Whutquote:Op woensdag 28 december 2022 16:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die zit pas middenin de laatste nacht van de lijst.
owja verrek dat is de Goldbandquote:Op woensdag 28 december 2022 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft toch juist Goldband vernacheld in die tune
Ik snap die haat niet zo, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Iedereen haat die hier, zo niet pek en veren
Nee ik heb niets met Fleetwood Mac.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huh, vind jij die niet leuk?
Om een of andere reden 139 plekken gestegen.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whut
Die zag ik effe niet aankomen
Hoort ook lekker hoogquote:Op woensdag 28 december 2022 16:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die zit pas middenin de laatste nacht van de lijst.
Ik denk Bob Marley... die is ook wel algemeen geaccepteerd.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, wat vind jij dan leuk, wat anderen ook op prijs stellen?
Nope, maar andere Bowies werden ook wel goed ontvangen.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:40 schreef Evenstar het volgende:
Er was gisteren wel een nummer waar wij aardig positief over waren met z'n allen. Het was niet Lazarus volgens mij. Kan even niet meer herinneren. @:Dagoduck jij misschien?
@peaceman wat is dit nouquote:Op woensdag 28 december 2022 16:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik heb niets met Fleetwood Mac.
Laatste twee, want zij zingt ook irritant met een nare klemtoonquote:Op woensdag 28 december 2022 16:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik snap die haat niet zo, eerlijk gezegd.
Je hebt 3 soorten muziek(in verschillende gradaties): Leuke muziek, irritante muziek en muziek die geen indruk maakt, die je meteen nadat je het gehoord hebt weer vergeet.
Suzan & Freek zijn voor mij het summum van die laatste categorie
Sssst.quote:
Voor het eerst in de keuzelijst zeker? Zal er nooit meer uit gaan vermoed ik zo.quote:
6quote:Op woensdag 28 december 2022 16:36 schreef Coco het volgende:
Welk cijfer geven jullie de top2000 tot nu toe?
Ah vandaar, want zo'n onbekende plaat is dit volgens mij nietquote:Op woensdag 28 december 2022 16:41 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Voor het eerst op de stemlijst
Was het niet Blaosmuziek?quote:Op woensdag 28 december 2022 16:40 schreef Evenstar het volgende:
Er was gisteren wel een nummer waar wij aardig positief over waren met z'n allen. Het was niet Lazarus volgens mij. Kan even niet meer herinneren. @:Dagoduck jij misschien?
Bizar dat sommige mensen niet zonder stemlijst kunnen.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:41 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Voor het eerst op de stemlijst
Kijk ik echt nooit naar ..quote:Op woensdag 28 december 2022 16:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Bizar dat sommige mensen niet zonder stemlijst kunnen.
Daar vind ik zelf weinig aanquote:Op woensdag 28 december 2022 16:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk Bob Marley... die is ook wel algemeen geaccepteerd.
Zometeen krijgen we die NS reclame van Simon & Garfunkel.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:42 schreef essnhills het volgende:
Dit zegt me niets.
Tot nu toe alleen Joe Jackson een 'oh deze-moment' dit uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |