Pokémon Themesongquote:Op woensdag 28 december 2022 16:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een nummer hier in de top2000 die iedereen tof vind?
Die is wel tof ja.quote:
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Lazarus van Bowie gisteren. Daar was iedereen positief over.
Die geven we gewoon een permbanquote:Op woensdag 28 december 2022 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
@:Poppejans lijkt me hier een lastige klant
quote:
Er zijn sowieso mensen die Radiohead/Bowie niet leuk vindenquote:Op woensdag 28 december 2022 16:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Lazarus van Bowie gisteren. Daar was iedereen positief over.
quote:
U riep?quote:Op woensdag 28 december 2022 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Er zijn sowieso mensen die Radiohead/Bowie niet leuk vinden
Nee ik vind t totaal kut dat dat erin staat. En dan zo hoog.quote:
Daarom, hier had ook iets anders kunnen staatquote:Op woensdag 28 december 2022 16:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, over 10 minuten weer vergeten.
quote:
Hmmmmmquote:Op woensdag 28 december 2022 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
@:Poppejans lijkt me hier een lastige klant
Stel je niet zo aan. Gewoon meebleren.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee ik vind t totaal kut dat dat erin staat. En dan zo hoog.
Ik vind Spike echt een mislukte Herman Brood wannabequote:Op woensdag 28 december 2022 16:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jammer dat ze altijd andere acts nadoen (ik noem dat Arcade Fire kopietje van laatst).
Lijkt me ook sterk, er zijn genoeg users die niet zo van de ouderwetse NL meuk zijnquote:
belachelijk dat dat er ooit ingestemd is maar intussen kan ik het wonderwel best waarderenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |