Hoop dan wel dat je niet bij de Dirk Scheringa Bank werktquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een paar mensen vroegen mij 'wat dóe jij bij die bank' en ik reageerde gortdroog maar gemeend: geld verdienen.
Bespottelijk wat een salaris erbij komt kijken. Gaat nergens over.
onder de druk komt nog neem ik aan??quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is toch wel wat mooier van WoD
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nou nou nou nou nou.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:18 schreef Felagund het volgende:
Dit is een betere Drugsoorlog dan die van straks.
Gras is groenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef Isorden het volgende:
Tering Barney staat wel echt als een krant te gooien zeg.
Valt ook niet mee om continu een andere stem op te zetten natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh jee... Ik hoor een irritatiepuntje aan Morad... Hij is snel buiten ademNa/Voor elke zin hoor je een flinke ademteug.
ken ik nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gesproken met Juliette Lewis op Pinkpop, waar ze toen stond met Juliette & the Licks. Wat een tof mens is dat zeg! Nam alle tijd.
Natte krant?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef Isorden het volgende:
Hij komt in Ademnood en de kans is groot dat hij er niet uitkomt?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh jee... Ik hoor een irritatiepuntje aan Morad... Hij is snel buiten ademNa/Voor elke zin hoor je een flinke ademteug.
Geeft niet thuis op de momenten dat het moet, het is niet eens zo heel slecht maar mehquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef Isorden het volgende:
Oh, dan zal ie hierna wel weer zijn afscheid aankondigen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef Isorden het volgende:
Als ik ergens slecht tegen kan is het constant het ademen van een dj/presentator aanhoren met een compressor erover heenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Barney standje Brienenoord over een half uur?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geeft niet thuis op de momenten dat het moet, het is niet eens zo heel slecht maar meh
Een etende DJ (hoi Rick van Velthuyzen) is erger.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Als ik ergens slecht tegen kan is het constant het ademen van een dj/presentator aanhoren met een compressor erover heen
Google haar maar eens. Je kent haar wel als actrice uit bijv. Natural Born Killersquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ken ik niet
desondanks ben ik blij met je ervaring natuurlijk
Red Eyes en Thinking Of A Place ook nogquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
onder de druk komt nog neem ik aan??
Ik weet het. Ken een hoop mensen uit de financiële sectorquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een paar mensen vroegen mij 'wat dóe jij bij die bank' en ik reageerde gortdroog maar gemeend: geld verdienen.
Waar komt deze reactie ineens vandaan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja Chris Zegers ooit in de Efteling gezien
Ik Aukje van Ginnekenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja Chris Zegers ooit in de Efteling gezien
Dat is als zeggen dat alle schilderijen van Van Gogh op elkaar lijken. Of alles bij De Librije hetzelfde smaaktquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind alles hetzelfde klinken van WoD
Het concert op DTRH was ook uitzitten wat dat betreft.
UTP is mijn inziens de mooiste.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Red Eyes en Thinking Of A Place ook nog
Ik zag vorige week toevallig Frank Evenblij en Erik Dijkstra.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kom tijdens mijn werk nooit echt BN-ers tegen. Ja 1 keer Herman de Blijker die toevallig net naar buiten liep bij de winkel waar ik post in de brievenbus moet doen...
In 2007 welquote:
Pfff ze zijn allemaal hetzelfde hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hoop dan wel dat je niet bij de Dirk Scheringa Bank werkt
Kan me nog wel een jaar of 15 geleden herinneren. Poah.quote:
Uhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:21 schreef essnhills het volgende:
Emile Roemer is ook heel aardig
En Frank de Boer is grappig
Sinds ik die plaat heb ontdekt staat die standaard in mijn stemlijstquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Thinking of a Place was de hoogste WOD in de Fok! top 1000 he. We hebben smaak hier
Viesdikquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:20 schreef Sked het volgende:
Ik overweeg nog even langs de snackbar te gaan.
Ze hebben een sound ja, maar die is wel erg fijn wat mij betreft.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ja dat is ook wel irritant.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een etende DJ (hoi Rick van Velthuyzen) is erger.
Stemplaat uiteraardquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Thinking of a Place was de hoogste WOD in de Fok! top 1000 he. We hebben smaak hier
ja tegenwoordig bedoel ik ook eerder.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan me nog wel een jaar of 15 geleden herinneren. Poah.
Voor mij toch wel Thinking Of A Placequote:
Paar weken terug had ie een hele goede wedstrijd tegen Price. Toen won Barneyquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is als zeggen dat alle schilderijen van Van Gogh op elkaar lijken. Of alles bij De Librije hetzelfde smaakt
Ze hebben toch ook maar 1 liedje?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
Thinking of a Place is wel hun mooiste jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds ik die plaat heb ontdekt staat die standaard in mijn stemlijst
Ik ook niet, doe mij maar gewoon een gewoon bord warrem eten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
De Librije ben ik nog nooit geweest en ik denk dat ik daar ook nooit ga komen. Ik hou niet van exclusief eten.
Maar je weet in ieder geval dat Harry te weten kwam dat Snape altijd verliefd op zijn moeder was.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
Hey, dit is niet meer bij te houden.
Dat bleek alleen al wel uit haar stemlijstje voor de Top 2000quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:21 schreef peaceman het volgende:
Carice van Houten is overigens ook heel tof
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
Oh, het hele draadje over bekende mensen had ik gemist.
Topics gaan wel lekker hard ja. Gelukkig heb ik een snelle telefoon tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
Hey, dit is niet meer bij te houden.
Precies en niet te moeilijk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook niet, doe mij maar gewoon een gewoon bord warrem eten.
Dag Theo, ben jij het?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook niet, doe mij maar gewoon een gewoon bord warrem eten.
klopt, maar ook al je haar in het wild spreekt is ze enorm geïnteresseerd en leukquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat bleek alleen al wel uit haar stemlijstje voor de Top 2000
Ik ben maar wát blij dat ik nu even achter mijn pc zit. Daar FOK! ik toch het lekkerste.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Topics gaan wel lekker hard ja. Gelukkig heb ik een snelle telefoon tegenwoordig.
Paradise City vibes voor mij. Als ie losgaat denk je 'dit mag nog uren duren' en dan is ie ineens voorbijquote:
heb je al gegoogeld?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |