Mijn broekje ligt nu al op de grond.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 11:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een nieuwe The National dit jaar, @:rellende_rotscholier ?
https://pitchfork.com/new(...)wift-sufjan-stevens/
De zaakwaarnemer van Julius van den Berg?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 00:34 schreef hhh38 het volgende:
Luuk de Jong bij Barcelona en Weghorst bij Manchester United, fantastische zaakwaarnemers moeten die hebben
Tragisch, ik binnenkort 25quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer zeker.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Verdriet met wat goeds weg gedronken?
Van harte!
Wat heb je gehad? Ik neem aan iets typisch Eritrees?quote:Op zondag 15 januari 2023 20:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeer zeker.
En gegeten bij een Eritrees restaurant waar ze een bolletjestrui van Teklehaimanot hadden hangen.
Uiteraard. Had een mix van een aantal verschillende getechten en dat dan met je handjes en injera (soort pannenkoek) opeten. Aanrader hoor.quote:Op zondag 15 januari 2023 21:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat heb je gehad? Ik neem aan iets typisch Eritrees?
Nog net op tijd, van harte!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 15 januari 2023 20:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeer zeker.
En gegeten bij een Eritrees restaurant waar ze een bolletjestrui van Teklehaimanot hadden hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |