In BE misschienquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
mwah als je een dochter van 24 hebt kan dit toch? dan was de opa opzich ook 24 als hij een kind had.
Niets tokkie aan....
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:38 schreef heywoodu het volgende:
De dag voor zo'n grote wedstrijd even lekker uit eten gaan ipv gewoon in je hotel een simpel bordje pasta met wat groenten wegbikken.
geen wachtwoord / inlogquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://vtm.be/vtmgo/live-kijken/vtm2
Ik zou het wel leuk vindenquote:
Bij Jutta werkt dat ook.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:38 schreef heywoodu het volgende:
De dag voor zo'n grote wedstrijd even lekker uit eten gaan ipv gewoon in je hotel een simpel bordje pasta met wat groenten wegbikken.
duurt paar minutenquote:
sjek smoken is niet goed voor jequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:37 schreef polderturk het volgende:
Ik ben blij dat de fitste persoon de wedstrijd heeft gewonnen.
Op dit niveau maakt een calorietje meer of minder echt niet uit.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:38 schreef heywoodu het volgende:
Ja dusquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Heeft Price zijn gehoorbeschermers ook al om bij het ingooien?
Hoe denk je dat Martin Verkerk de finale van Roland Garros heeft gehaald?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:38 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:40 schreef Mani89 het volgende:
Arjan het leven is niks meer waard, het mag gewoon weer niet zo zijn. Voor mij telt alleen die beker, de rest kan de pleuris genieten *kijkt in de camera* vooral jij Mason.
Beetje dopingquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Martin Verkerk de finale van Roland Garros heeft gehaald?
Niet zozeer vanwege een calorietje hier of daar, maar je wil toch een klein beetje vertrouwd/met enige zekerheid eten? Maar goed, misschien is het wel een restaurant waar hij vaak komtquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op dit niveau maakt een calorietje meer of minder echt niet uit.
Tussen zijn oren zit verder ook niks.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:40 schreef Doevelaer het volgende:
Ik dacht dat het bij Price misschien tussen zijn oren zat, maar blijkbaar zit het dus op zijn oren.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik mis deze debiel echt voor geen seconde
Je kan deze post niet meer posten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:40 schreef Mani89 het volgende:
Arjan het leven is niks meer waard, het mag gewoon weer niet zo zijn. Voor mij telt alleen die beker en de rest kan de pleuris genieten *kijkt in de camera* vooral jij Mason.
Hoeveel kinderen heb jij?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik wil de discussie wel eens aangaan dat een 48 jarige die opa wordt een tokkie is.
Alsof 24 jaar een veel te jongen leeftijd is![]()
De meeste vrouwen krijgen hun eerste kindje op hun 24e soms zelfs vroeger 22-23 jaar.
De gemiddelde leeftijd waarop Nederlandse vrouwen in 2020 hun eerste kind krijgen is 30 jaar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik wil de discussie wel eens aangaan dat een 48 jarige die opa wordt een tokkie is.
De meeste vrouwen krijgen hun eerste kindje op hun 24e soms zelfs vroeger 22-23 jaar.
Misschien in België.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Capuchon_tokkiequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
In Afrika misschien ja.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgen hebben niks anders te doen. Die produceren gewoon wat vroeger kinderenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd waarop Nederlandse vrouwen in 2020 hun eerste kind krijgen is 30 jaar.
Hé hallo we zijn in Nederland.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan heeft Nederland en België totaal verschillende leeftijden op gebied van zwanger zijnquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd waarop Nederlandse vrouwen in 2020 hun eerste kind krijgen is 30 jaar.
Daar ligt die leeftijd nog een jaartje hoger!quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Belgen hebben niks anders te doen. Die produceren gewoon wat vroeger kinderen
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan heeft Nederland en België totaal verschillende leeftijden op gebied van zwanger zijn
Jep, in Nederland een jaartje jonger dan in Belgiëquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan heeft Nederland en België totaal verschillende leeftijden op gebied van zwanger zijn
Eens hoor, zou wat normaal voedsel eten. In ieder geval geen chinees, rauwe vis/garnalen, enz.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet zozeer vanwege een calorietje hier of daar, maar je wil toch een klein beetje vertrouwd/met enige zekerheid eten? Maar goed, misschien is het wel een restaurant waar hij vaak komt
Hier worden mondjes gesnoerdquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep, in Nederland een jaartje jonger dan in België
Ja, 30 jaar geledenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:42 schreef polderturk het volgende:
Ik hoop dat Barney wint, maar hij is te wisselvallig. Hij kan een toppartij spelen en de volgende dag stront zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |