Zekerquote:
Simon en Funkel?quote:Op woensdag 28 december 2022 16:35 schreef Evenstar het volgende:
Denk dat wij misschien aardig op een lijn zitten op haten op S&F? Toch?
Denk niet dat mensen het hier toegeven ondertussen als ze daar wel op zouden stemmenquote:Op woensdag 28 december 2022 16:35 schreef Evenstar het volgende:
Dat verbaasde mij, niet het makkelijkste nummer.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Lazarus van Bowie gisteren. Daar was iedereen positief over.
Iedereen haat die hier, zo niet pek en verenquote:Op woensdag 28 december 2022 16:35 schreef Evenstar het volgende:
Iedereen kut is vele malen makkelijker, ik denk dat iedereen Bankzitters wel echt waardeloos vindt, en De Boer Dat Is De Keerlquote:Op woensdag 28 december 2022 16:35 schreef Evenstar het volgende:
Polygame relatiequote:Op woensdag 28 december 2022 16:35 schreef LTVDK het volgende:
'would you be my number 2'
Twijfelachtige tekst
Het is hier zo ook wel tijd voor een biertje.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zo'n mengpaneel is best onoverzichtelijk na twee flessen rood en wat biertjes.
Een zesjequote:Op woensdag 28 december 2022 16:36 schreef Coco het volgende:
Welk cijfer geven jullie de top2000 tot nu toe?
2000.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:36 schreef Coco het volgende:
Welk cijfer geven jullie de top2000 tot nu toe?
Dat is wel een gemeenschappelijke deler jaquote:Op woensdag 28 december 2022 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen kut is vele malen makkelijker, ik denk dat iedereen Bankzitters wel echt waardeloos vindt, en De Boer Dat Is De Keerl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |