Zekerquote:
Simon en Funkel?quote:Op woensdag 28 december 2022 16:35 schreef Evenstar het volgende:
Denk dat wij misschien aardig op een lijn zitten op haten op S&F? Toch?
Denk niet dat mensen het hier toegeven ondertussen als ze daar wel op zouden stemmenquote:Op woensdag 28 december 2022 16:35 schreef Evenstar het volgende:
Dat verbaasde mij, niet het makkelijkste nummer.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Lazarus van Bowie gisteren. Daar was iedereen positief over.
Iedereen haat die hier, zo niet pek en verenquote:Op woensdag 28 december 2022 16:35 schreef Evenstar het volgende:
Iedereen kut is vele malen makkelijker, ik denk dat iedereen Bankzitters wel echt waardeloos vindt, en De Boer Dat Is De Keerlquote:Op woensdag 28 december 2022 16:35 schreef Evenstar het volgende:
Polygame relatiequote:Op woensdag 28 december 2022 16:35 schreef LTVDK het volgende:
'would you be my number 2'
Twijfelachtige tekst
Het is hier zo ook wel tijd voor een biertje.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zo'n mengpaneel is best onoverzichtelijk na twee flessen rood en wat biertjes.
Een zesjequote:Op woensdag 28 december 2022 16:36 schreef Coco het volgende:
Welk cijfer geven jullie de top2000 tot nu toe?
2000.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:36 schreef Coco het volgende:
Dat is wel een gemeenschappelijke deler jaquote:Op woensdag 28 december 2022 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen kut is vele malen makkelijker, ik denk dat iedereen Bankzitters wel echt waardeloos vindt, en De Boer Dat Is De Keerl
je krijgt gelijk een streepje achter je naamquote:Op woensdag 28 december 2022 16:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk niet dat mensen het hier toegeven ondertussen als ze daar wel op zouden stemmen
Dat vind ik naast A Forest ook wel een goede kanshebber ja. Als er niet één Bowie-hater was geweest had ik Heroes ook nog wel een goede kans gegeven.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eeyy rustagghh
Go Your Own Way dan?
Bankzitters zijn waardeloosquote:Op woensdag 28 december 2022 16:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is wel een gemeenschappelijke deler ja
Ik vind het lastig, ik denk een 6,5. Onze vakantie naar Gran Canaria heeft de beleving een beetje verpest.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:36 schreef Coco het volgende:
7.5quote:Op woensdag 28 december 2022 16:36 schreef Coco het volgende:
wist niet eens dat er 5 bankzitters warenquote:Op woensdag 28 december 2022 16:37 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Bankzitters zijn waardeloos2 van de 5 zijn sowieso waardeloze lui op persoonlijk vlak
No wayquote:Op woensdag 28 december 2022 16:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eeyy rustagghh
Go Your Own Way dan?
Ik hoor echt iedereen klagen over Bankzitters, maar heb daar geloof ik nog nooit wat van gehoordquote:Op woensdag 28 december 2022 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen kut is vele malen makkelijker, ik denk dat iedereen Bankzitters wel echt waardeloos vindt, en De Boer Dat Is De Keerl
Eensquote:Op woensdag 28 december 2022 16:37 schreef Evenstar het volgende:
Nou ja weetje, ik heb niks met de meeste van Bowie, Beatles, Radiohead etc. maar het zijn wel artiesten/bands die gewoon in de Top 2000 horen. Mag een tikje minder van mij, maar horen er wel gewoon thuis. Dat ik het niet leuk vindt of kan waarderen neemt niet weg dat het één voor één artiesten zijn die gewoon veel invloed hebben gehad/hebben en gewoon goed zijn of waren in hun eigen genre/era.
Zo heb ik weinig met Froukje bijv. maar ik snap bij haar nog wel wat men er leuk aan vindt. Bij Suzan en Freek snap ik oprecht niet wat er nou speciaal aan is
De tekst van Niets Tussen doet wel wat met mij. Ook heel openhartig om het zo te noemenquote:Op woensdag 28 december 2022 16:37 schreef Evenstar het volgende:
Nou ja weetje, ik heb niks met de meeste van Bowie, Beatles, Radiohead etc. maar het zijn wel artiesten/bands die gewoon in de Top 2000 horen. Mag een tikje minder van mij, maar horen er wel gewoon thuis. Dat ik het niet leuk vindt of kan waarderen neemt niet weg dat het één voor één artiesten zijn die gewoon veel invloed hebben gehad/hebben en gewoon goed zijn of waren in hun eigen genre/era.
Zo heb ik weinig met Froukje bijv. maar ik snap bij haar nog wel wat men er leuk aan vindt. Bij Suzan en Freek snap ik oprecht niet wat er nou speciaal aan is
Huh, vind jij die niet leuk?quote:
ik hoorde er pas van door die tune van Renze op RTL4quote:Op woensdag 28 december 2022 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoor echt iedereen klagen over Bankzitters, maar heb daar geloof ik nog nooit wat van gehoord
Wat vind jij van Spinvis?quote:Op woensdag 28 december 2022 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huh, vind jij die niet leuk?
Ja, wat vind jij dan leuk, wat anderen ook op prijs stellen?quote:
Die heeft toch juist Goldband vernacheld in die tunequote:Op woensdag 28 december 2022 16:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hoorde er pas van door die tune van Renze op RTL4
Dat geloof ik niet. Het moet wel iets zijn met een alternatief randje, maar ook weer niet te veel gitaar/moeilijke zang hebben. Dit is voor sommigen net te SkyRadio denk ikquote:
Dit ja. Sommige artiesten heb ik niks mee maar snap ik wel dat het in de lijst staat of zelfs hoort. Maar de generieke popnummers van suzan en freek, nummer 23 van Coldplay of de 33 notering van blof begrijp ik nietquote:Op woensdag 28 december 2022 16:37 schreef Evenstar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |