quote:Op woensdag 28 december 2022 22:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Blokkige graphics uit de jaren 90.
Onzin. Vergelijk dit eens met politik😎quote:Op woensdag 28 december 2022 22:30 schreef Poppejans het volgende:
Ken dit niet. Maar klinkt als hun 30 andere platen die in de lijst staan.
Hier gewoon een bubbelende reggaeton remix vanquote:
Sky full of starsquote:Op woensdag 28 december 2022 22:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Viva la Vida, Clocks en Scientist staan daar prima. Fix You en Yellow staan wel echt te hoog. En welke vergeet ik nog?
Er zijn ook mensen die vrijwillig in pak hem beet Heerhugowaard gaan wonen, dus ik kijk nergens van opquote:Op woensdag 28 december 2022 22:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zullen er serieus mensen zijn die eerst Song 2 horen en dan deze en deze fijner vinden?
Nee, maar als ze deze nu twee uur op repeat zetten, ben ik hem morgenochtend ook weer vergeten.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:30 schreef Poppejans het volgende:
Ken dit niet. Maar klinkt als hun 30 andere platen die in de lijst staan.
Dit is wel op Lara Croft van toepassing.quote:
is er serieus een Coldplay & Beyonce nummer? wowquote:Op woensdag 28 december 2022 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat nummer met Beyonce erger in de lijst. Oh en misschien Paradise
Die met Afietsiequote:Op woensdag 28 december 2022 22:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Viva la Vida, Clocks en Scientist staan daar prima. Fix You en Yellow staan wel echt te hoog. En welke vergeet ik nog?
dat gedrocht met the weeknd chainsmokers bedoel ikquote:Op woensdag 28 december 2022 22:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Yellow en Viva la Vida kan ik mee leven als t moet, maar die andere 3. Neen.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ho ff hoor, daar wonen een oom en tante van mequote:Op woensdag 28 december 2022 22:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die vrijwillig in pak hem beet Heerhugowaard gaan wonen, dus ik kijk nergens van op
Haha, weet nog dat Final Fantasy VII uitkwam en dat iedereen lyrisch was over hoe mooi het wasquote:
Oh ja.quote:
Oja dat is ook een drol jaquote:Op woensdag 28 december 2022 22:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat gedrocht met the weeknd chainsmokers bedoel ik
er zijn ook mensen die wonen in Zoetermeer en werken in Almere.quote:Op woensdag 28 december 2022 22:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die vrijwillig in pak hem beet Heerhugowaard gaan wonen, dus ik kijk nergens van op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |