Hoop dan wel dat je niet bij de Dirk Scheringa Bank werktquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een paar mensen vroegen mij 'wat dóe jij bij die bank' en ik reageerde gortdroog maar gemeend: geld verdienen.
Bespottelijk wat een salaris erbij komt kijken. Gaat nergens over.
onder de druk komt nog neem ik aan??quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is toch wel wat mooier van WoD
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Bespottelijk wat een salaris erbij komt kijken. Gaat nergens over.
Nou nou nou nou nou.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:18 schreef Felagund het volgende:
Dit is een betere Drugsoorlog dan die van straks.
Gras is groenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef Isorden het volgende:
Tering Barney staat wel echt als een krant te gooien zeg.
Valt ook niet mee om continu een andere stem op te zetten natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh jee... Ik hoor een irritatiepuntje aan Morad... Hij is snel buiten ademNa/Voor elke zin hoor je een flinke ademteug.
ken ik nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gesproken met Juliette Lewis op Pinkpop, waar ze toen stond met Juliette & the Licks. Wat een tof mens is dat zeg! Nam alle tijd.
Natte krant?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef Isorden het volgende:
Hij komt in Ademnood en de kans is groot dat hij er niet uitkomt?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh jee... Ik hoor een irritatiepuntje aan Morad... Hij is snel buiten ademNa/Voor elke zin hoor je een flinke ademteug.
Geeft niet thuis op de momenten dat het moet, het is niet eens zo heel slecht maar mehquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef Isorden het volgende:
Oh, dan zal ie hierna wel weer zijn afscheid aankondigen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef Isorden het volgende:
Als ik ergens slecht tegen kan is het constant het ademen van een dj/presentator aanhoren met een compressor erover heenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |