Ik zou je niet kunnen vertellen wat het inhoudt maar noords combineren met wat vrouwen lijkt me wel watquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik moet sowieso wel respect hebben voor wat anderen kijken, want ik kijk noordse combinatie. Voor vrouwen. Dus ja.
mobiel abonnement bij youfonequote:
Daar is, in tegenstelling tot F1, helemaal niks mis mee ouwe reus.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik moet sowieso wel respect hebben voor wat anderen kijken, want ik kijk noordse combinatie. Voor vrouwen. Dus ja.
Schansspringen met langlaufen! En over langlaufen was pas nog OPHEF in de Noorse media, want er was een heuse tiet zichtbaar!quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou je niet kunnen vertellen wat het inhoudt maar noords combineren met wat vrouwen lijkt me wel wat
Dit denkenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:15 schreef Doevelaer het volgende:
Raybar is gewoon niet goed genoeg meer
picsquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Schansspringen met langlaufen! En over langlaufen was pas nog OPHEF in de Noorse media, want er was een heuse tiet zichtbaar!
Picsquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Schansspringen met langlaufen! En over langlaufen was pas nog OPHEF in de Noorse media, want er was een heuse tiet zichtbaar!
Sowquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Picsquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |