quote:Wednesday, December 28
Afternoon Session (12.30pm)
3x Third Round
Ryan Searle vs Jose de Sousa
Danny Noppert vs Alan Soutar
Gary Anderson vs Chris Dobey
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Joe Cullen vs Damon Heta
Michael van Gerwen vs Mensur Suljovic
Michael Smith vs Martin Schindler
Thursday, December 29
Afternoon Session (12.30pm)
3x Third Round
Dirk van Duijvenbode vs Ross Smith
Rob Cross vs Mervyn King
Dave Chisnall vs Stephen Bunting
Evening Session (7pm)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries vs Vincent van der Voort
Mvg heeft te weinig wk titels voor zijn statuurquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt geen zin in Prijs of Shrek, dan moet Smiss het maar doen
De finalist aan dat kant van het schema lijkt me nu wel bekendquote:
Dan had hij dat maar moeten doen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:51 schreef Slobeend het volgende:
Barney had ook van deze Wright gewonnen. Had één ronde verder moeten komen op de Players Championships.
Nou en.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mvg heeft te weinig wk titels voor zijn statuur
Het is Darts. MvG hoeft maar 1x een matige dag te hebben tegen Rap Cras of Dimiquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De finalist aan dat kant van het schema lijkt me nu wel bekend
1 voordeel: er wordt een Belg uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:54 schreef Szura het volgende:
Ik zei: geen zin in een Belgische kwartfinalist
Gelukkig is Smiss in vorm. Dit is zn kans. Al komt je Humphries al snel tegen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt geen zin in Prijs of Shrek, dan moet Smiss het maar doen
Dat zijn niet echt namen waar hij, op basis van dit jaar, bang voor hoeft te zijn. Eerder van Ross Smith/Rockquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is Darts. MvG hoeft maar 1x een matige dag te hebben tegen Rap Cras of Dimi
Ik lees dan living a frugal life en dan haak ik af.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zoek maar eens op 'FIRE movement'.
Overigens heb ik heel leuk werk en een hobby die ook geld oplevert, dus de kans dat ik niets meer ga doen is vrij klein
Ben je homo of hetero?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dimi moet tegen Kim![]()
Voor wie moet ik nu supporteren
Kimquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dimi moet tegen Kim![]()
Golddiggerattractionmaterialquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:58 schreef heywoodu het volgende:
Van wat voor materiaal zijn die shirts gemaakt eigenlijk?
Doe maar Belgische malloot 1 danquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dimi moet tegen Kim![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |