Ja dat is ook wel irritant.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een etende DJ (hoi Rick van Velthuyzen) is erger.
Stemplaat uiteraardquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Thinking of a Place was de hoogste WOD in de Fok! top 1000 he. We hebben smaak hier
ja tegenwoordig bedoel ik ook eerder.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan me nog wel een jaar of 15 geleden herinneren. Poah.
Voor mij toch wel Thinking Of A Placequote:
Paar weken terug had ie een hele goede wedstrijd tegen Price. Toen won Barneyquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is als zeggen dat alle schilderijen van Van Gogh op elkaar lijken. Of alles bij De Librije hetzelfde smaakt
Ze hebben toch ook maar 1 liedje?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind alles hetzelfde klinken van WoD
Thinking of a Place is wel hun mooiste jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds ik die plaat heb ontdekt staat die standaard in mijn stemlijst
Ik ook niet, doe mij maar gewoon een gewoon bord warrem eten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
De Librije ben ik nog nooit geweest en ik denk dat ik daar ook nooit ga komen. Ik hou niet van exclusief eten.
Maar je weet in ieder geval dat Harry te weten kwam dat Snape altijd verliefd op zijn moeder was.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
Hey, dit is niet meer bij te houden.
Dat bleek alleen al wel uit haar stemlijstje voor de Top 2000quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:21 schreef peaceman het volgende:
Carice van Houten is overigens ook heel tof
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
Oh, het hele draadje over bekende mensen had ik gemist.
Topics gaan wel lekker hard ja. Gelukkig heb ik een snelle telefoon tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
Hey, dit is niet meer bij te houden.
Precies en niet te moeilijk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook niet, doe mij maar gewoon een gewoon bord warrem eten.
Dag Theo, ben jij het?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook niet, doe mij maar gewoon een gewoon bord warrem eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |