Barney standje Brienenoord over een half uur?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geeft niet thuis op de momenten dat het moet, het is niet eens zo heel slecht maar meh
Een etende DJ (hoi Rick van Velthuyzen) is erger.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Als ik ergens slecht tegen kan is het constant het ademen van een dj/presentator aanhoren met een compressor erover heen
Google haar maar eens. Je kent haar wel als actrice uit bijv. Natural Born Killersquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ken ik niet
desondanks ben ik blij met je ervaring natuurlijk
Red Eyes en Thinking Of A Place ook nogquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
onder de druk komt nog neem ik aan??
Ik weet het. Ken een hoop mensen uit de financiële sectorquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een paar mensen vroegen mij 'wat dóe jij bij die bank' en ik reageerde gortdroog maar gemeend: geld verdienen.
Bespottelijk wat een salaris erbij komt kijken. Gaat nergens over.
Waar komt deze reactie ineens vandaan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja Chris Zegers ooit in de Efteling gezien
Ik Aukje van Ginnekenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja Chris Zegers ooit in de Efteling gezien
Dat is als zeggen dat alle schilderijen van Van Gogh op elkaar lijken. Of alles bij De Librije hetzelfde smaaktquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind alles hetzelfde klinken van WoD
Het concert op DTRH was ook uitzitten wat dat betreft.
UTP is mijn inziens de mooiste.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Red Eyes en Thinking Of A Place ook nog
Ik zag vorige week toevallig Frank Evenblij en Erik Dijkstra.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kom tijdens mijn werk nooit echt BN-ers tegen. Ja 1 keer Herman de Blijker die toevallig net naar buiten liep bij de winkel waar ik post in de brievenbus moet doen...
In 2007 welquote:
Pfff ze zijn allemaal hetzelfde hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hoop dan wel dat je niet bij de Dirk Scheringa Bank werkt
Kan me nog wel een jaar of 15 geleden herinneren. Poah.quote:
Uhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:21 schreef essnhills het volgende:
Emile Roemer is ook heel aardig
En Frank de Boer is grappig
Sinds ik die plaat heb ontdekt staat die standaard in mijn stemlijstquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Thinking of a Place was de hoogste WOD in de Fok! top 1000 he. We hebben smaak hier
Viesdikquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:20 schreef Sked het volgende:
Ik overweeg nog even langs de snackbar te gaan.
Ze hebben een sound ja, maar die is wel erg fijn wat mij betreft.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind alles hetzelfde klinken van WoD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |