Vastloopgenot. Hier heeft Kevin Parker ook goed naar geluisterdquote:Op woensdag 28 december 2022 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoor die klassiekers nu in FIFA 23 en die hoort er gewoon in puur vanwege dar gekke stukje in het midden
Die moeten toekijken?quote:Op woensdag 28 december 2022 22:28 schreef Evenstar het volgende:
Ik moet de hele tijd al belachelijk hard pissen maar wacht even op Suzan & Freek.
Smakeloos landquote:Op woensdag 28 december 2022 22:29 schreef Fred_B het volgende:
Hierna nog 8x Coldplay, waarvan 6 in de middag en avond van 31 december
Jezusquote:Op woensdag 28 december 2022 22:29 schreef Fred_B het volgende:
misschien helpt een betere remixquote:Op woensdag 28 december 2022 22:30 schreef cafca het volgende:
Dit is wel een heeeele saaie versie van het liedje van Coldplay
Dit is wel een beetje een pleonasme hoorquote:Op woensdag 28 december 2022 22:30 schreef cafca het volgende:
Dit is wel een heeeele saaie versie van het liedje van Coldplay
quote:Op woensdag 28 december 2022 22:29 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind alleen dat nummer met Beyonce erger in de lijst. Oh en misschien Paradisequote:Op woensdag 28 december 2022 22:30 schreef peaceman het volgende:
ze hebben ergere.
is dat nou een compliment of niet?
Viva la Vida, Clocks en Scientist staan daar prima. Fix You en Yellow staan wel echt te hoog. En welke vergeet ik nog?quote:
geheidquote:Op woensdag 28 december 2022 22:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zullen er serieus mensen zijn die eerst Song 2 horen en dan deze en deze fijner vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |