Ik ben (nog) niet zover dat ik het muzikaal kan waarderen, maar conceptueel gezien snap ik het heel goed en begrijp ik goed dat het heel veel mensen heel veel doet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:13 schreef houdjemond het volgende:
Denk dat we voor een van de weinige het hier allemaal overeens zijn
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
I wish. Hij moet ooit met pensioen. Maar Ricky mag ie houden
Eensquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Qua windplaten zou Le Vent Nous Portera in de lijst wel écht genot zijn
Die heb ik meerdere malen geprobeerd als vrije keuze. Maar ondertussen heb ik het opgegeven.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jawel, maar beetje oud voor mijquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even een half uurtje de laptop weg en ik voel me wat beter
Op gestemd, helaas niet mogen baten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Je zou zeggen dat we wat zouden leren van vroeger, maar nu op internet gaan nog steeds gigantisch veel dingen verloren.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jimi Hendrix, gods... Zijn zoekgeraakte/weggeknipte/gestolen(?) optreden in het VPRO-programma 'Hoepla' is voor mij als TV-researcher nog steeds een holy grail. Als je dát toch eens ooit terugvind...
Ze is ook ouder dan ik maar ik vind haar een hele mooie vrouw, nog altijd.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jawel, maar beetje oud voor mij(sorry aan allen hier rond de leeftijd van Ricky Koole
)
Ik heb daar na twee drukke kerstdagen ook de puf niet meer voor.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar 2 uur redden wordt lastig. Fuck Almost Cut My Hair.
Nou nou nou...quote:
op een oude fiets.... Diaan is ook ouder dan ik ben.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jawel, maar beetje oud voor mij(sorry aan allen hier rond de leeftijd van Ricky Koole
)
Ow even opgezocht, maar ze is een jaartje ouder dan ik.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
)
Mijn ouders zijn gek van haar.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
)
Ten tijde van All Stars (lang lang) had Ricky wel wat tochquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
I wish. Hij moet ooit met pensioen. Maar Ricky mag ie houden
Vreselijk, ja. Beeld & Geluid probeert ook dáár iets aan te doen, maar helaas blijft het daar vaak bij alleen maar mirrors van die 300 nietszeggende vloggerkutjes-vlogs.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat we wat zouden leren van vroeger, maar nu op internet gaan nog steeds gigantisch veel dingen verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |