quote:Tuesday, December 27
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Jim Williams vs Gabriel Clemens
Gerwyn Price vs Raymond van Barneveld
Peter Wright vs Kim Huybrechts
Wednesday, December 28
Afternoon Session (12.30pm)
3x Third Round
Ryan Searle vs Jose de Sousa
Danny Noppert vs Alan Soutar
Gary Anderson vs Chris Dobey
Evening Session (7pm)
3x Third Round
Joe Cullen vs Damon Heta
Michael van Gerwen vs Mensur Suljovic
Michael Smith vs Martin Schindler
Thursday, December 29
Afternoon Session (12.30pm)
3x Third Round
Dirk van Duijvenbode vs Ross Smith
Rob Cross vs Mervyn King
Dave Chisnall vs Stephen Bunting
Evening Session (7pm)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries vs Vincent van der Voort
uiquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:31 schreef Tagliano het volgende:
Toch apart dat je je laatste pijl de bullseye ingooit maar niet wint
Dit geheel terzijde verder
voor de statistiekenboekjesquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:31 schreef Tagliano het volgende:
Toch apart dat je je laatste pijl de bullseye ingooit maar niet wint
Dit geheel terzijde verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je een stinkende kut vanquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Die Brabantse zuipt echt sloten bier volgens mij.
Hij heeft grotere tieten dan Pamela Anderson.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende: [ afbeelding ] Zou Gabriel dit doen straks?
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:32 schreef PS. het volgende:
JAAAAWat jij wil johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid en zo
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Bij alles op Viaplay; niks.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:32 schreef Caland het volgende:
Ik heb bij het dartsen veel vaker dat viaplay even buffert
Bij voetbal en f1 eigenlijk nooit
Iemand een verklaring???
Heb ik nooit last van. Stream je via je mobiel of kijk je op het tv kastje?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:32 schreef Caland het volgende:
Iemand een verklaring???
Neequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik supporter voor Barny, supporteren jullie straks voor Kim?
Wright gun ik het ook wel hoor.
Rens klinkt nogal passief-agressief.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
[ twitter ]
Iedereen de wapens klaar?
Ja kloptquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb ik nooit last van. Stream je via je mobiel of kijk je op het tv kastje?
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik supporter voor Barny, supporteren jullie straks voor Kim?
Wright gun ik het ook wel hoor.
Darten is gewoon veel populairder dan voetbal en F1, echt een volkssport.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:32 schreef Caland het volgende:
Iemand een verklaring???
In F1 zou geen hond geïnteresseerd moeten zijn en darts welquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:32 schreef Caland het volgende:
Iemand een verklaring???
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Darten is gewoon veel populairder dan voetbal en F1, echt een volkssport.
Ik dacht dat het door mijn nieuwe internetverbinding kwam. Heb nu een ethernet adapter voor de Chromecast gekocht (nog niet binnen). Dacht dat het bedraad misschien beter zou gaan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:32 schreef Caland het volgende:
Iemand een verklaring???
Afgelopen dagen teveel gezopen. Ik drink nu waterquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Drink je er al iets lekkers bij?
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In F1 zou geen hond geïnteresseerd moeten zijn en darts wel
Mentaal ijzersterk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:34 schreef heywoodu het volgende:
Mooi altijd man, die filmpjes die Van Barneveld neerzetten als een of andere elegante hypersporter
Niet meer uitnodigen, kan er niks van.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:34 schreef Mani89 het volgende:
Djerrie krijgt steeds meer moeite om zijn pens onder de tafel te verschuilen.
Is dat een clitoris op z'n rug?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Gabriel dit doen straks?
Niks nog, net terug van het sporten en daar genoeg water gedronken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Afgelopen dagen teveel gezopen. Ik drink nu water![]()
Wat heb jij?
NOU ENquote:
mwah als je een dochter van 24 hebt kan dit toch? dan was de opa opzich ook 24 als hij een kind had.quote:
In BE misschienquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
mwah als je een dochter van 24 hebt kan dit toch? dan was de opa opzich ook 24 als hij een kind had.
Niets tokkie aan....
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:38 schreef heywoodu het volgende:
De dag voor zo'n grote wedstrijd even lekker uit eten gaan ipv gewoon in je hotel een simpel bordje pasta met wat groenten wegbikken.
geen wachtwoord / inlogquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://vtm.be/vtmgo/live-kijken/vtm2
Ik zou het wel leuk vindenquote:
Bij Jutta werkt dat ook.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:38 schreef heywoodu het volgende:
De dag voor zo'n grote wedstrijd even lekker uit eten gaan ipv gewoon in je hotel een simpel bordje pasta met wat groenten wegbikken.
duurt paar minutenquote:
sjek smoken is niet goed voor jequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:37 schreef polderturk het volgende:
Ik ben blij dat de fitste persoon de wedstrijd heeft gewonnen.
Op dit niveau maakt een calorietje meer of minder echt niet uit.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:38 schreef heywoodu het volgende:
Ja dusquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Heeft Price zijn gehoorbeschermers ook al om bij het ingooien?
Hoe denk je dat Martin Verkerk de finale van Roland Garros heeft gehaald?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:38 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:40 schreef Mani89 het volgende:
Arjan het leven is niks meer waard, het mag gewoon weer niet zo zijn. Voor mij telt alleen die beker, de rest kan de pleuris genieten *kijkt in de camera* vooral jij Mason.
Beetje dopingquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Martin Verkerk de finale van Roland Garros heeft gehaald?
Niet zozeer vanwege een calorietje hier of daar, maar je wil toch een klein beetje vertrouwd/met enige zekerheid eten? Maar goed, misschien is het wel een restaurant waar hij vaak komtquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op dit niveau maakt een calorietje meer of minder echt niet uit.
Tussen zijn oren zit verder ook niks.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:40 schreef Doevelaer het volgende:
Ik dacht dat het bij Price misschien tussen zijn oren zat, maar blijkbaar zit het dus op zijn oren.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik mis deze debiel echt voor geen seconde
Je kan deze post niet meer posten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:40 schreef Mani89 het volgende:
Arjan het leven is niks meer waard, het mag gewoon weer niet zo zijn. Voor mij telt alleen die beker en de rest kan de pleuris genieten *kijkt in de camera* vooral jij Mason.
Hoeveel kinderen heb jij?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik wil de discussie wel eens aangaan dat een 48 jarige die opa wordt een tokkie is.
Alsof 24 jaar een veel te jongen leeftijd is![]()
De meeste vrouwen krijgen hun eerste kindje op hun 24e soms zelfs vroeger 22-23 jaar.
De gemiddelde leeftijd waarop Nederlandse vrouwen in 2020 hun eerste kind krijgen is 30 jaar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik wil de discussie wel eens aangaan dat een 48 jarige die opa wordt een tokkie is.
De meeste vrouwen krijgen hun eerste kindje op hun 24e soms zelfs vroeger 22-23 jaar.
Misschien in België.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Capuchon_tokkiequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
In Afrika misschien ja.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgen hebben niks anders te doen. Die produceren gewoon wat vroeger kinderenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd waarop Nederlandse vrouwen in 2020 hun eerste kind krijgen is 30 jaar.
Hé hallo we zijn in Nederland.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan heeft Nederland en België totaal verschillende leeftijden op gebied van zwanger zijnquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd waarop Nederlandse vrouwen in 2020 hun eerste kind krijgen is 30 jaar.
Daar ligt die leeftijd nog een jaartje hoger!quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Belgen hebben niks anders te doen. Die produceren gewoon wat vroeger kinderen
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan heeft Nederland en België totaal verschillende leeftijden op gebied van zwanger zijn
Jep, in Nederland een jaartje jonger dan in Belgiëquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan heeft Nederland en België totaal verschillende leeftijden op gebied van zwanger zijn
Eens hoor, zou wat normaal voedsel eten. In ieder geval geen chinees, rauwe vis/garnalen, enz.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet zozeer vanwege een calorietje hier of daar, maar je wil toch een klein beetje vertrouwd/met enige zekerheid eten? Maar goed, misschien is het wel een restaurant waar hij vaak komt
Hier worden mondjes gesnoerdquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep, in Nederland een jaartje jonger dan in België
Ja, 30 jaar geledenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:42 schreef polderturk het volgende:
Ik hoop dat Barney wint, maar hij is te wisselvallig. Hij kan een toppartij spelen en de volgende dag stront zijn.
Stop hier maar meequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welnee, die maakt nog een fles open.quote:
Hij heeft het over België, daar werkt het allemaal wat andersquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:43 schreef De_Kraam het volgende:
BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY BARNEY ARMY
Hij deed al de Pim Fortuyn saluut.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb de hele week toegeleefd naar deze wedstrijd. Elke hap door mijn keel, elke verzette meter: Ray was in mijn gedachten. Hopelijk stelt hij ons niet teleur vanavond.
Daarom is België meer een derdewereldlandquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De Viaplay-aorta loopt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:46 schreef Mani89 het volgende:
@:wimderon zit je klaar om alle gifjes te cappen?
Staan 2-0 voor dus zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ten Hag hangt aan een zijden draadje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |