Duh, 4e kerstdagquote:Op woensdag 28 december 2022 16:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
altijd een gedoe met die kuttreinen. Hoezo heb je trouwens een kerstdiner op de 28e?
4e kerstdag?quote:Op woensdag 28 december 2022 16:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
altijd een gedoe met die kuttreinen. Hoezo heb je trouwens een kerstdiner op de 28e?
Het is weer voorbij die mooie kerst.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ondertussen zit ik in een sprinter van Utrecht naar tiel om daar de sprinter naar Arnhem te pakken voor een kerstdiner met vrienden. De intercity rijdt weer es niet op dit traject en ik kan t maar moeizaam hebben op dit moment geloof ik
Niet een beetje laat voor een kerstdiner?quote:Op woensdag 28 december 2022 16:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ondertussen zit ik in een sprinter van Utrecht naar tiel om daar de sprinter naar Arnhem te pakken voor een kerstdiner met vrienden. De intercity rijdt weer es niet op dit traject en ik kan t maar moeizaam hebben op dit moment geloof ik
Bodomloze put van covers zoquote:Op woensdag 28 december 2022 16:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Children of Bodom dit ook hadden gecovered....
Maar das Rebel Yell van Billy Idol
Normaal gesproken stem ik op Monkey gone to Heaven.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Volgend jaar een andere Pixies pakken denk
Ik
Ik sluit het niet uit, ze schoten me voor het eerst in 20 jaar weer te binnenquote:Op woensdag 28 december 2022 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waren die van Popstars the Rivals?
Nog wel live gezien voordat Alexi de pijp uit gingquote:
Het zou de vaste TT moeten zijnquote:
Rebel Yellquote:Op woensdag 28 december 2022 16:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb minder dan niets met de Pixies.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste Pixies is Gouge Away. Op 16 in de Mex2000
Nederlandse treinen en hun vertraging hčquote:Op woensdag 28 december 2022 16:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet een beetje laat voor een kerstdiner?
Vier vrienden, 3 vd 4 met n relatie, dus kerstdagen zijn sowieso bezet. soms zitten we een week ervoor maar laatste jaren tussen kerst en Oud en nieuw. Al 11 jaar een traditie, wel leuk :-)quote:Op woensdag 28 december 2022 16:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het moet Bowiegod of BowieGod zijn.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het zou de vaste TT moeten zijn
Ja ga ik volgend jaar doen denk ik.quote:Op woensdag 28 december 2022 16:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Normaal gesproken stem ik op Monkey gone to Heaven.
Gebruik even normale smileys Tong.quote:
Die versie met Miley Cyrusquote:Op woensdag 28 december 2022 16:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |