Telegraph Road en Brothers in Arms zijn wel heel nek aan nek voor mij, Hmmm.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat bevat wel het beste DS nummer tho
Nana Mouskouri viel voor mij af toen ze bij Paul de Leeuw live zo gruwelijk onderuit ging. Was echt zonde.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tot 'hit' gemaak door Nana Mouskouri, nou dan weet je wel dat het geen banger is.
Altijd al als een gerecht vinden klinken.quote:
Ik spreek zijn broer weleens... no joke...quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef peaceman het volgende:
Mark Knopfler is op dezelfde dag jarig als mijn vader... #leukefeitjes
Voor mij niet. Voor mij is dat SOSquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat bevat wel het beste DS nummer tho
Nee. Het is niet spannend.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Pippies naar bed. Nog iets gemist?
@:Gale_boetticher Ik had nog een IJwit, maar straks niet meer. De drank van KAMPIOENEN
Het 100e topic. Je werd gemist.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Pippies naar bed. Nog iets gemist?
@:Gale_boetticher Ik had nog een IJwit, maar straks niet meer. De drank van KAMPIOENEN
Ja, kunstzinnig gaat hier over in saai.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Brothers in Arms echt een doodsaai album
Alleen het nummer zelf is een van de beste van ze, de rest is matigquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Brothers in Arms echt een doodsaai album
Origineel van ABBA is toch beterquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor mij niet. Voor mij is dat SOS
Staat bij mij niet heel ver achter de TR maar wel iets.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor mij niet. Voor mij is dat SOS
mwah.. ik vind de Swing in die van DS fijner..quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Origineel van ABBA is toch beter
Je kent de broer van Peaceman's vader?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik spreek zijn broer weleens... no joke...
mijn vader zat op de lagere school met Henk Poort in de klasquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef peaceman het volgende:
Mark Knopfler is op dezelfde dag jarig als mijn vader... #leukefeitjes
Geen actieve herinnering aanquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nana Mouskouri viel voor mij af toen ze bij Paul de Leeuw live zo gruwelijk onderuit ging. Was echt zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |