Telegraph Road en Brothers in Arms zijn wel heel nek aan nek voor mij, Hmmm.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat bevat wel het beste DS nummer tho
Nana Mouskouri viel voor mij af toen ze bij Paul de Leeuw live zo gruwelijk onderuit ging. Was echt zonde.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tot 'hit' gemaak door Nana Mouskouri, nou dan weet je wel dat het geen banger is.
Altijd al als een gerecht vinden klinken.quote:
Ik spreek zijn broer weleens... no joke...quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef peaceman het volgende:
Mark Knopfler is op dezelfde dag jarig als mijn vader... #leukefeitjes
Voor mij niet. Voor mij is dat SOSquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat bevat wel het beste DS nummer tho
Nee. Het is niet spannend.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
Pippies naar bed. Nog iets gemist?
@:Gale_boetticher Ik had nog een IJwit, maar straks niet meer. De drank van KAMPIOENEN
Het 100e topic. Je werd gemist.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
@:Gale_boetticher Ik had nog een IJwit, maar straks niet meer. De drank van KAMPIOENEN
Ja, kunstzinnig gaat hier over in saai.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Brothers in Arms echt een doodsaai album
Alleen het nummer zelf is een van de beste van ze, de rest is matigquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Brothers in Arms echt een doodsaai album
Origineel van ABBA is toch beterquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor mij niet. Voor mij is dat SOS
Staat bij mij niet heel ver achter de TR maar wel iets.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
mwah.. ik vind de Swing in die van DS fijner..quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Origineel van ABBA is toch beter
Je kent de broer van Peaceman's vader?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik spreek zijn broer weleens... no joke...
mijn vader zat op de lagere school met Henk Poort in de klasquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef peaceman het volgende:
Mark Knopfler is op dezelfde dag jarig als mijn vader... #leukefeitjes
Geen actieve herinnering aanquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nana Mouskouri viel voor mij af toen ze bij Paul de Leeuw live zo gruwelijk onderuit ging. Was echt zonde.
Overigens wel mee eens, ben ook wel het meest van Sultans of Swingquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik heb andere kabbelnummers gehoord in de lijst die ik minder goed kon hebben. Deze gaat tenminste all-in en niet halfhalf.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Van Dire Straits staan er ook wel paar overbodige noteringen als deze in
Heb dit jaar voor het eerst wel écht het idee dat ik vrijwel alles ken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kijk, dit nummer is voor mij waar de Top 2000 om draait: je leert nieuwe nummers ontdekken.
Deze gaat even bij mij op een like-lijstje.
Geef me een minuutje.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen actieve herinnering aan
Maar Harry ziet nu in de hersenpan dat Snape altijd op zijn moeder verliefd was.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het 100e topic. Je werd gemist.
De beste zelfs, maar totaal mee eens. Money For Nothing gaat nog wel, maar bij de rest val ik echt in slaap.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alleen het nummer zelf is een van de beste van ze, de rest is matig
Nicequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
8,5 minuten, maar het zal de 5,5 minuten versie wel zijn.quote:
Dan heb je nooit een uur van je leven vergooidquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
Als je dit nummer niet kent heb je een klassiek album als Brothers in Arms nooit geluisterd.
Hoezo reggaeton?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:51 schreef Strani het volgende:
Geniet nou maar mensen. Over een jaar of twintig staat de halve lijst vol met reggaeton.
Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:51 schreef Strani het volgende:
Geniet nou maar mensen. Over een jaar of twintig staat de halve lijst vol met reggaeton.
lang zat hoorquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
8,5 minuten, maar het zal de 5,5 minuten versie wel zijn.
Op de T2K site staat wel Albumversiequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
8,5 minuten, maar het zal de 5,5 minuten versie wel zijn.
En je bent niet suīcidaal? Respect.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar Harry ziet nu in de hersenpan dat Snape altijd op zijn moeder verliefd was.
En Dolfje Weerwolfje duikt het riool in om de maan te vinden anders gaat zijn opa dood.
Ook belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |