Ik ga het vandaag echt niet (t)rekken tot Barracuda helaas.quote:
Er zitten 2 Top 100 nummers tussen 1 en 2.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Das nog ruim 6 uur vanaf nu heWat komt er om 2 uur?
Me hoorde van de week voor het eerst hun ABBA cover van SOSquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is zo goed he.
Waar is @:Bugno3 als je hem nodig hebt?
Roads!quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Portishead
Hier mag meer van in de lijst
Zo, jij hebt al helemaal vooruit gekeken?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zitten 2 Top 100 nummers tussen 1 en 2.
Snollebollekesquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Das nog ruim 6 uur vanaf nu heWat komt er om 2 uur?
Ik heb nu bijna 40k posts in MUZ, dus dan kan niet.quote:
Ja, dat is ietwat jammer.quote:
Na Kristallnach lijkt een prima moment om naar bed te gaan als ik dat zo zie.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zitten 2 Top 100 nummers tussen 1 en 2.
Ook schitterend natuurlijk.quote:
Staat Kristallnach zo laag?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Na Kristallnach lijkt een prima moment om naar bed te gaan als ik dat zo zie.
Ik moet altijd lachen om vinyl liefhebbers die dan hun platen gaan wassen tegen de kraakjesquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:53 schreef alpeko het volgende:
Heerlijk dat kraakje. Vinyl op de radio
Een stuk beter dan dit nog zelfs.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook schitterend natuurlijk.
Dit is hun mooiste ja! Gevolgd door Wandering Starquote:
Tuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ga het vandaag echt niet (t)rekken tot Barracuda helaas.
En een jointquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:54 schreef Evenstar het volgende:
Dit is wel echt muziek voor als je lekker zit te chillen met een drankje
Die moeten ze net als mensen die hun partner via een appje op tv ten huwelijk vragen gewoon keihard cancelenquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om vinyl liefhebbers die dan hun platen gaan wassen tegen de kraakjes
Denk dat we dan wel eerst hele volksstammen moeten uitmoorden. Is ook weer zoiets.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:53 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Gewoon alles! Plek zat als Suzan en Freek opdonderen
Waarom komt dat zo laatquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Na Kristallnach lijkt een prima moment om naar bed te gaan als ik dat zo zie.
Deze man snapt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |