Ik acht het oom zeer waarschijnlijk dat onze hoteleigenaresse een kampbewaakster was geweest gezien alle regels.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ze daar deze oude voortvluchtige Nazi vonden, hele omgeving puilde uit van de oud-Nazis en was helemaal opgebouwd als een Duits ski oord.
quote:Op zondag 8 januari 2023 20:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een nieuwe parlementsbestorming is uit.
franklopquote:Op maandag 9 januari 2023 11:12 schreef franklop het volgende:
Mag ik nog wel vliegen komend weekend, of word ik dan gecancelled hier?
Keiharde cancel.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:12 schreef franklop het volgende:
Hangt er van af waar je heen gaat.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:12 schreef franklop het volgende:
Zuiden van Portugalquote:
Ach en volgend jaar overstromingen. Zoals in Australiequote:Op maandag 9 januari 2023 13:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog even snel naar Portugal vliegen voor dat hele land is afgebrand, lekker hoor!
WORTELEDquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De nieuwe Promes is uit.
Viesdomquote:Op woensdag 11 januari 2023 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een VVD'er die denkt dat de aarde prima vijf graden warmer kan worden, ja, dat stel ik me wel ongeveer voor bij die partij.
Joe vs Wadequote:
We hebben het nog nooit geprobeerd, dus ik denk dat het kan.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een VVD'er die denkt dat de aarde prima vijf graden warmer kan worden, ja, dat stel ik me wel ongeveer voor bij die partij.
Het verhaal was dat die speler een buttplug in had, niet dat hij de stukken erin stoptequote:Op woensdag 11 januari 2023 21:17 schreef OProg het volgende:
Ondertussen begint The Tata Steel Chess Tournament ook weer.
Maar goed dat die borden met stukken niet buiten staan, anders hadden ze na twee dagen allemaal met zwart moeten spelen.
Coulissenlandschap, FC Twente, Enschede, Herman Finkers, dialect.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat weet je van Twente? De Achterhoek.
Heb jij ook een Twentse 'o' ?quote:
Ik ben import Ik heb geen sterk accent.quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb jij ook een Twentse 'o' ?
Omtzigt.. Al is dat ook een beetje import.quote:Op woensdag 11 januari 2023 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Coulissenlandschap, FC Twente, Enschede, Herman Finkers, dialect.
Eddy van Heijum, Ank Bijleveld. Stukje cliëntelisme. Wat een ellende komt er ook vandaanquote:Op woensdag 11 januari 2023 22:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omtzigt.. Al is dat ook een beetje import.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eddy van Heijum, Ank Bijleveld. Stukje cliëntelisme. Wat een ellende komt er ook vandaan
Henk Kampquote:Op woensdag 11 januari 2023 22:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Hero Brinkman, Elbert Dijkgraaf, Tom Egbers, Ilse de Lange, Henkjan Smits, Alberto Stegeman, Eddy Zoëy.
En dat is dan alleen nog maar Almelo
Gelukkig hadden we wel Wubbo Ockels
Oke, maar als je op het terras een cola besteld, merk je dan dat er iets is veranderd?quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben import Ik heb geen sterk accent.
Maar het kán gewoon niet waar zijn!quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:06 schreef Pino112 het volgende:
Ach, de NS zwicht ook al voor boerenterreur. Verrassend.
Wegkijkers.
Dit is gewoon Gordon Ramsey toch?quote:Op donderdag 12 januari 2023 10:40 schreef Mani89 het volgende:
Ach, Harry (wtfffff is dit voor boek)
https://vm.tiktok.com/ZMFo6KrM1/
Die foto van boerin Meike geeft me een behoorlijke "armlange plastic handschoenen" vibequote:Op donderdag 12 januari 2023 11:06 schreef Pino112 het volgende:
Ach, de NS zwicht ook al voor boerenterreur. Verrassend.
Wegkijkers.
Stukje insemineren kan je leren.quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Die foto van boerin Meike geeft me een behoorlijke "armlange plastic handschoenen" vibe
Kritiek op Israel is al een groot, groot probleem.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dus je mag niet zeggen dat er sprake is van apartheid in Israël?
Het CIDI zou hier eens op bezoek moeten komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:23 schreef hhh38 het volgende:
Ach, Op1Even opgezocht, holy fuck ze hebben een nieuw dieptepunt bereikt. Wat genantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:23 schreef hhh38 het volgende:
Ach, Op1Hij wil van Duitsland een dictatuur maken én is een antisemiet. Desondanks blijft politicus Adolf Hitler bij zijn achterban ontzettend populair. Hoe is dat mogelijk? We bespreken het vanavond met Anton Mussert en Meinoud Rost van Tonningen. #Op1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
quote:
Weet je wie ook bevlogen was en diepgevoelde idealen koesterde?quote:Een bevlogen volksvertegenwoordiger met diepgevoelde idealen.
Ook al eens iets dergelijks voorgesteld.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:01 schreef Zwansen het volgende:
Kan de naam van WLR niet worden aangepast maar ACH?
quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik stel voor dat er een speciaal subforum ACH komt waarin er alleen maar met "ach ..." mag worden gepost. Potentiële goudmijn voor Danny.
Mijn broekje ligt nu al op de grond.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een nieuwe The National dit jaar, @:rellende_rotscholier ?
https://pitchfork.com/new(...)wift-sufjan-stevens/
Zometeen Lucky Lucca er in en ze winnen nog.quote:
De zaakwaarnemer van Julius van den Berg?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 00:34 schreef hhh38 het volgende:
Luuk de Jong bij Barcelona en Weghorst bij Manchester United, fantastische zaakwaarnemers moeten die hebben
Tragisch, ik binnenkort 25quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdriet met wat goeds weg gedronken?quote:
quote:
Zeer zeker.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Verdriet met wat goeds weg gedronken?
Van harte!
Wat heb je gehad? Ik neem aan iets typisch Eritrees?quote:Op zondag 15 januari 2023 20:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeer zeker.
En gegeten bij een Eritrees restaurant waar ze een bolletjestrui van Teklehaimanot hadden hangen.
Van harte ouwe reus! Het is een erg confronterende leeftijd weet ik uit ervaring.quote:
Uiteraard. Had een mix van een aantal verschillende getechten en dat dan met je handjes en injera (soort pannenkoek) opeten. Aanrader hoor.quote:Op zondag 15 januari 2023 21:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat heb je gehad? Ik neem aan iets typisch Eritrees?
Nog net op tijd, van harte!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 15 januari 2023 20:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeer zeker.
En gegeten bij een Eritrees restaurant waar ze een bolletjestrui van Teklehaimanot hadden hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |