Is dat Marvin Kingquote:
Nee, Harry is de eerste B2, die deed Sleutel/Diamant. Joop deed de trilogie Schatkaart/Kroon/Stadquote:Op woensdag 28 december 2022 20:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij is die ene niet Joop maar zijn broer, de 1e B2
Neen.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit is wel veel minder langdradig en gevarieerder dan de ijzeren vlinder.
Tot het voorbij is.quote:
Vroeger was het nog leuker want dan stonden mensen eerst 8 uur in de rij.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:12 schreef alopio het volgende:
Ook lachen. Koop je een kaartje voor het cafe, ga je dit uur, haat je tubular bells, krijg je dit
Ja van dit.quote:
Die grote pic lijkt een te rond hoofd te hebben voor Joop, maar kan ernaast zittenquote:Op woensdag 28 december 2022 20:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, Harry is de eerste B2, die deed Sleutel/Diamant. Joop deed de trilogie Schatkaart/Kroon/Stad
Ik vond de geheimzinnige opdrachtgever het leukst denk ik. Of dat ze naar Amerika gingen.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:14 schreef Isorden het volgende:
De Huilende Professor is wel echt een underrated B&A Serie trouwens.
Je kon in die 8 uur wel gewoon andere dingen doen though. Of helemaal in het begin niet?quote:Op woensdag 28 december 2022 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Vroeger was het nog leuker want dan stonden mensen eerst 8 uur in de rij.
Het is ook niet echt iets dat je op de radio draait ofzo.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:14 schreef Arizona het volgende:
Goddank hoor je dit lied de rest van het jaar zelden tot nooit.
FRIKANDELquote:
Die twee heb ik volledig op mn externe HD staanquote:Op woensdag 28 december 2022 20:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vond de geheimzinnige opdrachtgever het leukst denk ik. Of dat ze naar Amerika gingen.
idem met echoesquote:Op woensdag 28 december 2022 20:14 schreef Evenstar het volgende:
Dit had niet gehoeven, had je alle andere nummers in de top 2000 gewoon kunnen draaien zonder afkapaids.
Haha ik had die gezichten wel willen zien danquote:Op woensdag 28 december 2022 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee joh, Griekenland en De Kroonquote:Op woensdag 28 december 2022 20:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vond de geheimzinnige opdrachtgever het leukst denk ik. Of dat ze naar Amerika gingen.
Beste wat ik er ooit meemaakte: mensen stonden TIEN UUR IN DE RIJ... En ik liep ze allemaal voorbij. Ik ging zo hup het gebouw in, ie-der-een keek mij (en zichzelf) hatend aan... Ik liep zelfs naar vooraan de rij van het café!quote:Op woensdag 28 december 2022 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
jaloersquote:Op woensdag 28 december 2022 20:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die twee heb ik volledig op mn externe HD staan
Gewoon minder lullen had ook al geholpen.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:14 schreef Evenstar het volgende:
Dit had niet gehoeven, had je alle andere nummers in de top 2000 gewoon kunnen draaien zonder afkapaids.
Wel. Dit moet helemaal. Dat moet gewoonquote:Op woensdag 28 december 2022 20:14 schreef Evenstar het volgende:
Amerika vond ik de leukstequote:Op woensdag 28 december 2022 20:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Daar werd trouwens een ANDERE versie van Tubular Bells gebruikt! Een cover-versie van Geoff Love. Momentje.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:14 schreef Isorden het volgende:
De Huilende Professor is wel echt een underrated B&A Serie trouwens.
Ik niet, want vind dat einde zo lekkerquote:
Haten op Echoesquote:
ja maar dat middenstuk is zo langquote:Op woensdag 28 december 2022 20:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik niet, want vind dat einde zo lekker
Dat is inderdaad wel een leuk stuk maar je moet er minimaal een kwartier ellende voor doorstaanquote:Op woensdag 28 december 2022 20:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik niet, want vind dat einde zo lekker
quote:
VIJF PILLEN??quote:
niet zozeer haten, maar van mij hoeft het niet persequote:
Bassie stuurt je spontaan een claim via Brein.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die twee heb ik volledig op mn externe HD staan
Dat klopt, maar het helptquote:Op woensdag 28 december 2022 20:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar dat middenstuk is zo lang
Dat is niets anders dan normaal daarquote:Op woensdag 28 december 2022 20:15 schreef Cee het volgende:
Café slaat net als het bier helemaal dood.
Eerste nummer na 00:00quote:Op woensdag 28 december 2022 20:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Echoes zou gewoon in het laatste uur moeten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Maar wel knap dat je ongeveer zijn naam wist hoorquote:
Ik mis enigszins de vergelijkingquote:Op woensdag 28 december 2022 20:17 schreef tong80 het volgende:
Dit is wel teug in de tijd. Dat de Red Hot Chili peppers in de jaren 80 gewoon drie kwartier live waren op een woensdagmiddag in de studio van de wilde wereld op radio 3
Dit is leuk
😋
Vannacht ook nog?quote:
Ja.quote:
Die met de pakketjes.quote:Op woensdag 28 december 2022 20:17 schreef Urquhart het volgende:
Wat is jullie favoriete B&A serie?
Die van mij: De Verdwenen Kroon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |