quote:Tuesday, December 27
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Jim Williams vs Gabriel Clemens
Gerwyn Price vs Raymond van Barneveld
Peter Wright vs Kim Huybrechts
Wednesday, December 28
Afternoon Session (12.30pm)
3x Third Round
Ryan Searle vs Jose de Sousa
Danny Noppert vs Alan Soutar
Gary Anderson vs Chris Dobey
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Joe Cullen vs Damon Heta
Michael van Gerwen vs Mensur Suljovic
Michael Smith vs Martin Schindler
Thursday, December 29
Afternoon Session (12.30pm)
3x Third Round
Dirk van Duijvenbode vs Ross Smith
Rob Cross vs Mervyn King
Dave Chisnall vs Stephen Bunting
Evening Session (7pm)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries vs Vincent van der Voort
Spoiler kut!quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Staan 2-0 voor dus zal wel meevallen.
Maar laten we ontopic blijven
Dat is een tattoo Hansquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:51 schreef stropdaz het volgende:
Waarom heeft Barney geen bos haren na zijn haartransplantatie?
Barney heeft géén haartransplantatie gehad, dat is fake newsquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:51 schreef stropdaz het volgende:
Er is niet zoveel meer van te maken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:51 schreef stropdaz het volgende:
Stipjes met een viltstift genot.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:51 schreef stropdaz het volgende:
De streep is toch duidelijk te zien op zijn ahterhoofdquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Barney heeft géén haartransplantatie gehad, dat is fake news
Die heeft een vrij creatief idee bij "parking the bus" toch?quote:
Die moet je gewoon bondscoach maken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft een vrij creatief idee bij "parking the bus" toch?
helpt doping dan bij Darts? Volgens mij is dat de zuiverste sportquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:54 schreef polderturk het volgende:
Price gaat een roidrage krijgen.
Hij moet gecontrolleerd worden op doping/steroïden.
DRT houdt vertrouwenquote:
Net zoals bij snooker zullen bétablokkers wel helpen tegen de zenuwenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
helpt doping dan bij Darts? Volgens mij is dat de zuiverste sport
Vanwege copyright denk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:57 schreef PS. het volgende:
[..]
Welke onverlaat upload er nou zo een filmpje.
Nee dit kan niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:55 schreef heywoodu het volgende:
"onjeloofelijk"
Ik mis Koert. En bijna Marcel.
Koos is tijdens z'n carrière positief getestquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waar leg jij de klemtoon dan? respectlóós?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:57 schreef Doevelaer het volgende:
Hey, blijkbaar ligt de klemtoon bij respectloos in Brabant ergens anders.
Moet je nagaan hoe storend ik die uitspraak van deze mevrouw vind.quote:
Je kan ook denken in oplossingen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe storend ik die uitspraak van deze mevrouw vind.
Respectloosquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar leg jij de klemtoon dan? respectlóós?
Maar mute is niet handig, want ik wil Martijn wel horenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kan ook denken in oplossingen.
Niet gehoord. Maar dat ie niet iets Brabants neequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Respectloos
Annemarie zei dus inderdaad respectloos
Die kan maar beter geen ban krijgen hier.quote:
Zo kwam hij vanaf leg één in set één wel over.quote:
Ik ben bang voor mijn 4-1 jaquote:
Na de opkomst was ie al aan het etenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een cheqiootje Ray
Nee want ik heb Michael Smith voorspeldquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Price mag van mij wk worden.Van jullie ook?
Neequote:Op dinsdag 27 december 2022 22:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Luke Humphries.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nee, ik juich voor Smiss.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Liever niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Smiss in een goede flow is echt puur genotquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee want ik heb Michael Smith voorspeld
Door al die extra spieren kan je je arm stabieler houden, en krijg je minder blessures.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja die heb ik nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
Jullie moeten ook niet streamen maar gewoon de viaplay zender aanzetten op je tv kastje idioten
Gaat ie ermee stoppen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga me alvast opmaken voor het interview van de eeuw.
Retweetquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:06 schreef Mani89 het volgende:
Dat werkt toch niet kut!quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
Jullie moeten ook niet streamen maar gewoon de viaplay zender aanzetten op je tv kastje idioten
Kan het nog erger dan 3(?) Jaar geleden?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:06 schreef Mani89 het volgende:
Allemaal onderdeel van het grote planquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een schijtzooi is dat Viaplay toch. Elke keer als er wat meer mensen kijken gaan ze door hun hoeven. Neem je rotzooi mee
Wat verwacht je dat Price gaat zeggen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:06 schreef Mani89 het volgende:
Toch gek dat dat bij een kampioensrace van SUPER MAX geen problemen geeftquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een schijtzooi is dat Viaplay toch. Elke keer als er wat meer mensen kijken gaan ze door hun hoeven. Neem je rotzooi mee
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:09 schreef PS. het volgende:
[..]
Allemaal onderdeel van het grote plan
Er kijken dus meer mensen naar RAYA180.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch gek dat dat bij een kampioensrace van SUPER MAX geen problemen geeft
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:10 schreef Ronald het volgende:
Godver heb 1 maandje viaplay genomen buiten ziggo om, want ik dacht dat kanaal 200 toch niet nodig te hebben, hoerenzooi.
Fijn voor je vriendin.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen nood mensen, ik zit er weer in.
Vertel dan maar eens hoe je die zender actief krijgt met een Viaplay abo niet afgesloten bij je TV provider (KPN/Ziggo etc.).quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jawel hoor. Nog geen enkele problemen gehad.
Omdat iedereen F1TVquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch gek dat dat bij een kampioensrace van SUPER MAX geen problemen geeft
Beetje lief doen bowaquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kevin’s eerste post in DRT. Kijk eens dom Kevin. Ja ho maar.
Alleen tokkies zoals @onlogischquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Omdat iedereen F1TVicm Grandprixradio
Olav
Normaal doet die zender het niet alleen bij F1 wedstrijden en nu met wk darts staat hij wel open. En heb hem bij viaplay zelf afgeslotenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vertel dan maar eens hoe je die zender actief krijgt met een Viaplay abo niet afgesloten bij je TV provider (KPN/Ziggo etc.).
F1 kijkersquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Omdat iedereen F1TVicm Grandprixradio
Olav
Mensen die anderen niet gewoon naar hun favoriete dingen kunnen laten kijkenquote:
Oh, dan is het goedquote:
Dankjequote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje lief doen bowa
Dit is een inclusief warm bad
Jij ook een beetje lief doen joejoequote:Op dinsdag 27 december 2022 22:12 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Dankje
Vond het al een heel rare post, maar goed als dit forum je leven is begrijp ik het ergens wel
SOWquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:12 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Dankje
Vond het al een heel rare post, maar goed als dit forum je leven is begrijp ik het ergens wel
Dat valt best wel mee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:12 schreef leolinedance het volgende:
Price is wel aan het schroeien zeg manmanman
F1 is niet een favoriet ding. Het is een hype omdat een Belg de Nederlandse nationaliteit heeft aangenomen en alles wint. Als hij achteraan had gereden was er niemand die die rotzooi keek.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen die anderen niet gewoon naar hun favoriete dingen kunnen laten kijken
Ik laat iedereen kijken wat hij wil… Heb er alleen een stevige mening overquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen die anderen niet gewoon naar hun favoriete dingen kunnen laten kijken
quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij ook een beetje lief doen joejoe
Mi scusiquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij ook een beetje lief doen joejoe
Is dit zo'n 'kijken bij de Belg'-achtige Ctrl+V mini-rant?quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
F1 is niet een favoriet ding. Het is een hype omdat een Belg de Nederlandse nationaliteit heeft aangenomen en alles wint. Alles hij achteraan had gereden was er niemand die die rotzooi keek.
Ik moet sowieso wel respect hebben voor wat anderen kijken, want ik kijk noordse combinatie. Voor vrouwen. Dus ja.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik laat iedereen kijken wat hij wil… Heb er alleen een stevige mening over.
Praat Nederlands met me (8)quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dit zo'n 'kijken bij de Belg'-achtige Ctrl+V mini-rant?
Ik zou je niet kunnen vertellen wat het inhoudt maar noords combineren met wat vrouwen lijkt me wel watquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik moet sowieso wel respect hebben voor wat anderen kijken, want ik kijk noordse combinatie. Voor vrouwen. Dus ja.
mobiel abonnement bij youfonequote:
Daar is, in tegenstelling tot F1, helemaal niks mis mee ouwe reus.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik moet sowieso wel respect hebben voor wat anderen kijken, want ik kijk noordse combinatie. Voor vrouwen. Dus ja.
Schansspringen met langlaufen! En over langlaufen was pas nog OPHEF in de Noorse media, want er was een heuse tiet zichtbaar!quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou je niet kunnen vertellen wat het inhoudt maar noords combineren met wat vrouwen lijkt me wel wat
Dit denkenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:15 schreef Doevelaer het volgende:
Raybar is gewoon niet goed genoeg meer
picsquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Schansspringen met langlaufen! En over langlaufen was pas nog OPHEF in de Noorse media, want er was een heuse tiet zichtbaar!
Picsquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Schansspringen met langlaufen! En over langlaufen was pas nog OPHEF in de Noorse media, want er was een heuse tiet zichtbaar!
Sowquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Picsquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |