Er zijn gelukkig maar weinig boos daarom, behalve @Alaphilippe_quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb het altijd een veredeld caféspelletje gevonden, maar ik wil hier niet te veel mensen boosmaken
Is ook zo, maar 1 keer per jaar wel leuk om af en toe naar te kijken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb het altijd een veredeld caféspelletje gevonden, maar ik wil hier niet te veel mensen boosmaken
Lover over gold vind ik beter, terwijl daar mijn favoriete DS nummer niet eens op staat.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Brothers in Arms is en blijft zo'n bazenalbum.
Of Ffffffu~quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Aruba, Jamaica is het toch
Bij de lezing van de laatste heette ze nog Tracy Marconiquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Unless that's the puzzle
Also, Tracy McConnel
Dat bevat wel het beste DS nummer thoquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lover over gold vind ik beter, terwijl daar mijn favoriete DS nummer niet eens op staat.
Dire Straits is voor de ware liefhebber.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Van Dire Straits staan er ook wel paar overbodige noteringen als deze in
Wat is je favo?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lover over gold vind ik beter, terwijl daar mijn favoriete DS nummer niet eens op staat.
Ik vind dit mooier dan een Telegraph Road, eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Van Dire Straits staan er ook wel paar overbodige noteringen als deze in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |