Winkelen? Waar is dat nou weer goed voor?quote:Op woensdag 28 december 2022 16:11 schreef Zorro het volgende:
Ben ik een weg, douchen en meer van die huisdingen, mis ik een heel topic ineens
En dan ga ik zo weer winkelen en alles. Voor de muziek is het niet erg, wat een narigheid komt eraan zeg. Paar lichtpuntjes maar alleen Homeware Bound komt in aanmerking van "die mag hoger"
valt me sowieso op hoe goed uitgesmeerd ze zijn over de hele lijst.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje 3 nieuwe liedjes dit uur, dat is flink
Dat ookquote:
Knoflookboterquote:
Jawel, maar vooraf dachten 'we' dat de ene voor de andere was gekomen, maar dat blijkt wel ietsjes anders uit te pakken...quote:Op woensdag 28 december 2022 16:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze hebben toch veel leukere nummersVind where's my mind bijvoorbeeld al veel leuker
Voor de economie?quote:Op woensdag 28 december 2022 16:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Winkelen? Waar is dat nou weer goed voor?
Het is blijkbaar nu al nodig om oliebollen te halen. Vindt men hier. En wie mag dat dan gaan doen? Precies.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Winkelen? Waar is dat nou weer goed voor?
Die heetten toch Raffish? Met oa Eva Simonsquote:Op woensdag 28 december 2022 16:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, ze schoten me voor het eerst in 20 jaar weer te binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |