Kritiek op Israel is al een groot, groot probleem.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dus je mag niet zeggen dat er sprake is van apartheid in Israël?
Het CIDI zou hier eens op bezoek moeten komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:23 schreef hhh38 het volgende:
Ach, Op1Even opgezocht, holy fuck ze hebben een nieuw dieptepunt bereikt. Wat genantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:23 schreef hhh38 het volgende:
Ach, Op1Hij wil van Duitsland een dictatuur maken én is een antisemiet. Desondanks blijft politicus Adolf Hitler bij zijn achterban ontzettend populair. Hoe is dat mogelijk? We bespreken het vanavond met Anton Mussert en Meinoud Rost van Tonningen. #Op1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
quote:
Weet je wie ook bevlogen was en diepgevoelde idealen koesterde?quote:Een bevlogen volksvertegenwoordiger met diepgevoelde idealen.
Ook al eens iets dergelijks voorgesteld.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:01 schreef Zwansen het volgende:
Kan de naam van WLR niet worden aangepast maar ACH?
quote:Op vrijdag 2 september 2022 21:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik stel voor dat er een speciaal subforum ACH komt waarin er alleen maar met "ach ..." mag worden gepost. Potentiële goudmijn voor Danny.
Mijn broekje ligt nu al op de grond.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een nieuwe The National dit jaar, @:rellende_rotscholier ?
https://pitchfork.com/new(...)wift-sufjan-stevens/
Ik heb liever een waterhoofd dan een boerderijhoofd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |