quote:
Stemplaat luisteren volgende uurquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, hebben jullie nog plannen voor vanavond?
moet je ook niet in Oekraïne wonen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:49 schreef Isorden het volgende:
Ondertussen breekt hier in het dorp WW3 uit
Held.quote:
Wil je met me trouwen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die hun partner vragen of ze willen trouwen via een Appje op tv
Voor straf zouden ze allemaal NEE. moeten zeggen en gelijk uitmaken die relatie
Ik zit eigenlijk ook stikkapot maar ik wil eigenlijk gewoon tot 2 uur wakker blijvenquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op tijd naar bed want lig er weer helemaal af van een dag niks doen. Maar wil eik Raya tegen Price ook nog meepakken. Eens zien hoe lang ik t volhoud.
Top 2000 luisteren, bier drinken, kut roepen, captain morgantje cola drinken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nooo. Moe en keelpijn. Inhaalnachtje denk ikquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gloryhole Boxquote:
en als de ander het niet gelezen heeft, dan is hun hele plan misluktquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die hun partner vragen of ze willen trouwen via een Appje op tv
Voor straf zouden ze allemaal NEE. moeten zeggen en gelijk uitmaken die relatie
Even na 2:30 uur ga ik slapen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk ook stikkapot maar ik wil eigenlijk gewoon tot 2 uur wakker blijven
Das nog ruim 6 uur vanaf nu hequote:Op dinsdag 27 december 2022 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk ook stikkapot maar ik wil eigenlijk gewoon tot 2 uur wakker blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |