Van die Durex tintel olie bedoel je... voor de interne massagequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:22 schreef PzKpfw het volgende:
Midnight Oil klinkt als een of andere massage-olie
Piraten zijn onironisch betere archivarissen dan degene die de rechten hebben vaakquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vreselijk, ja. Beeld & Geluid probeert ook dáár iets aan te doen, maar helaas blijft het daar vaak bij alleen maar mirrors van die 300 nietszeggende vloggerkutjes-vlogs.
En de streamingdiensten-ontwikkeling, met het dichttimmeren door middel van DRM, vind ik ook geen prettige ontwikkeling.
Twijfelgevalletje.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gezondheid is uiteindelijk belangrijker dan wat muziek in een lijstje, Mexi!
Ik ben een soort van verliefd op haar geworden door de film De Jurk. En De Kersenpluk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ten tijde van All Stars (lang lang) had Ricky wel wat toch
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen... volgend jaar rond deze tijd heet ze geen Diaan meer
Denk het ook niet.quote:
Jij bent 32 toch?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind iemand van 50 ook te oud voor mij hoor
Haha, klopt. Garrett kon eigenlijk ook niet zingen. Rob Hirst (drummer) en Jim Moginnie (gitarist) zongen in de refreins mee om het ergens naar te laten lijkenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:22 schreef Zorro het volgende:
Geweldig refrein, kut gezongen couplet.
Neequote:Op dinsdag 27 december 2022 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb je Stevie Nicks al gevraagd om te komen zingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Mijn vriendin is ook ouderquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
op een oude fiets.... Diaan is ook ouder dan ik ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Oh Well iddquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Word ze dan een liedje van Fleetwood Mac?
oh het is maar 1 kant die in de fik staat. Aan de andere kant kun je prima nog liggenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook ouder
Ben wel heel benieuwd hoe oud jij bent, kan t op basis van je posts nog niet helemaal inschattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook ouder
Vindt ze je niet nogal kinderachtig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:
Ladies first.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
oh het is maar 1 kant die in de fik staat. Aan de andere kant kun je prima nog liggen
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Over een maand niet meer geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ze eet boerenkool, pakt de shampoo erbijquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:24 schreef Cee het volgende:
Wat was de mama appelsap hier ook alweer?
We krijgen toch niet al I want you morgenvroeg he?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:25 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga eens proberen om 9:40 wakker te worden, dan kan ik Elvis Costello meekrijgen
Tja je wordt een dagje ouder he?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]Moest er ook nu toch weer een keer van komen hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Omdat 90squote:Op dinsdag 27 december 2022 21:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Een van de weinige 80s nummers die niet klinkt als de 80s
helaas welquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We krijgen toch niet al I want you morgenvroeg he?
tja dat krijg jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ja gelukkig wel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja je wordt een dagje ouder he?
29quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd hoe oud jij bent, kan t op basis van je posts nog niet helemaal inschatten
FTFYquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze eet verkoopt boerenkool, pakt de shampoo erbij
Jeetje. Dat is echt veel te laag voor de klassieker die t isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |