quote:Wednesday, December 28
Afternoon Session (12.30pm)
3x Third Round
Ryan Searle vs Jose de Sousa
Danny Noppert vs Alan Soutar
Gary Anderson vs Chris Dobey
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Joe Cullen vs Damon Heta
Michael van Gerwen vs Mensur Suljovic
Michael Smith vs Martin Schindler
Thursday, December 29
Afternoon Session (12.30pm)
3x Third Round
Dirk van Duijvenbode vs Ross Smith
Rob Cross vs Mervyn King
Dave Chisnall vs Stephen Bunting
Evening Session (7pm)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries vs Vincent van der Voort
Mvg heeft te weinig wk titels voor zijn statuurquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt geen zin in Prijs of Shrek, dan moet Smiss het maar doen
De finalist aan dat kant van het schema lijkt me nu wel bekendquote:
Dan had hij dat maar moeten doen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:51 schreef Slobeend het volgende:
Barney had ook van deze Wright gewonnen. Had één ronde verder moeten komen op de Players Championships.
Nou en.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mvg heeft te weinig wk titels voor zijn statuur
Het is Darts. MvG hoeft maar 1x een matige dag te hebben tegen Rap Cras of Dimiquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De finalist aan dat kant van het schema lijkt me nu wel bekend
1 voordeel: er wordt een Belg uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:54 schreef Szura het volgende:
Ik zei: geen zin in een Belgische kwartfinalist
Gelukkig is Smiss in vorm. Dit is zn kans. Al komt je Humphries al snel tegen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt geen zin in Prijs of Shrek, dan moet Smiss het maar doen
Dat zijn niet echt namen waar hij, op basis van dit jaar, bang voor hoeft te zijn. Eerder van Ross Smith/Rockquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is Darts. MvG hoeft maar 1x een matige dag te hebben tegen Rap Cras of Dimi
Ik lees dan living a frugal life en dan haak ik af.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zoek maar eens op 'FIRE movement'.
Overigens heb ik heel leuk werk en een hobby die ook geld oplevert, dus de kans dat ik niets meer ga doen is vrij klein
Ben je homo of hetero?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dimi moet tegen Kim![]()
Voor wie moet ik nu supporteren
Kimquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dimi moet tegen Kim![]()
Golddiggerattractionmaterialquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:58 schreef heywoodu het volgende:
Van wat voor materiaal zijn die shirts gemaakt eigenlijk?
Doe maar Belgische malloot 1 danquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dimi moet tegen Kim![]()
Net nog effe sorbetje gehaald. Is die van jou al op?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
Nu nog een halve viennetta ijsstam eten, kan dat?
Zit nu aan de paprika chipsquote:Op woensdag 28 december 2022 00:02 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Net nog effe sorbetje gehaald. Is die van jou al op?
Lol die jongen verdient een partij goede knaken hoor en ik ben geen golddiggerquote:Op woensdag 28 december 2022 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan zit je thuis met Wereldgozer. Waar is het misgegaan in je leven?
Groot gelijk. Ik doe er ook niet echt aan hoor, ben geen totaalmongool die in 15 graden gaat zitten of het goedkoopste voer vreet om maar zo veel mogelijk over te houdenquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:59 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik lees dan living a frugal life en dan haak ik af.
Is ie een Marketingstudent a la Kingroland?quote:Op woensdag 28 december 2022 00:03 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lol die jongen verdient een partij goede knaken hoor en ik ben geen golddigger
Haha neequote:Op woensdag 28 december 2022 00:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is ie een Marketingstudent a la Kingroland?
Ja lekker elk weekend verrot gescholden worden, leuk.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vroeg met pensioen gaan als je de knaken hebt en alsnog ruim kan leven, moet je natuurlijk altijd doet. Rest van je leven inzetten voor de voedselbank en scheidsrechteren bij de voetbalclub.
Je loopt lekker tegen de 200k posts aan man, lekker.quote:Op woensdag 28 december 2022 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja lekker elk weekend verrot gescholden worden, leuk.
Warme chocola over de augurk laten druipen en het daarna laten opdrogen.quote:
Cross is op dit moment wel iemand waarvoor je bang moet zijn. Die gooit echt goed.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat zijn niet echt namen waar hij, op basis van dit jaar, bang voor hoeft te zijn. Eerder van Ross Smith/Rock
Dit kan nooit over die van mij gaan makker. Maar dat weet je inmiddelsquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoe gaat @:onlogisch dit omkeren.
Niets van vernomen. De PDC is momenteel de Thames aan het dreggen.quote:Op woensdag 28 december 2022 07:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is Barney al weer boven water?
Is het touw op de Brienenoord inmiddels doorgeknipt?quote:Op woensdag 28 december 2022 07:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is Barney al weer boven water?
Leert allen van #Juttagodin.quote:Leerdam over succes: 'Ben zwaarder geworden, gebruik extra vet als kracht'
Moggel. Op welke partij verheug jij je vandaag?quote:Op woensdag 28 december 2022 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leert allen van #Juttagodin.
#airfryer #viandel #honderdvlammetjesmetmayo #oliebollenookmetmayo
Tevens goedemorgen vrienden
SLoopkogelgenot. Verder allemaal vrij eenzijdige potjes vandaag.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moggel. Op welke partij verheug jij je vandaag?
Wat een wijsheid, ik prop nog maar een oliebol naar binnen.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is godverdomme nog geen 09:00 als je dit tikt, vetrol!quote:Op woensdag 28 december 2022 08:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wat een wijsheid, ik prop nog maar een oliebol naar binnen.
ik bespeur enige jaloezie.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is godverdomme nog geen 09:00 als je dit tikt, vetrol!
Maar er zijn grenzen, Flash...quote:Op woensdag 28 december 2022 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor Meesun!quote:Op woensdag 28 december 2022 09:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is naar de Chinees gegaan om zichzelf dood te vreten.
Is ook volstrekt onzinnig. 180 voorwaarden en pakketten uitpluizen en onder de streep dubbel 1 cent goedkoper uit zijn.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:18 schreef Wertha het volgende:
Vandaag zorgverzekering uitpluizen. Geen zin in allen.
Oke, het is geen oliebol geworden. Wel werd het pannenkoekenontbijtquote:Op woensdag 28 december 2022 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is godverdomme nog geen 09:00 als je dit tikt, vetrol!
JULIADquote:Raymond van Barneveld vertrok na de partij direct naar zijn hotel. Hij stond de pers niet te woord.
Al besprokenquote:Op woensdag 28 december 2022 10:18 schreef Wertha het volgende:
Naar aanleiding van deze post ook maar gedaan, bedankt.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:18 schreef Wertha het volgende:
Deze partij is ook veel te veel gehyped joh, het was toch al lang duidelijk dat V Barneveld alleen kans zou maken als hij zelf een topdag had.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Raya![]()
Zo'''n act opvoeren met je kleinkind en dan zo slecht spelen. Price was helemaal niet goed, maar dat hoefde niet eens.Met Wright wel medelijden. Thuissituatie heeft hem blijkbaar teveel gedaan, wat logisch is.
Omdat Price er een zooitje van maakte aan het einde. Die hoefde niet meer.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:28 schreef tja77 het volgende:
Wat een gehaat op Febogod, gooide slecht 1 puntje minder op z’n 3-dart avg. dan Price en was 5% beter dan Price op z’n checkouts.
Er zit nog wel een verschil tussen een topdag of een hele matige dag.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze partij is ook veel te veel gehyped joh, het was toch al lang duidelijk dat V Barneveld alleen kans zou maken als hij zelf een topdag had.
Ow, je hoeft die laatste legs/sets niet meer te winnen? Gaat het op tijd tegenwoordig?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Omdat Price er een zooitje van maakte aan het einde. Die hoefde niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |