quote:
Noem je Diaan nu een oude Batavus?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
op een oude fiets.... Diaan is ook ouder dan ik ben.
Nee ik ben een Gazelle hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Noem je Diaan nu een oude Batavus?
laat ik het zo zeggen... volgend jaar rond deze tijd heet ze geen Diaan meerquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Noem je Diaan nu een oude Batavus?
Gezondheid is uiteindelijk belangrijker dan wat muziek in een lijstje, Mexi!quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar die heb ik al vijf jaar ofzo niet gehoord tijdens de Top 2000 dus dat is wel jammer
Ook wel jammer dat je die in geen enkele allertijdenlijst hoort.quote:
Last van bedwantsen?quote:
Ik heb geen dirty mind.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:22 schreef PzKpfw het volgende:
Midnight Oil klinkt als een of andere massage-olie
Burning the midnight oil = nachtdienst hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:22 schreef PzKpfw het volgende:
Midnight Oil klinkt als een of andere massage-olie
Ik vind iemand van 50 ook te oud voor mij hoorquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jawel, maar beetje oud voor mij(sorry aan allen hier rond de leeftijd van Ricky Koole
)
Heb je Stevie Nicks al gevraagd om te komen zingen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen... volgend jaar rond deze tijd heet ze geen Diaan meer
Ja, dat zonder meer. Ik zet hem zelf wel op. Ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gezondheid is uiteindelijk belangrijker dan wat muziek in een lijstje, Mexi!
Word ze dan een liedje van Fleetwood Mac?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen... volgend jaar rond deze tijd heet ze geen Diaan meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |