Ik denk eigenlijk dat Monkey gone to heaven volgend jaar gewoon terugkeert, nu ik dit weet.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is meer dan uitruilen ja, er is een nog grotere groep die blijkbaar op Where Is My Mind? heeft gestemd. Desalniettemin zijn er veel die denk ik ook geswitcht zijn van Monkey Gone To Heaven naar Where Is My Mind? 'Normaal' had die misschien P1800 gepakt, maar die paar stemmen minder door Where Is My Mind? was genoeg voor plaats 2001 of lager
quote:Op woensdag 28 december 2022 16:00 schreef Tussle266 het volgende:
@:mexicanobakker nu je weet dat het 896 is, vind je het dan niet raar dat die andere eruit is? Dit is wel wat meer dan uitruilen?
Rebel rebel?quote:
Misschien kun je in de Knol-winkel wel bietjes kopen. Maar afgaand op dit topic zijn de bietjes niet heel populair.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Enzo Knol pop-upstore. Wat is dat voor infantiels? Kun je daar alle producten kopen waarvoor ie verboden reclame maakt?
Deze stond er altijd wel bovenquote:Op woensdag 28 december 2022 16:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
T grappige is dat Ziggy Stardust veel lager staat dan een reeks nummers die daar voorheen allemaal onder stonden
quote:Op woensdag 28 december 2022 16:07 schreef alopio het volgende:
Komend uur stemplaat genot met Pixies
Dat zou kunnen ja.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Monkey gone to heaven volgend jaar gewoon terugkeert, nu ik dit weet.
Ik denk dat je er muziek van Tim Knol kunt kopen.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:07 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Misschien kun je in de Knol-winkel wel bietjes kopen. Maar afgaand op dit topic zijn de bietjes niet heel populair.
Ik dacht even dat Children of Bodom dit ook hadden gecovered....quote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 16:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ondertussen zit ik in een sprinter van Utrecht naar tiel om daar de sprinter naar Arnhem te pakken voor een kerstdiner met vrienden. De intercity rijdt weer es niet op dit traject en ik kan t maar moeizaam hebben op dit moment geloof ik
Heb heel wat jaren wekelijks het Top 40-blaadje gehaald bij de Rabobank.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:07 schreef Starflyer het volgende:
Vroeger spaarde ik al die lijsten. Tegenwoordig heb ik ze in de Hitdossier.
Waren die van Popstars the Rivals?quote:Op woensdag 28 december 2022 16:08 schreef Fred_B het volgende:
Een jaar of 20 was er een Nederlandse meidengroep met de naam Rebel Rebel, die (helaas voor hen) niet doorbrak.
Ze hebben toch veel leukere nummersquote:Op woensdag 28 december 2022 16:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Monkey gone to heaven volgend jaar gewoon terugkeert, nu ik dit weet.
altijd een gedoe met die kuttreinen. Hoezo heb je trouwens een kerstdiner op de 28e?quote:Op woensdag 28 december 2022 16:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ondertussen zit ik in een sprinter van Utrecht naar tiel om daar de sprinter naar Arnhem te pakken voor een kerstdiner met vrienden. De intercity rijdt weer es niet op dit traject en ik kan t maar moeizaam hebben op dit moment geloof ik
Volgend jaar een andere Pixies pakken denkquote:Op woensdag 28 december 2022 16:08 schreef Felagund het volgende:
[..]Ik heb er volgens mij ook op gestemd.
Bowie heeft deze riff zelf ingespeeldquote:Op woensdag 28 december 2022 16:07 schreef Dven het volgende:
Door deze plaat ben ik gitaar gaan leren spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |