quote:
Ja, zonder twijfel. Maar dat geldt voor vrijwel elk uur met Glory Box in de playlistquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Glory Box sowieso mooiste nummer van komende uur
Komkommertijdquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:02 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom is die kutbrug al twee weken in het nieuws? Boeiend
Ik zou het wel een mooie naam vinden voor een brug. Zeker een brug die altijd open staat.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:02 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom is die kutbrug al twee weken in het nieuws? Boeiend
Die van mij ook.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die van mij zit vanacht tussen 2 en 3
Wie weet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zeg Dago, haal je dit jaar nog de 200k posts?
Wordt wel een moeilijke keuze als ook een Feeling Good in het uur zou staanquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zonder twijfel. Maar dat geldt voor vrijwel elk uur met Glory Box in de playlist
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou het wel een mooie naam vinden voor een brug. Zeker een brug die altijd open staat.
Uiteraard.quote:
Lekker kort.quote:
Deze kan ik me nog herinneren, geweldige humorquote:
Eens.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ik vond Glory Box altijd een beetje een saai Portishead-nummer..nooit mn favoriet geweest..ook met die lelijke fade op het einde van het album
goed nummer van QOTSA, die intro van Rated Rquote:
Ja, maar goed bij gebrek aan andere nummers noem ik het maar even het mooiste nummer van het uurquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ik vond Glory Box altijd een beetje een saai Portishead-nummer..nooit mn favoriet geweest..ook met die lelijke fade op het einde van het album
Ik snap ook niet helemaal hoe dit bij mensen tot hun absolute favorieten kan behoren maar hé, er zijn ook mensen die Soundos een goeie cabaretiere vinden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit niet zo'n bijzonder nummer om eerlijk te zijn.
Eens.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
goed nummer van QOTSA, die intro van Rated R
You'll never run alone.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |