Ik denk dat er nog geen 5 mensen daar zijn die het wel kunnenquote:Op woensdag 28 december 2022 13:15 schreef Ebinas het volgende:
Is ook echt wel een kansloze opdracht dit
Denk ik ook niet, deze valt onder de noemer, er moet echt iemand weg dus pakken we vandaag deze opdracht.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog geen 5 mensen daar zijn die het wel kunnen
Echt zat net een beginners filmpje te kijken.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:16 schreef D. het volgende:
[..]
Kenziquote:Op woensdag 28 december 2022 13:16 schreef Seattle het volgende:
Zal iemand hem straks gaan omhelzen?![]()
Bern heeft 3 a 4 pogingen gedaan tijdens oefenen. nix luktequote:Op woensdag 28 december 2022 13:16 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, er gaat natuurlijk altijd iemand, ook als de opdracht wel gehaald wordtquote:Op woensdag 28 december 2022 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, deze valt onder de noemer, er moet echt iemand weg dus pakken we vandaag deze opdracht.
Zijn volle 30 minuten gebruiken om hun en ons te kwellenquote:Op woensdag 28 december 2022 13:17 schreef Vlinder1974 het volgende:
wat staat ie nou te doen?
hop lopen!
Er gaat altijd iemand weg, als Berend wint mag hij iemand wegsturen.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, deze valt onder de noemer, er moet echt iemand weg dus pakken we vandaag deze opdracht.
Oh ja, natuurlijk.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:17 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, er gaat natuurlijk altijd iemand, ook als de opdracht wel gehaald wordt
Preciesquote:Op woensdag 28 december 2022 13:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bern heeft 3 a 4 pogingen gedaan tijdens oefenen. nix lukte
Aangekleed wel!quote:Op woensdag 28 december 2022 13:16 schreef Seattle het volgende:
Zal iemand hem straks gaan omhelzen?![]()
quote:Op woensdag 28 december 2022 13:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Er gaat altijd iemand weg, als Berend wint mag hij iemand wegsturen.
Okquote:Op woensdag 28 december 2022 13:18 schreef Ireth het volgende:
Nu niet ineens bewegen allemaal! Ik ben van stream aan het wisselen!
Er is nog geen verandering.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:18 schreef Ireth het volgende:
Nu niet ineens bewegen allemaal! Ik ben van stream aan het wisselen!
valse isaakquote:
dat dusquote:Op woensdag 28 december 2022 13:23 schreef Silves het volgende:
Dit is wel Cru, izeik die een peptalk geeft..de man achter het plan.
Berend gaat naar huis, was op gestemd en heeft gefaald met de opdracht net dus toedels Berend.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:23 schreef Emptystreet het volgende:
Ik heb een stuk gemist denk ik... Wat is er gaande met Berend?
Mooi hoe Isaac hem toespreekt
quote:Op woensdag 28 december 2022 13:25 schreef espri het volgende:
[..]
Dansen en vals zeggen bye ik ben blijjjjj.
Da's wel vals iddquote:Op woensdag 28 december 2022 13:25 schreef espri het volgende:
[..]
Dansen en vals zeggen bye ik ben blijjjjj.
aldus een neusjequote:Op woensdag 28 december 2022 13:23 schreef freaky40 het volgende:
Blijft een kakkerlak die niet tegen zijn verlies kan...
vind de reactie van Rupie nog enigszins logisch(had veel stemmen en was bang dat Berend hem eruit zou gooien)quote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 13:26 schreef Ebinas het volgende:
Jeff = kamp Rupert?
Lijkt wel net in de keuken
Babette ookquote:Op woensdag 28 december 2022 13:27 schreef ChocoFan het volgende:
Esther knuffelt Berend, dat is al 1 die het dus wel doet.
Rupiequote:Op woensdag 28 december 2022 13:27 schreef Dotteke het volgende:
DIt had ik niet verwacht, ze hadden toch afspraken om Leila en ?? weg t stemmen
Die hebben nu beide geen stemmen gehad
Rupert mag er ook uit van Jeff, maar die stemt nu nog met hen meequote:Op woensdag 28 december 2022 13:26 schreef Ebinas het volgende:
Jeff = kamp Rupert?
Lijkt wel net in de keuken
Maar echt, wie verzint ditquote:Op woensdag 28 december 2022 13:27 schreef RobjeGeus het volgende:
Wat is je mooiste herinnering Berend ? Alsof hij nu op zulke vragen zit te wachten__!
Ok, dus hij gebruikt Rupi nu.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:28 schreef D. het volgende:
[..]
Rupert mag er ook uit van Jeff, maar die stemt nu nog met hen mee
Ze gebruiken elkaar allemaalquote:Op woensdag 28 december 2022 13:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ok, dus hij gebruikt Rupi nu.
Of andersom ook natuurlijk
Nee ik ook niet.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:30 schreef Silves het volgende:
De man die alles tegen hield, de gelekaart discussie, en niet eens proberen om op die stier te zitten 1 min, zich afzonderen de hele dag..ik zelf ga hem echt niet missen..![]()
Denk dat hij dat prima kan. Maar emoties doen soms rare dingen.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:29 schreef pingu66 het volgende:
Kan die man zijn eigen koffer niet inpakken? Wat een slapjanus
Wat een mafferd johquote:Op woensdag 28 december 2022 13:31 schreef chufi het volgende:
Mag GJ mee in de koffer, want terug maakt het gewicht niet uit hoorde ik hem wijs zeggen
Van mij mag dit.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:31 schreef chufi het volgende:
Mag GJ mee in de koffer, want terug maakt het gewicht niet uit hoorde ik hem wijs zeggen
Team gevormd om te overleven of verdere strategie.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ze gebruiken elkaar allemaal
Die ene groep bestaat uit allemaal subgroepjes
Da's liefquote:Op woensdag 28 december 2022 13:32 schreef engine het volgende:
Janet houdt Berends Braadworst nog even vast.
homo's bedoelt hij zeker...quote:Op woensdag 28 december 2022 13:34 schreef ChocoFan het volgende:
Rupie komt vragen wie Berend zou hebben weggestuurd als het hem gelukt was, Berend zegt niets erover, Rupie zegt ok, bye, deur gaat dicht, GJ spuit gelijk gif over Rupie dat zulke mensen dan wel blijven zitten.
Ik ook, was wel benieuwd hoe Ima zich dan zou opstellen. Die trekt alleen met Rupi af op.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:32 schreef lojanda het volgende:
Jammer voor Berend maar wie gaat hem missen? Heel eerlijk voegde hij weinig toe.
Ik zag liever valse Rupert vertrekken maar helaas..
Hij was sarcastisch en zei byequote:Op woensdag 28 december 2022 13:34 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Kreeg het niet mee..wat zei hij ?
Ook wel lef hebben ookquote:Op woensdag 28 december 2022 13:35 schreef D. het volgende:
[..]
Hij kwam even vragen op wie Berend had gestemd als ie gewonnen had
Ja dat denk ik wel ja. Van wat ik afgelopen weken heb gehoord van GJ.quote:
Dat doet hij.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:36 schreef Silves het volgende:
Ook niet normaal hoeveel etenswaar hij heeeft opgespaard, had het dan weggeven aan je vrienden ..
Dat doet hij toch ookquote:Op woensdag 28 december 2022 13:36 schreef Silves het volgende:
Ook niet normaal hoeveel etenswaar hij heeeft opgespaard, had het dan weggeven aan je vrienden ..
Berend is een passant geworden, mis je niets aan.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:35 schreef Ebinas het volgende:
Ben benieuwd of het op de streams vermakelijker wordt na deze zet.
Lijkt wel meer venijn te zitten ten opzichte van andere eliminaties
Ik kijk net wat te weinig om al dit goed mee te krijgen.quote:
ik denk niet dat ze dit Berend hadden kunnen verbieden.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk niet dat die dit had mag doen.
wat zal ze janken als jeff er uit moetquote:Op woensdag 28 december 2022 13:39 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en gisteren werd er veel gesproken over wie ze weg wilde stemmen en vooral Kim D wilde Berend weg hebben, de heren wilde daar eerst niet in mee gaan maar hebben dat dus toch wel gedaan. Die Kim D.
Maar daarna gaat ie zich vast vastketenen aan de loodsquote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 13:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat zal ze janken als jeff er uit moet
Wanda moet opfucken.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:40 schreef Sestra666 het volgende:
wanda gaf geen hand of knuffel aan berend
Jeff maakt TV dus die mag helemaal nergens heen.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:40 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze dit Berend hadden kunnen verbieden.
Bedoel eerder, toen ze niks hadden..de dag dat iemand vroeg mogen we de zak chips hebben, waren ze aan het onderhandelen..hij wilde dat Bep zooi en Wendy tig maanden corvee moesten doen..de biertjes was een onderhandelmiddel..vrekkig.quote:
Da's tenminste oprechtquote:Op woensdag 28 december 2022 13:40 schreef Sestra666 het volgende:
wanda gaf geen hand of knuffel aan berend
quote:Op woensdag 28 december 2022 13:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jeff maakt TV dus die mag helemaal nergens heen.
Valt ook wel mee. Jeff is bepalend.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:42 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
er zijn er inmiddels zat die tv maken.
quote:Op woensdag 28 december 2022 13:43 schreef Verida het volgende:
[..]
de leuke jappie is echt helemaal weg.
Ja hoor ze mogen gaan, dat was bij Mady ook die was zo weg.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:42 schreef ChocoFan het volgende:
Mogen ze soms niet eerder weg dan dat de tijd op is, wat is dit nu weer voor onzin, gaan kaarten en een biertje erbij.
Als Jeff weg zou zijn, zou er al snel iemand anders naar voren komen die bepalend wordt.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Jeff is bepalend.
Oh ok, tja ieder zijn afscheid natuurlijk.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor ze mogen gaan, dat was bij Mady ook die was zo weg.
Berend wilde nog een potje kaarten hij mag na verlies van de opdracht nog een uurtje blijven
Als ik Berend was zou ik ook geen knuffel willen van mensen die me er net met een complot hebben uitgewerktquote:
Mexx denk ikquote:Op woensdag 28 december 2022 13:45 schreef puzziepie het volgende:
Wanda over een 'ze' die pissed is omdat ze niet betrokken werd bij hun plannetjes
[ afbeelding ]
Je snapt totaal niet hoe de verhaallijnen lopen bij TV. Moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Als Jeff weg zou zijn, zou er al snel iemand anders naar voren komen die bepalend wordt.
NIemand is onmisbaar in deze RLS
Ik denk dat het voor Berend ook op vele momenten overleven was ivm zijn gezondheid en waarschijnlijk spaarde hij veel eten op van zijn zakgeld voor het geval er niets meer zou zijn.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Bedoel eerder, toen ze niks hadden..de dag dat iemand vroeg mogen we de zak chips hebben, waren ze aan het onderhandelen..hij wilde dat Bep zooi en Wendy tig maanden corvee moesten doen..de biertjes was een onderhandelmiddel..vrekkig.
Terwijl hij er nog is, toch ook wel apart weer. Wacht dan ff maar misschien moeten ze wel van kamer 5.quote:
KimD was de enige van die kamer die geen afscheid nam van Berend en op kantoor om sigaretten kwam vragenquote:Op woensdag 28 december 2022 13:44 schreef freaky40 het volgende:
De verzuurde matras met ligplekken van Berend wordt gelijk ontmanteld en ook het bed.
Dat mag ik hopen..quote:Op woensdag 28 december 2022 13:42 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, hij stond 2e, en nu Berend weg is is hij misschien wel de volgende
ik snap ze denk ik heel erg goedquote:Op woensdag 28 december 2022 13:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je snapt totaal niet hoe de verhaallijnen lopen bij TV. Moge duidelijk zijn.
Dat mag jij vinden hoor.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat blijkt uit helemaal niets m.i.
Neuh, tis geen BB, ik vind het prima zo zonder dat ze weten of ze popi zijn of niet door zulke dingen vanuit de buitenwereld.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:46 schreef IkFok het volgende:
We zouden als stream kijker weer een stem moeten hebben. Zodat ondanks hun afspraken in de loods het toch nog anders kan lopen dan ze vooraf hadden gedacht
Ze bedoelen, hij is niet te manipulerenquote:
Mirthe zei gisteren nog expliciet dat ze waarschijnlijk op Berend zou stemmenquote:Op woensdag 28 december 2022 13:46 schreef puzziepie het volgende:
1 stem kunnen ze niet thuisbrengen , dus dan is het vast Mirthe
Bern is echt wel te manipulerenquote:Op woensdag 28 december 2022 13:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze bedoelen, hij is niet te manipuleren![]()
Bern doet wat hij zelf wil..
Kamer 3 plus aanhang..kamer van Ruppie..en Jef kimD..weet alleen niet wat Sas heeft gedaan..quote:Op woensdag 28 december 2022 13:55 schreef lojanda het volgende:
Van wie heeft Berend allemaal stemmen gekregen?
Nah, ze zitten al een dikke week op dezelfde.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:01 schreef Flow3r het volgende:
Vermoeiend allemaal![]()
Eerst was het nog Martin die weg moest, toen Mexx,toen Wanda, toen Rupie en Imadin, maar ondertussen mogen die steeds blijven
Ik had in de eerste maand al gehoopt op Mexx maar het verandert steedsquote:Op woensdag 28 december 2022 14:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, ze zitten al een dikke week op dezelfde.
zouden de dat allemaal geweten hebben?quote:Op woensdag 28 december 2022 14:05 schreef mootie het volgende:
Rupert heeft gewerkt als koorddanser, dus het is al enorm debiel dat ze op hem stemden.
Nee, te weinig interesse in hun medebewoners.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:06 schreef Verida het volgende:
[..]
zouden de dat allemaal geweten hebben?
Heeft er elke keer gelegen en alles gehoord! wist het wel, maar doet nu van niet..quote:Op woensdag 28 december 2022 14:07 schreef Kakadylo het volgende:
Bern ook op Berend ook al wist ie dus niks van het plan
Eunice wordt gepest door Rupi en wist van het planquote:Op woensdag 28 december 2022 14:13 schreef Judiwi het volgende:
Sas en Bern op Moirama
Eunice is de losse flodder
Mirthe op Berend
quote:Op woensdag 28 december 2022 14:05 schreef mootie het volgende:
Rupert heeft gewerkt als koorddanser, dus het is al enorm debiel dat ze op hem stemden.
welke worst? ik hoop nietquote:Op woensdag 28 december 2022 13:32 schreef engine het volgende:
Janet houdt Berends Braadworst nog even vast.
Isaac vertrouwen ze niet meer dus daar zijn ze dan op tijd achterquote:Op woensdag 28 december 2022 14:17 schreef mootie het volgende:
Ze zijn wel zuur dat hun plannetje een faal was.
Ik snap het niet, ze snappen zichzelf niet. Bep stond als eerste bij Rupert. Dat is toch ook vies.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac vertrouwen ze niet meer dus daar zijn ze dan op tijd achter
Eindelijkquote:Op woensdag 28 december 2022 14:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe dan, haar groepje bestaat uit 8 mensen.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Ik ga nu iedereen mobiliseren om niet op Kenzy of Marciano te stemmen voor manager.
Wendy : Dan ben ik het straks wel echt ... nou ja.. boeie.
Met de nadruk ; op tijdquote:Op woensdag 28 december 2022 14:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je zegt niets raarsquote:Op woensdag 28 december 2022 14:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ze snappen zichzelf niet. Bep stond als eerste bij Rupert. Dat is toch ook vies.
Die tactiek snap ik nietquote:Op woensdag 28 december 2022 14:18 schreef Silves het volgende:
Babs gaat iedereen mobiliseren om niet op Kenzi en Marcia te stemmen..Wendy oh dan wordt ik het zometeen echt..
Die dikke lip had ze al vanaf dag 1quote:Op woensdag 28 december 2022 14:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is nu ernstig gewond, mond verbrand met een harsstrip.
Sla niet zo'n wartaal uit johquote:Op woensdag 28 december 2022 14:21 schreef mario390 het volgende:
of gerry bij de port wacht hmm
soms kijkt zij wel
Mirthequote:Op woensdag 28 december 2022 14:22 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe moet zo wat vertellen ... of was het nou Zoe die nog wat moet vertellen
Hij mag er toch iets van vinden dat ze hem wegstemde.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:22 schreef Silves het volgende:
Ruppie weer aan het slangen..Arme Janet.
Ik geloof dat Janet 'm wel aankan.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:22 schreef Silves het volgende:
Ruppie weer aan het slangen..Arme Janet.
Weten ze allang, ook wie op hem stemden.quote:Op woensdag 28 december 2022 14:23 schreef Silves het volgende:
Ruppie en Ima hebben het steeds over Wendy en Babs..wil graag zien dat ze weten dat het Eriks masterplan was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |