit is wel een beetje een pleonasme hoorquote:Op woensdag 28 december 2022 22:30 schreef cafca het volgende:
Dit is wel een heeeele saaie versie van het liedje van Coldplay
quote:Op woensdag 28 december 2022 22:29 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind alleen dat nummer met Beyonce erger in de lijst. Oh en misschien Paradisequote:Op woensdag 28 december 2022 22:30 schreef peaceman het volgende:
ze hebben ergere.
is dat nou een compliment of niet?
Viva la Vida, Clocks en Scientist staan daar prima. Fix You en Yellow staan wel echt te hoog. En welke vergeet ik nog?quote:
geheidquote:Op woensdag 28 december 2022 22:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zullen er serieus mensen zijn die eerst Song 2 horen en dan deze en deze fijner vinden?
quote:Op woensdag 28 december 2022 22:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Blokkige graphics uit de jaren 90.
Onzin. Vergelijk dit eens met politik😎quote:Op woensdag 28 december 2022 22:30 schreef Poppejans het volgende:
Ken dit niet. Maar klinkt als hun 30 andere platen die in de lijst staan.
Hier gewoon een bubbelende reggaeton remix vanquote:
Sky full of starsquote:Op woensdag 28 december 2022 22:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Viva la Vida, Clocks en Scientist staan daar prima. Fix You en Yellow staan wel echt te hoog. En welke vergeet ik nog?
Er zijn ook mensen die vrijwillig in pak hem beet Heerhugowaard gaan wonen, dus ik kijk nergens van opquote:Op woensdag 28 december 2022 22:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zullen er serieus mensen zijn die eerst Song 2 horen en dan deze en deze fijner vinden?
Nee, maar als ze deze nu twee uur op repeat zetten, ben ik hem morgenochtend ook weer vergeten.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:30 schreef Poppejans het volgende:
Ken dit niet. Maar klinkt als hun 30 andere platen die in de lijst staan.
Dit is wel op Lara Croft van toepassing.quote:
is er serieus een Coldplay & Beyonce nummer? wowquote:Op woensdag 28 december 2022 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat nummer met Beyonce erger in de lijst. Oh en misschien Paradise
Die met Afietsiequote:Op woensdag 28 december 2022 22:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Viva la Vida, Clocks en Scientist staan daar prima. Fix You en Yellow staan wel echt te hoog. En welke vergeet ik nog?
dat gedrocht met the weeknd chainsmokers bedoel ikquote:Op woensdag 28 december 2022 22:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Yellow en Viva la Vida kan ik mee leven als t moet, maar die andere 3. Neen.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ho ff hoor, daar wonen een oom en tante van mequote:Op woensdag 28 december 2022 22:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die vrijwillig in pak hem beet Heerhugowaard gaan wonen, dus ik kijk nergens van op
Haha, weet nog dat Final Fantasy VII uitkwam en dat iedereen lyrisch was over hoe mooi het wasquote:
Oh ja.quote:
Oja dat is ook een drol jaquote:Op woensdag 28 december 2022 22:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat gedrocht met the weeknd chainsmokers bedoel ik
er zijn ook mensen die wonen in Zoetermeer en werken in Almere.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die vrijwillig in pak hem beet Heerhugowaard gaan wonen, dus ik kijk nergens van op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |