Ook een potentiele anthem in de LGHBTdingescommunity lijkt mij. Ik vind de 'ik-pas' wel mooi omdat haar platen daardoor wel heel persoonlijk voelen.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit danst wel als een malle bij concerten.
Breng mensen alsjeblieft niet op ideeën....quote:Op woensdag 28 december 2022 16:20 schreef TheVulture het volgende:
Zonder Gezicht van Froukje en S10 is dan wel weer een opvallende afwezige in de lijst gezien de populariteit van beiden
Die speelt vrijwel alleen materiaal van Bitterzoet wat natuurlijk nog een stukje populairder was dan Nachtlicht en de albums daarvoorquote:Op woensdag 28 december 2022 16:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Daar ben ik dit jaar nog naartoe geweest vind afdwaalt een leuk liedje maar die speelde ze niet. haar show zat wel leuk in elkaarMaar ik vind het live een stuk leuker dan op plaat.
Gaan we stoppen met alcohol?quote:
Da's een prima plaat hoorquote:Op woensdag 28 december 2022 16:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Breng mensen alsjeblieft niet op ideeën....
Ik ga er volgend jaar op stemmen als ie in de keuzelijst staatquote:Op woensdag 28 december 2022 16:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Breng mensen alsjeblieft niet op ideeën....
Eefje is wel redelijk briljant.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Daar ben ik dit jaar nog naartoe geweest vind afdwaalt een leuk liedje maar die speelde ze niet. haar show zat wel leuk in elkaarMaar ik vind het live een stuk leuker dan op plaat.
quote:
zijn dat ook de Blaf-stememrs? Of is dat een andere groep Zeeuwen?quote:Op woensdag 28 december 2022 16:21 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn echt hele volksstammen in Zeeland die hetzelfde stemlijstje hebben ingestuurd, daarom staan al die Racoonplaten over het algemeen zo bij elkaar geklonterd.
Nee volgens mij hebben we alle Engelstalige dingen wel gehad naast de cover van DJ Paulquote:Op woensdag 28 december 2022 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oceaan
Love You More
Een Echte Vent
Het Wordt Al Laat Nu
1x nieuwkomer
Mis ik dan nog iets wat we nog gaan krijgen van Racoon?
Ik zou het allemaal niet missen.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oceaan
Love You More
Een Echte Vent
Het Wordt Al Laat Nu
1x nieuwkomer
Mis ik dan nog iets wat we nog gaan krijgen van Racoon?
Ik vind het echt een geweldig nummerquote:Op woensdag 28 december 2022 16:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Anneke
Maar met Strange Machines kan ik dan weer he-le-maal niets
20x blof, 10x racoon en 5x Veraquote:Op woensdag 28 december 2022 16:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn dat ook de Blaf-stememrs? Of is dat een andere groep Zeeuwen?
helaas is dit niet het enige nr dat ik niet begrijpquote:Op woensdag 28 december 2022 16:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ik snap er ook niks van. Dit in de top1000
ja en ik was zoals zo vaak weer afgehaakt na dat eerste albumquote:Op woensdag 28 december 2022 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die speelt vrijwel alleen materiaal van Bitterzoet wat natuurlijk nog een stukje populairder was dan Nachtlicht en de albums daarvoor
Dat snap ik ook niet.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ik snap er ook niks van. Dit in de top1000
Die vind ik dan weer veel te pathetisch ten opzichte van Froukje en S10quote:
Terwijl Het Is natuurlijk Het prijsalbum Is van Eefje.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die speelt vrijwel alleen materiaal van Bitterzoet wat natuurlijk nog een stukje populairder was dan Nachtlicht en de albums daarvoor
Is vaak op de radio voorbij gekomen.quote:
Ik ook maar ik heb Scheef ergens ooit herontdekt in 2017 of 2018 en toen was ik om.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja en ik was zoals zo vaak weer afgehaakt na dat eerste albumheb haar ook 1 of 2 keer op een bevrijdingsfestival gezien was ook leuk iets acoustischer dan nu.
Ik vind ze Engelstalig beter te hebben. Maar ze hebben geloof ik t idee opgevat dat ze nu een Nltalige band zijnquote:Op woensdag 28 december 2022 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee volgens mij hebben we alle Engelstalige dingen wel gehad naast de cover van DJ Paul
Ja, ik blijf hierbijquote:Op woensdag 28 december 2022 16:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Je zou haast wensen dat Zeeland alsnog was weggevaagd destijds
ditquote:Op woensdag 28 december 2022 16:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind ze Engelstalig beter te hebben. Maar ze hebben geloof ik t idee opgevat dat ze nu een Nltalige band zijn
ditquote:Op woensdag 28 december 2022 16:24 schreef Poppejans het volgende:
Heb dit werkelijk nog nooit gehoord.
Mocht zo blijven
Ik heb even het idee dat een andere zender op staatquote:Op woensdag 28 december 2022 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een uur met een paar prijsnummers zo, maar dit had echt niet gehoeven
Ik vind het NL-talig ook vrij... ja, nee, vlak allemaal.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind ze Engelstalig beter te hebben. Maar ze hebben geloof ik t idee opgevat dat ze nu een Nltalige band zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |