Ook een potentiele anthem in de LGHBTdingescommunity lijkt mij. Ik vind de 'ik-pas' wel mooi omdat haar platen daardoor wel heel persoonlijk voelen.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit danst wel als een malle bij concerten.
Breng mensen alsjeblieft niet op ideeën....quote:Op woensdag 28 december 2022 16:20 schreef TheVulture het volgende:
Zonder Gezicht van Froukje en S10 is dan wel weer een opvallende afwezige in de lijst gezien de populariteit van beiden
Die speelt vrijwel alleen materiaal van Bitterzoet wat natuurlijk nog een stukje populairder was dan Nachtlicht en de albums daarvoorquote:Op woensdag 28 december 2022 16:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Daar ben ik dit jaar nog naartoe geweest vind afdwaalt een leuk liedje maar die speelde ze niet. haar show zat wel leuk in elkaarMaar ik vind het live een stuk leuker dan op plaat.
Gaan we stoppen met alcohol?quote:
Da's een prima plaat hoorquote:Op woensdag 28 december 2022 16:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Breng mensen alsjeblieft niet op ideeën....
Ik ga er volgend jaar op stemmen als ie in de keuzelijst staatquote:Op woensdag 28 december 2022 16:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Breng mensen alsjeblieft niet op ideeën....
Eefje is wel redelijk briljant.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Daar ben ik dit jaar nog naartoe geweest vind afdwaalt een leuk liedje maar die speelde ze niet. haar show zat wel leuk in elkaarMaar ik vind het live een stuk leuker dan op plaat.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |