SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
prima band ja, maar beste echt niet vind ik.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel een goede band hoor. Weinig Nederlandse band die live zo goed zijn als zij."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
De pen is van je zus[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op woensdag 28 december 2022 18:53 schreef Poppejans het volgende:
Kwam er laatst achter dat dit geen nummer van Marilyn Manson zelf was* schaam
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Jezus leeft!Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
nee niet de bestequote:Op woensdag 28 december 2022 18:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
prima band ja, maar beste echt niet vind ik.I love music |Ajax forever
Zal het nog erger maken;quote:
Ik vind Marilyns versie wel echt lekkerder“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
wie is faith en waarom zou je die aanraken?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
dat verbaast me allang niet meer hoorquote:Op woensdag 28 december 2022 18:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zal het nog erger maken;
Ik vind Marilyns versie wel echt lekkerder
Dit is waar.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zal het nog erger maken;
Ik vind Marilyns versie wel echt lekkerder
Ik sluit me aan bij de club van de smakelozen.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Dit nummer is eigenlijk wat te eentonigOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Je moet Jezus juist aan tafel uitnodigen.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:55 schreef alopio het volgende:
Net op tijd klaar met eten voor JezusTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat was met kerstquote:Op woensdag 28 december 2022 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet Jezus juist aan tafel uitnodigen.
En Jezus wilt alleen brood en wijn![]()
Dan wordt het je laatste avondmaal.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet Jezus juist aan tafel uitnodigen.![]()
Is Andy Fletcher?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die gaat met al z'n vrienden aan dezelfde kant zittenquote:Op woensdag 28 december 2022 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet Jezus juist aan tafel uitnodigen.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Hier ook.quote:Op woensdag 28 december 2022 18:55 schreef alopio het volgende:
Net op tijd klaar met eten voor JezusKrijgen we nog wat wijn na?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
867 Vlinder Rowwen Hèze![]()
![]()
866 Tinseltown In The Rain The Blue Nile![]()
![]()
865 Tous Les Mêmes Stromae![]()
864 Red Eyes The War On Drugs![]()
863 Father And Son Cat Stevens![]()
862 Owner Of A Lonely Heart Yes![]()
![]()
![]()
861 Firestarter The Prodigy![]()
![]()
![]()
860 Whatever It Takes Imagine Dragons![]()
859 Smack My Bitch Up The Prodigy![]()
![]()
![]()
858 The Weight The Band![]()
![]()
![]()
857 Adore You Harry Styles![]()
856 Go Like Elijah Chi Coltrane![]()
855 Start Me Up Rolling Stones![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Nee, bier ook goedquote:Op woensdag 28 december 2022 18:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier ook.Krijgen we nog wat wijn na?
![]()
867 Vlinder Rowwen Hèze
866 Tinseltown In The Rain The Blue Nile
![]()
863 Father And Son Cat Stevens
![]()
![]()
![]()
![]()
858 The Weight The Band
857 Adore You Harry Styles
855 Start Me Up Rolling Stones
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
quote:Op woensdag 28 december 2022 18:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier ook.Krijgen we nog wat wijn na?
![]()
Das die cover van dat ene nummer van Danny Veraquote:"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Lekker uurtje hoor. Met een dansjes ertussen nice.Trotste mama van Ambar
Ik weet niet wat ik van dit uur moet vindenquote:Op woensdag 28 december 2022 18:57 schreef MTheBassman het volgende:
867 Vlinder Rowwen Hèze
866 Tinseltown In The Rain The Blue Nile
![]()
863 Father And Son Cat Stevens
![]()
![]()
![]()
![]()
858 The Weight The Band
857 Adore You Harry Styles
Al die vervelende Hazes ook altijdquote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Goed uurtje, alleen jammer van War on DrugsAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
867 Vlinder Rowwen Hèze![]()
866 Tinseltown In The Rain The Blue Nile![]()
863 Father And Son Cat Stevens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
858 The Weight The Band![]()
857 Adore You Harry Styles![]()
![]()
Omdat ik anders geen koekjes kan etenquote:Trotste mama van Ambar
Daarom mijn gouden idee. Je mag niet stemmen op een band uit je eigen provincie. Dan vallen dit soort dingen er direct uitquote:![]()
Goeie Limburgse wiet is datquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ligt het aan mij of staan die reclames allerjezus hard t.o.v. de muziek?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Kaaskoekjes zijn de oplossingquote:Op woensdag 28 december 2022 18:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik anders geen koekjes kan eten![]()
Rowwen Purple Haze, interessante mash-up. Daar moet Bart eens iets mee doen.quote:
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
oeh dat is wel een briljant idee jaquote:Op woensdag 28 december 2022 18:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Daarom mijn gouden idee. Je mag niet stemmen op een band uit je eigen provincie. Dan vallen dit soort dingen er direct uitI love music |Ajax forever
dat is altijd zo,ook op tv.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:00 schreef PzKpfw het volgende:
Ligt het aan mij of staan die reclames allerjezus hard t.o.v. de muziek?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Wat zeggie?!quote:Op woensdag 28 december 2022 19:00 schreef PzKpfw het volgende:
Ligt het aan mij of staan die reclames allerjezus hard t.o.v. de muziek?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Hoeveel?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Geen Bloasmuziek meer, minder Blof en Racoon, etc etcquote:Op woensdag 28 december 2022 19:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
oeh dat is wel een briljant idee ja![]()
Zacht is Aquacellquote:Op woensdag 28 december 2022 19:00 schreef PzKpfw het volgende:
Ligt het aan mij of staan die reclames allerjezus hard t.o.v. de muziek?![]()
Even gekeken in welke straat die man is doodgeschoten, dat is hier maar 5 minuten vandaan.Make love, not war ☮![]()
Ik zou die banaan even uit m'n oor halen.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Tribunalen zullen er komen!Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Verpakking nog niet open gehad dus geen ideequote:Trotste mama van Ambar
Maar dan zou dus ook niemand uit Zuid-Holland op Golden Earring mogen stemmenquote:Op woensdag 28 december 2022 18:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Daarom mijn gouden idee. Je mag niet stemmen op een band uit je eigen provincie. Dan vallen dit soort dingen er direct uit![]()
![]()
Komt zo wel serieus dichtbijquote:Op woensdag 28 december 2022 19:01 schreef Diaan73 het volgende:
Even gekeken in welke straat die man is doodgeschoten, dat is hier maar 5 minuten vandaan.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
quote:Op woensdag 28 december 2022 19:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zou die banaan even uit m'n oor halen.
Make love, not war ☮![]()
Komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:01 schreef Diaan73 het volgende:
Even gekeken in welke straat die man is doodgeschoten, dat is hier maar 5 minuten vandaan.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Tja, overvaller met zijn eigen wapen. Moet ik dat zielig vinden?quote:Op woensdag 28 december 2022 19:01 schreef Diaan73 het volgende:
Even gekeken in welke straat die man is doodgeschoten, dat is hier maar 5 minuten vandaan.![]()
Heb je een alibi?quote:Op woensdag 28 december 2022 19:01 schreef Diaan73 het volgende:
Even gekeken in welke straat die man is doodgeschoten, dat is hier maar 5 minuten vandaan.![]()
Gelukkig heb je een alibi (ik neem aan dat je hier at te posten)quote:Op woensdag 28 december 2022 19:01 schreef Diaan73 het volgende:
Even gekeken in welke straat die man is doodgeschoten, dat is hier maar 5 minuten vandaan.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat was B2quote:Op woensdag 28 december 2022 19:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zou die banaan even uit m'n oor halen.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
In bier zitten vrouwelijke hormonen.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
is volgens mij laatst overleden die acteur, RIPquote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
He het is niet perfect ja. Maar ik denk dat een Earring wel zo populair is dat dat geen probleem moet zijn.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:01 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar dan zou dus ook niemand uit Zuid-Holland op Golden Earring mogen stemmen
En anders moeten wij die opoffering maar doen![]()
Kaasstengels.quote:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Al besprokenquote:Op woensdag 28 december 2022 19:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een alibi (ik neem aan dat je hier at te posten)![]()
Nee maar dat is het vermoeden...quote:Op woensdag 28 december 2022 19:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja, overvaller met zijn eigen wapen. Moet ik dat zielig vinden?Make love, not war ☮![]()
Niet eens.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een alibi (ik neem aan dat je hier at te posten)
Totaal andere insteekquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Oo dan zal ik niet te snel oordelenquote:Op woensdag 28 december 2022 19:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee maar dat is het vermoeden...![]()
Zei Waylon nooitquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Drommels drommels drommels.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
is volgens mij laatst overleden die acteur, RIPYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
quote:Op woensdag 28 december 2022 19:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Oo dan zal ik niet te snel oordelen![]()
Had ze honger?quote:Op woensdag 28 december 2022 19:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een alibi (ik neem aan dat je hier at te posten)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ga maar even Personal Jesus van Jantje Contantje luisteren tijdens de Limburgse meuk"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Oh joy, krijgen we Bas en Aad?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Origineel van Editors is beter[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nicky...snif“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Volgende, past nietquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op woensdag 28 december 2022 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh joy, krijgen we Bas en Aad?De boeven zijn in de buurt
Rowwen
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Je klok loopt een uur voor.quote:
Album top 100 2024![]()
geen twarresquote:Op woensdag 28 december 2022 19:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Geen Bloasmuziek meer, minder Blof en Racoon, etc etc
Nog iets langer geduldquote:Op woensdag 28 december 2022 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh joy, krijgen we Bas en Aad?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Wil ik wel voor je doen dan:quote:Op woensdag 28 december 2022 19:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Oo dan zal ik niet te snel oordelen
Weer een k*t crimineel die niet op kosten van de staat kost en inwoning hoeft te genieten…![]()
![]()
RIP Peter R de Vriezer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Owquote:Kwam in beeld. Maar dan begint het dartsen
wer bisto vind ik eerlijk gezegd nog wel wat hebbenquote:
Rowwen was wel de lekkerste van CenterfoldWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Vlees/groenten/bitterballen ontdooit nu?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dat dialect geblaat hoeft van mij nooit zo, maar het verhaal hierachter raakt me wel“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Kan die vlinder niet verdrinken? Dan zit er nog een mooi plaatje in.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Nee, dat was Cecilia…quote:Op woensdag 28 december 2022 19:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rowwen was wel de lekkerste van Centerfold![]()
Like gegevenquote:Op woensdag 28 december 2022 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil ik wel voor je doen dan:
Weer een k*t crimineel die niet op kosten van de staat kost en inwoning hoeft te genieten…![]()
ach joh, 'wij' hebben alleen Ede Staal erin met 1 notering, dan houden we ons nog aardig koest vind ikquote:Op woensdag 28 december 2022 19:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Geen Groningse troep! Geen De Kast
Voor ieder wat wils...quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die vlinder is een vermoord kind.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:06 schreef Fred_B het volgende:
Kan die vlinder niet verdrinken? Dan zit er nog een mooi plaatje in.Make love, not war ☮![]()
Dat is van Simon en Garfunkelquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, die referentie naar Boudewijn had misschien handiger gekundquote:Op woensdag 28 december 2022 19:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die vlinder is een vermoord kind.
Dan is dat wel netjes. Als de overige provincies zich hier ook aan zouden houden. (En ja, Suzan en Freek tel ik voor alle provincies)quote:Op woensdag 28 december 2022 19:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ach joh, 'wij' hebben alleen Ede Staal erin met 1 notering, dan houden we ons nog aardig koest vind ik![]()
Origineel van Nick en Simon dacht ik.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is van Simon en Garfunkel"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
tja... je bent nog jong....quote:Op woensdag 28 december 2022 19:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wer bisto vind ik eerlijk gezegd nog wel wat hebbenI love music |Ajax forever
![]()
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Wij hebben GuusGod. 35x op gestemd[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat mochten ze willen…quote:Op woensdag 28 december 2022 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is van Simon en Garfunkel![]()
![]()
Is Ook Schitterend ook toch?quote:Op woensdag 28 december 2022 19:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ach joh, 'wij' hebben alleen Ede Staal erin met 1 notering, dan houden we ons nog aardig koest vind ikDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Nee met Guus Meeuwis moet je blij zijnquote:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ja dat denk ik wel.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die referentie naar Boudewijn had misschien handiger gekundMake love, not war ☮![]()
jij gaat zeker altijd elke dag naar die concertreeks in het PSV stadion?quote:Op woensdag 28 december 2022 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij hebben GuusGod. 35x op gestemdI love music |Ajax forever
En bedanktquote:Op woensdag 28 december 2022 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij hebben GuusGod. 35x op gestemd![]()
Welke provincie heeft de minste noteringen? Ik gok Flevoland of Groningen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zojuist mijn mening bevestigd. zelfs Laura was nog lekkerder.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mochten ze willen…
[ afbeelding ]Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Alles beneden de rivieren is Belgiequote:Op woensdag 28 december 2022 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee met Guus Meeuwis moet je blij zijnTrotste mama van Ambar
Utrecht.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke provincie heeft de minste noteringen? Ik gok Flevoland of Groningen?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Neejoh, die hebben Kensingtonquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
nou met 88 keer Kensington...quote:I love music |Ajax forever
Dictator!quote:Op woensdag 28 december 2022 19:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zojuist mijn mening bevestigd. zelfs Laura was nog lekkerder.![]()
Ohhhhh
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee die willen wij niet. Hou ze maarquote:Op woensdag 28 december 2022 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Die zijn verrandstads![]()
Alles ten oosten van Utrecht is Achterhoekquote:Op woensdag 28 december 2022 19:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles beneden de rivieren is BelgieOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
en Altijd wel iemandquote:Op woensdag 28 december 2022 19:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Voltooid Verleden Tijd is van hun dacht ik"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Wij in Den Helder hebben Van Dik Hout (2x), maar die waren eigenlijk al verhuisd richting Amsterdam toen ze dingen op gingen nemen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Alles ten westen van de IJssel is kut.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles beneden de rivieren is BelgieAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ik kom uit het land van Normaal en Suzan en Freek.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij hebben GuusGod. 35x op gestemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
#STEMPLAAT![]()
0027 (0029) Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5)
0030 (0036) Dire Straits - Telegraph Road (Albumversie)
0048 (0048) Rage Against The Machine - Killing In The Name
0050 (0047) Supertramp - School
0102 (0087) The Doors - Riders On The Storm (Albumversie)
0138 (0122) Animals - House Of The Rising Sun
0249 (0303) Slayer - Angel Of Death
0296 (0352) Sinéad O'Connor - Troy
0297 (0261) Don McLean - Vincent
0357 (0350) Nena - 99 Luftballons
0397 (niet..) Froukje - Ik Wil Dansen
0400 (0515) Pearl Jam - Even Flow
0437 (0460) Jim Croce - Time In A Bottle
0531 (0554) Donna Summer - I Feel Love
0540 (0499) Joy Division - Love Will Tear Us Apart
0544 (0600) Elton John - Tiny Dancer
0549 (0575) Talking Heads - Psycho Killer
0596 (0542) David Bowie - Let's Dance
0621 (0708) Alice In Chains - Would?
0627 (0751) The Cure - Friday I'm In Love
0663 (0606) Aretha Franklin - I Say A Little Prayer
0677 (0564) Temptations - Papa Was A Rolling Stone (Albumversie)
0678 (0833) Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down
0792 (0824) Uriah Heep - Easy Livin'
0859 (0831) The Prodigy - Smack My Bitch Up
Gehoord.
0866 (0840) The Blue Nile - Tinseltown In The Rain
0887 (0478) Golden Earring - She Flies On Strange Wings
0956 (0866) Cockney Rebel - Sebastian
0970 (0906) Jimi Hendrix - Voodoo Child (Slight Return)
0996 (0747) Leonard Cohen - So Long Marianne
1065 (1236) Heart - Barracuda
1075 (1098) BAP - Kristallnach
1079 (1018) Crosby, Stills, Nash & Young - Almost Cut My Hair
1112 (1135) Jethro Tull - Locomotive Breath
1178 (1240) Air - All I Need
1193 (1108) Talk Talk - Life's What You Make It
1244 (1167) De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!
1249 (1235) Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida (Albumversie)
1269 (1379) Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War (Albumversie)
1289 (1305) Smiths - Bigmouth Strikes Again
1382 (1421) Nena - Nur Geträumt
1464 (1501) Foreigner - Cold As Ice
1533 (1287) Cuby & the Blizzards - Somebody Will Know Someday
1554 (1719) Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay
1603 (1608) Editors - The Racing Rats
1604 (1477) Ella Fitzgerald & Louis Armstrong - Summertime
1632 (1396) Sugarhill Gang - Rapper's Delight
1708 (1531) The Shadows - Apache
1715 (1993) Doobie Brothers - Long Train Runnin'
1724 (1567) Muddy Waters - Mannish Boy
Gemist.
1023 (0943) Tears For Fears - Shout
1026 (1070) Queens Of The Stone Age - Go With The Flow
1042 (0835) Gloria Gaynor - I Will Survive
1047 (0786) Bob Dylan - Like A Rolling Stone
1322 (1432) Eminem - Cleanin' Out My Closet
1344 (1499) Foo Fighters - All My Life
1348 (1238) Janis Joplin - Mercedes Benz
1758 (1708) Curtis Mayfield - Move On Up
1763 (1591) Chicago - 25 Or 6 To 4
1822 (1652) J.J. Cale - Call Me The Breeze
1931 (1964) Chris Isaak - Blue Hotel
1950 (1867) Fischer-Z - The Worker|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 28 december 2022 19:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kom uit het land van Normaal en Suzan en Freek.Komt zo wel heel dichtbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Freaky en Sidonia? Yeps.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Verdomme ze komen uit de AchterhoekMake love, not war ☮![]()
Je hoeft je niet te verontschuldigingen hoorquote:Op woensdag 28 december 2022 19:10 schreef Dagoduck het volgende:
Wij in Den Helder hebben Van Dik Hout (2x), maar die waren eigenlijk al verhuisd richting Amsterdam toen ze dingen op gingen nemen.
[..]
Ik kom uit het land van Normaal en Suzan en Freek.en jij durft hier gewoon te komen... je hebt wel lef!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
Dat is niet zo erg Van Dik Houtquote:Op woensdag 28 december 2022 19:10 schreef Dagoduck het volgende:
Wij in Den Helder hebben Van Dik Hout (2x), maar die waren eigenlijk al verhuisd richting Amsterdam toen ze dingen op gingen nemen.![]()
[..]
Ik kom uit het land van Normaal en Suzan en Freek.Ze moeten wel erg aardig zijn, heb ik van horen zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮![]()
Komt überhaupt een muzikant uit Groningen? Behalve Imca Marina?quote:Op woensdag 28 december 2022 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke provincie heeft de minste noteringen? Ik gok Flevoland of Groningen?![]()
[..]
Ik kom uit het land van Normaal en Suzan en Freek.Logisch dat broer en zus naar dezelfde school gingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat er uberhaupt iets uit Flevoland in de Top 2000?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, ikquote:Op woensdag 28 december 2022 19:12 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Komt überhaupt een muzikant uit Groningen? Behalve Imca Marina?
Hitler was ook aardig. Zegt dus helemaal niets.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze moeten wel erg aardig zijn, heb ik van horen zeggen.Trotste mama van Ambar
TINSELTOWN![]()
REGEN
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
ze maken in elk geval niet zoveel ruzie als een broer en zus normaal doen.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze moeten wel erg aardig zijn, heb ik van horen zeggen.I love music |Ajax forever
quote:Op woensdag 28 december 2022 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hitler was ook aardig. Zegt dus helemaal niets.heb je dat ook van horen zeggen?
Was een prima kerel inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hitler was ook aardig. Zegt dus helemaal niets.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Met alle liefde mag je Van Dikhout als een band uit Den Helder bestempelen.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:10 schreef Dagoduck het volgende:
Wij in Den Helder hebben Van Dik Hout (2x), maar die waren eigenlijk al verhuisd richting Amsterdam toen ze dingen op gingen nemen.
In Amsterdam doen we er helemaal niks mee…![]()
Rooie Rinus en Pé Daalemmerquote:Op woensdag 28 december 2022 19:12 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Komt überhaupt een muzikant uit Groningen? Behalve Imca Marina?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo’n nederrapper uit Almere?quote:Op woensdag 28 december 2022 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat er uberhaupt iets uit Flevoland in de Top 2000?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Suzan was een vriendinnetje van mijn zusje, volgens mij was die wel aardig ja. Maar dat is al meer dan 20 jaar geleden.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze moeten wel erg aardig zijn, heb ik van horen zeggen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
quote:Op woensdag 28 december 2022 19:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigingen hoor![]()
Quintino staat niet in de lijst.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Quintino|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Urker mannenkooor?quote:Op woensdag 28 december 2022 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat er uberhaupt iets uit Flevoland in de Top 2000?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
heb ik een elpee vanquote:Op woensdag 28 december 2022 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rooie Rinus en Pé DaalemmerI love music |Ajax forever
You can call me Almerequote:Op woensdag 28 december 2022 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat er uberhaupt iets uit Flevoland in de Top 2000?![]()
De helft van Acda & De Munnik komt uit Flevoland.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb wel blauw wc-water. Komt wel dichtbij zo.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nou, daar moeten we ons hier dan maar aan vasthouden.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met alle liefde mag je Van Dikhout als een band uit Den Helder bestempelen.
In Amsterdam doen we er helemaal niks mee…
Heb vorige maand de gitarist nog live gezien.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die had echt wel z’n nukken hoor. Dan was ie verre van redelijk.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hitler was ook aardig. Zegt dus helemaal niets.![]()
Minder blue curacao drinkenquote:Op woensdag 28 december 2022 19:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb wel blauw wc-water. Komt wel dichtbij zo.Trotste mama van Ambar
Aardig prima, jammer dat ze met dr broer muziek moest makenquote:Op woensdag 28 december 2022 19:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Suzan was een vriendinnetje van mijn zusje, volgens mij was die wel aardig ja. Maar dat is al meer dan 20 jaar geleden.![]()
Moeder is uit eten en vader heeft al te veel gedronken![]()
Vriendin van me heeft er een spuit lidocaïne ingezet![]()
-XOXO-![]()
acda & de of Munnik?quote:Op woensdag 28 december 2022 19:13 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
De helft van Acda & De Munnik komt uit Flevoland.I love music |Ajax forever
Alle vrouwkes
_____
Tijd voor alle memmen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Stemplaatafkapgefaal
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Memmen
_____
Het Munnik-deel.quote:
Ali B komt ook uit Flevoland maar heeft dit jaar net de Top2000 gemist lijkt het.![]()
![]()
Wat lees ik hierquote:Op woensdag 28 december 2022 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Wel gewoon een erg fijn plaatje van Stromae dit
_____
![]()
fromage komt spontaan naar boven
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Ronnie Flex?quote:Op woensdag 28 december 2022 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klinkt als een gezellige kerstquote:Op woensdag 28 december 2022 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
Vriendin van me heeft er een spuit lidocaïne ingezet
terwijl hij toch vaak zijn .... in zaken steektquote:Op woensdag 28 december 2022 19:15 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Het Munnik-deel.
Ali B komt ook uit Flevoland maar heeft dit jaar net de Top2000 gemist lijkt het.I love music |Ajax forever
Lekker!quote:Op woensdag 28 december 2022 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Ik zie mensen die ik van internet ken in t cafeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Och jeetje...quote:Op woensdag 28 december 2022 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
Vriendin van me heeft er een spuit lidocaïne ingezet
Duran Duran telt niet meequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wist je dat als je de eerste drie letters van stromae naar achteren staat je maestro krijgt?
Leuk he??"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dit is de laagste plaat van Stromae, maar van die er in staan is dit misschien wel de besteOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ik ga morgenavond denk ik vier stemplaten missen in anderhalf uur. Lekkere planning weer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Altijd lachen, obligaat dansende mensen in het cafe
Dat kunnen wij als zolderkamer fokkers vast beter![]()
Dit nummer is flink met de Stromae omhoog gegaan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, ik in ieder geval niet.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:16 schreef alopio het volgende:
Dat kunnen wij als zolderkamer fokkers vast beterYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Was wel leuk op Pinkpop ooit. En druk. En warm.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 28 december 2022 19:16 schreef alopio het volgende:
Dat kunnen wij als zolderkamer fokkers vast beter-XOXO-![]()
Aanpassen die planningquote:Op woensdag 28 december 2022 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga morgenavond denk ik vier stemplaten missen in anderhalf uur. Lekkere planning weer.![]()
Sowieso ik ben goed in dansenquote:Op woensdag 28 december 2022 19:16 schreef alopio het volgende:
Dat kunnen wij als zolderkamer fokkers vast beterTrotste mama van Ambar
Stromaequote:Op woensdag 28 december 2022 19:16 schreef MTheBassman het volgende:
Wist je dat als je de eerste drie letters van stromae naar achteren staat je maestro krijgt?
Leuk he??
Rtsomae
Nee, klopt niet…![]()
Met de muziek van Stromae kan ik niet zoveel.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ik ga mijn concertje er niet voor opgeven.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Welk concert ga jequote:Op woensdag 28 december 2022 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga mijn concertje er niet voor opgeven.![]()
War On Drugs
_____
terug naar de basisschool dan maarquote:Op woensdag 28 december 2022 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stromae
Rtsomae
Nee, klopt niet…"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Dit nummer lijkt wel het meest op die van Di-rect[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 28 december 2022 19:18 schreef Diaan73 het volgende:
Dit nummer van WOD vind ik wel leuk!quote:Op woensdag 28 december 2022 19:18 schreef Diaan73 het volgende:
Dit nummer van WOD vind ik wel leuk!Daarom!quote:Op woensdag 28 december 2022 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer lijkt wel het meest op die van Di-rect[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Met wat drugs op zal dit vast leuk zijn..Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
deze is wat minder van WODI love music |Ajax forever
Ik zag deze pas na het refreshen, maar hij kon echt niet hoor.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duran Duran telt niet meeDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Ik kom hier even langs om te zeggen dat dit een heel goed nummer is.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2022 19:19 schreef alpeko het volgende:
Kleine kans uiteraard maar zijn er hier nu nog mensen die niks met WoD kunnen?ja ik
![]()
Oorlog hebben we al wel.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:19 schreef PzKpfw het volgende:
Met wat drugs op zal dit vast leuk zijn..You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dystopia in The Scrapyard van Moersleutel brouwerij.quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het beste nummer van TWOD in de lijst, maar lang niet op de beste positieBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Omaestrquote:Op woensdag 28 december 2022 19:16 schreef MTheBassman het volgende:
Leuk he??![]()
![]()
correct en tevens juist.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kom hier even langs om te zeggen dat dit een heel goed nummer is."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ben je bijna afgestudeerd, moet je terug naar 'Af'.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
terug naar de basisschool dan maar
Succes, nog maar enkele jaren te gaan…![]()
Dit roepen we toch ieder jaar bij The Reflex?quote:Op woensdag 28 december 2022 19:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zag deze pas na het refreshen, maar hij kon echt niet hoor.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Springsteen on Drugs.
Album top 100 2024![]()
Ja, ik! Ik vind veel hetzelfde klinken.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:19 schreef alpeko het volgende:
Kleine kans uiteraard maar zijn er hier nu nog mensen die niks met WoD kunnen?Make love, not war ☮![]()
Ja dit is wel de minste van ze in de lijstquote:
_____
War With Drugs
nee dit is niet Under the pressure hoorquote:Op woensdag 28 december 2022 19:19 schreef Gretzl het volgende:
Het beste nummer van TWOD in de lijst, maar lang niet op de beste positieI love music |Ajax forever
Welk concert?quote:Op woensdag 28 december 2022 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga mijn concertje er niet voor opgeven.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Ja, daaromquote:Op woensdag 28 december 2022 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit roepen we toch ieder jaar bij The Reflex?
Tof! En in the Scrapyard! Toffe locatie, mooie bieren. En de ruimte voor optredens is best tofquote:Op woensdag 28 december 2022 19:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dystopia in The Scrapyard van Moersleutel brouwerij.![]()
Ik betrapte mezelf er net tijdens het eten even op dat ik dacht War On Drugs te horen.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer lijkt wel het meest op die van Di-rect
Doen we deze topics nog dunnetjes over op die meet?
Trotste mama van Ambar
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Precies hetzelfde. hierquote:Op woensdag 28 december 2022 19:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik betrapte mezelf er net tijdens het eten even op dat ik dacht War On Drugs te horen.Di-rect heeft dan ook echt geen eigen geluid.
![]()
nee dan durft niemand wat te zeggenquote:Op woensdag 28 december 2022 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Doen we deze topics nog dunnetjes over op die meet?I love music |Ajax forever
Thinking of a place?quote:Op woensdag 28 december 2022 19:19 schreef Gretzl het volgende:
Het beste nummer van TWOD in de lijst, maar lang niet op de beste positie![]()
Je wil posten tijdens de meet?quote:Op woensdag 28 december 2022 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Doen we deze topics nog dunnetjes over op die meet?![]()
Ik denk dat je daar gewoon "live" gaat praten?quote:Op woensdag 28 december 2022 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Doen we deze topics nog dunnetjes over op die meet?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Het beste nummer is afwezig[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
He we zijn fokkers of niet.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee dan durft niemand wat te zeggen
Ongemakkelijk naar elkaar kijken is een tweede natuur![]()
Yep, ik ben er een keer geweest om bier te drinken en een keer bij Fuzz25 festival.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Tof! En in the Scrapyard! Toffe locatie, mooie bieren. En de ruimte voor optredens is best tof
https://www.setlist.fm/festival/2022/fuzz25-2022-53d4f371.html|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
het is me duidelijkquote:Op woensdag 28 december 2022 19:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het waren de eerste 4 letters...
Nounounou, dat gaat wel heel ver.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar gewoon "live" gaat praten?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ja een echte FOK!ker post op FOK! tijdens een meet en praat dan het liefst tegen de anders mensen op de meetquote:Op woensdag 28 december 2022 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je wil posten tijdens de meet?Trotste mama van Ambar
Stromaequote:Op woensdag 28 december 2022 19:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het waren de eerste 4 letters...
Ortsmae
Nee, klopt ook niet…![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Duh, iedereen op telefoon en dat is je enige manier van communicatie. Hoe wilde jij het doen dan ....quote:Op woensdag 28 december 2022 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je wil posten tijdens de meet?![]()
Origineel van Alain Clark[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dat vind ik echt flauwekul. Ja through the looking glass daar hoor ik het ook wel, maar dat geldt niet voor alles.quote:Op woensdag 28 december 2022 19:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Precies hetzelfde. hierDi-rect heeft dan ook echt geen eigen geluid.
Pas op voor de zware dikke rammers van bierenquote:Op woensdag 28 december 2022 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, ik ben er een keer geweest om bier te drinken en een keer bij Fuzz25 festival.
https://www.setlist.fm/festival/2022/fuzz25-2022-53d4f371.html![]()
Boyzone versie wel beter“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Ontdekt door de top2000. Is inderdaad tofquote:Op woensdag 28 december 2022 19:21 schreef Mark-Hgl het volgende:
Niet hun beste maar wel heerlijk altijd, War On Drugs![]()
OK, we werken vanuit huis tijdens de meet…quote:Op woensdag 28 december 2022 19:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Duh, iedereen op telefoon en dat is je enige manier van communicatie. Hoe wilde jij het doen dan ....![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: