Die moet je gewoon bondscoach maken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft een vrij creatief idee bij "parking the bus" toch?
helpt doping dan bij Darts? Volgens mij is dat de zuiverste sportquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:54 schreef polderturk het volgende:
Price gaat een roidrage krijgen.
Hij moet gecontrolleerd worden op doping/steroïden.
DRT houdt vertrouwenquote:
Net zoals bij snooker zullen bétablokkers wel helpen tegen de zenuwenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
helpt doping dan bij Darts? Volgens mij is dat de zuiverste sport
Vanwege copyright denk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:57 schreef PS. het volgende:
[..]
Welke onverlaat upload er nou zo een filmpje.
Nee dit kan niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:55 schreef heywoodu het volgende:
"onjeloofelijk"
Ik mis Koert. En bijna Marcel.
Koos is tijdens z'n carrière positief getestquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
helpt doping dan bij Darts? Volgens mij is dat de zuiverste sport
Waar leg jij de klemtoon dan? respectlóós?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:57 schreef Doevelaer het volgende:
Hey, blijkbaar ligt de klemtoon bij respectloos in Brabant ergens anders.
Moet je nagaan hoe storend ik die uitspraak van deze mevrouw vind.quote:
Je kan ook denken in oplossingen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe storend ik die uitspraak van deze mevrouw vind.
Respectloosquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar leg jij de klemtoon dan? respectlóós?
Maar mute is niet handig, want ik wil Martijn wel horenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kan ook denken in oplossingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |