Dat dat land nog niet beschouwd wordt als failed state. Haast bijzonder dat er nog geen staten/gebieden zijn die zich actief proberen af te scheiden.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat mensen zich actief bezighouden met de politiek in achtstewereldland Amerika is echt lachwekkond.
Kinderen van 6 die hun basisschooljuf neerschieten, kan allemaal.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat dat land nog niet beschouwd wordt als failed state. Haast bijzonder dat er nog geen staten/gebieden zijn die zich actief proberen af te scheiden.
Wie verdedigt Ouwejan?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:wimderon @:Maxi-mus @:rellende_rotscholier
ANP: "Concurrentie voor verdediger Ouwejan bij Schalke"
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.indievisionmu(...)for-ethical-reasons/
@:slobeend
Nu moet ik helemaal naar JoepTjoep voor Roger.
Thijs is de enige in dit land die dat stranddarten serieus neemt.quote:
Ten Dam en T. Dekker doen er ook aan mee. Ten Dam heeft met Jim van den Berg onlangs een ‘Beter Worden’-podcast opgenomen die alleen over strandracen ging. Alsof de rest van Nederland ook standaard wekelijks op het strand fietstquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Thijs is de enige in dit land die dat stranddarten serieus neemt.
De enige plek waar je kan fietsen in de winter en het voorjaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ten Dam en T. Dekker doen er ook aan mee. Ten Dam heeft met Jim van den Berg onlangs een ‘Beter Worden’-podcast opgenomen die alleen over strandracen ging. Alsof de rest van Nederland ook standaard wekelijks op het strand fietst
Beetje Noord-Hollandse gekte.
Ik vind het ook best leuk om te doen in de winter.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ten Dam en T. Dekker doen er ook aan mee. Ten Dam heeft met Jim van den Berg onlangs een ‘Beter Worden’-podcast opgenomen die alleen over strandracen ging. Alsof de rest van Nederland ook standaard wekelijks op het strand fietst
Beetje Noord-Hollandse gekte.
Als je op zoek bent naar nazi-schatten, zou ik je aanraden om niet de buurtbus naar Ommeren te nemen, maar een vliegticket naar Paraguay te boeken en daar de lokale kringloopwinkels af te speuren.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is vriend @:alleskaputt al op zoek naar de nazi-schat?
Als je daar in Bariloche rondloopt heb je meer het idee dat je in Beieren bent dan in Argentinië.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:09 schreef Mani89 het volgende:
Deze prachtige collectie van 75 Nazi artifacts vonden ze een paar jaar geleden nog in een huis in Argentinie, verstopt achter een boekenkast no less.
[ afbeelding ]
Toch leuke hebbedingetjes.
Waar kan ik boeken?quote:Op zondag 8 januari 2023 13:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als je daar in Bariloche rondloopt heb je meer het idee dat je in Beieren bent dan in Argentinië.
Ik weet nog dat ze daar deze oude voortvluchtige Nazi vonden, hele omgeving puilde uit van de oud-Nazis en was helemaal opgebouwd als een Duits ski oord.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als je daar in Bariloche rondloopt heb je meer het idee dat je in Beieren bent dan in Argentinië.
Ik acht het oom zeer waarschijnlijk dat onze hoteleigenaresse een kampbewaakster was geweest gezien alle regels.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ze daar deze oude voortvluchtige Nazi vonden, hele omgeving puilde uit van de oud-Nazis en was helemaal opgebouwd als een Duits ski oord.
quote:Op zondag 8 januari 2023 20:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een nieuwe parlementsbestorming is uit.
franklopquote:Op maandag 9 januari 2023 11:12 schreef franklop het volgende:
Mag ik nog wel vliegen komend weekend, of word ik dan gecancelled hier?
Keiharde cancel.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:12 schreef franklop het volgende:
Mag ik nog wel vliegen komend weekend, of word ik dan gecancelled hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |