Wat een wijsheid, ik prop nog maar een oliebol naar binnen.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leert allen van #Juttagodin.
#airfryer #viandel #honderdvlammetjesmetmayo #oliebollenookmetmayo
Tevens goedemorgen vrienden
Het is godverdomme nog geen 09:00 als je dit tikt, vetrol!quote:Op woensdag 28 december 2022 08:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wat een wijsheid, ik prop nog maar een oliebol naar binnen.
ik bespeur enige jaloezie.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is godverdomme nog geen 09:00 als je dit tikt, vetrol!
Maar er zijn grenzen, Flash...quote:Op woensdag 28 december 2022 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leert allen van #Juttagodin.
#airfryer #viandel #honderdvlammetjesmetmayo #oliebollenookmetmayo
Tevens goedemorgen vrienden
Voor Meesun!quote:Op woensdag 28 december 2022 09:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is naar de Chinees gegaan om zichzelf dood te vreten.
Is ook volstrekt onzinnig. 180 voorwaarden en pakketten uitpluizen en onder de streep dubbel 1 cent goedkoper uit zijn.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:18 schreef Wertha het volgende:
Vandaag zorgverzekering uitpluizen. Geen zin in allen.
Oke, het is geen oliebol geworden. Wel werd het pannenkoekenontbijtquote:Op woensdag 28 december 2022 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is godverdomme nog geen 09:00 als je dit tikt, vetrol!
JULIADquote:Raymond van Barneveld vertrok na de partij direct naar zijn hotel. Hij stond de pers niet te woord.
Al besprokenquote:Op woensdag 28 december 2022 10:18 schreef Wertha het volgende:
Naar aanleiding van deze post ook maar gedaan, bedankt.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:18 schreef Wertha het volgende:
Deze partij is ook veel te veel gehyped joh, het was toch al lang duidelijk dat V Barneveld alleen kans zou maken als hij zelf een topdag had.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Raya![]()
Zo'''n act opvoeren met je kleinkind en dan zo slecht spelen. Price was helemaal niet goed, maar dat hoefde niet eens.Met Wright wel medelijden. Thuissituatie heeft hem blijkbaar teveel gedaan, wat logisch is.
Omdat Price er een zooitje van maakte aan het einde. Die hoefde niet meer.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:28 schreef tja77 het volgende:
Wat een gehaat op Febogod, gooide slecht 1 puntje minder op z’n 3-dart avg. dan Price en was 5% beter dan Price op z’n checkouts.
Er zit nog wel een verschil tussen een topdag of een hele matige dag.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze partij is ook veel te veel gehyped joh, het was toch al lang duidelijk dat V Barneveld alleen kans zou maken als hij zelf een topdag had.
Ow, je hoeft die laatste legs/sets niet meer te winnen? Gaat het op tijd tegenwoordig?quote:Op woensdag 28 december 2022 11:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Omdat Price er een zooitje van maakte aan het einde. Die hoefde niet meer.
Het hoogste gemiddelde van Price was na twee sets: 97 gemiddeld. En toen zat Van Barneveld gewoon in de buurt.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Omdat Price er een zooitje van maakte aan het einde. Die hoefde niet meer.
Dit was inderdaad wel extreem slecht ja.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Er zit nog wel een verschil tussen een topdag of een hele matige dag.
Ik vond Price ook niet overtuigend hoor, misschien door het gebrek aan weerstand. Maar wil het nog wel eens zien straks. Veel pijlen zomaar in de 5 of 1.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het hoogste gemiddelde van Price was na twee sets: 97 gemiddeld. En toen zat Van Barneveld gewoon in de buurt.
Het schoot bij Van Barneveld gewoon alle kanten op, terwijl Price gewoon strak gooide.
Enige van de hele dag die geen enkele set pakt bedoel je.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:28 schreef tja77 het volgende:
Wat een gehaat op Febogod, gooide slecht 1 puntje minder op z’n 3-dart avg. dan Price en was 5% beter dan Price op z’n checkouts.
Price was scorend alleen in set 1 matig. Daar maakt hij vooral het verschil in set 2/3/4.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vond Price ook niet overtuigend hoor, misschien door het gebrek aan weerstand. Maar wil het nog wel eens zien straks. Veel pijlen zomaar in de 5 of 1.
Was ook de enige van de dag die tegen de nr. 1 van de wereld speelde.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Enige van de hele dag die geen enkele set pakt bedoel je.
Je weet toch zelf ook wel dat je inkakt als de tegenstand er niet is. Dat overkomt MVG ook zovaak.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ow, je hoeft die laatste legs/sets niet meer te winnen? Gaat het op tijd tegenwoordig?
Dan nog moet je het afmaken, en is Price iemand die zich dat kan veroorloven met z’n spel van de laatste maanden? Inkakken tegen Febogod kan zelfs Teeler opbreken.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Je weet toch zelf ook wel dat je inkakt als de tegenstand er niet is. Dat overkomt MVG ook zovaak.
Het hangt van 'wat als'-jes aan elkaar. Sommige wedstrijden kunnen leuk worden, maar het kan net zo goed een verschrikking worden.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Programma van vandaag is niet erg leuk.
2 jaar terug had ik Searle-Jose echt genot genoemd. Nu een grote ''wat als'' show ja.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het hangt van 'wat als'-jes aan elkaar. Sommige wedstrijden kunnen leuk worden, maar het kan net zo goed een verschrikking worden.
Statwise zou Cullen v Heta enorm interessant kunnen worden, maar die hebben beiden ook ernstige WK-trauma's.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
2 jaar terug had ik Searle-Jose echt genot genoemd. Nu een grote ''wat als'' show ja.
Veel spelers laten in de eerste wedstrijden ook nog helemaal niet hun echte niveau zien. Zo gek is die uitspraak niet.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik ook veel te vaak hoor overal is "Als ik m'n niveau haal, dan zullen ze er allemaal van lusten" en zo. Ja dit is het WK vriend, wanneer denk je je niveau te gaan halen dan?
MVG heeft trouwens ook wel een bizar zware route vanaf de laatste 16 zie ik nu.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Statwise zou Cullen v Heta enorm interessant kunnen worden, maar die hebben beiden ook ernstige WK-trauma's.
Anderson v Dobey is jaren terug genot geweest, maar wat als.
Ja die statistieken zeggen niet zoveel als je de pot gezien hebt. Price kreeg bijna elke leg wel 3-6 pijlen om de leg te pakken, terwijl Van Barneveld steeds maar 1 pijl hoogstens op de dubbel kreeg voor een leg (en die kreeg hij soms niet eens)quote:Op woensdag 28 december 2022 11:28 schreef tja77 het volgende:
Bizar is overdreven, maar er zitten geen losse flodders bij nee. Allemaal erkende gooiers inmiddels.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
MVG heeft trouwens ook wel een bizar zware route vanaf de laatste 16 zie ik nu.
Hup Surl.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
2 jaar terug had ik Searle-Jose echt genot genoemd. Nu een grote ''wat als'' show ja.
Hopelijk kan Raya zelf ook deze nuchtere analyse maken en hoeven ze geen duikteams op pad te sturen de komende dagen.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Barney bakte er uiteindelijk maar weinig van. 92 gemiddeld gooien tegen de nummer 1 van de wereld én niet scherp zijn bij de kansjes die je krijgt, dan is het gauw afgelopen.
Je zou zijn vorm “rond” kunnen noemen.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:55 schreef Poepz0r het volgende:
Schindler is wel in vorm. Zou kunnen verrassen allen
Vlammetjes vandaag?quote:Op woensdag 28 december 2022 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Half uurtje nog allenAirfryertje ronkt al
#ZINAN
Ga je jezelf weer vol vreten?quote:Op woensdag 28 december 2022 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
#ZINAN
Dat zie je toch?quote:Op woensdag 28 december 2022 13:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ga je jezelf weer vol vreten?
Net als iedereen hier. Ik ben alleen de enige die erover postquote:Op woensdag 28 december 2022 13:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ga je jezelf weer vol vreten?
Heb net eieren met spek op. Witbrood. Ketchup. Augurkje. Peper. Zout. Genot.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net als iedereen hier. Ik ben alleen de enige die erover post
Oliebolletje mayo?quote:Op woensdag 28 december 2022 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
#ZINAN
Gewoon om 17:30 gaanquote:Op woensdag 28 december 2022 13:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tijdens Noppert v Soutar ga ik mooi even naar de supermarkt.
BLIJF AFquote:Op woensdag 28 december 2022 13:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zouden jullie het erg vinden als FOK! op zwart gaat?
Mooie post heb je gemaakt.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nav dit topic FB / Moet er nou echt op iedere pagina een overlay advertentie?
De poen is op en we gaan op zwart!
Bedankt, kun je ook nog even doneren?quote:
Weet je niet wat een mancave is?quote:Op woensdag 28 december 2022 13:43 schreef tja77 het volgende:
Mancave, is dat Engels voor rukbunker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |