quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:54 schreef MadMaster het volgende:
Gedraaid tijdens de uitvaart van ons toen 7-jarig buurmeisje, al weer ruim 20 jaar geleden overleden aan een hersenbloeding...
lekker man, kan niet wachten.quote:
Het zou verboden moeten worden.quote:
Snap van Rosa Linn hoor ik ook overalquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij is Arcade samen met Euphoria het grootste commerciele ESF-succes ooit bijvoorbeeld
Gedraaid tijdens de uitvaart van ons toen 7-jarig buurmeisje, al weer ruim 20 jaar geleden overleden aan een hersenbloeding...
Beste Zangers-bonus sinds Karsu het zongquote:
Ervaringsdeskundige: dat is ondoenlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:56 schreef Berkery het volgende:
Ik geef mijn lever een paar dagen rust, ik weet alleen niet of ik dan Van Inkel kan aanhoren
Ik slinger er ook effe eentje aanquote:
Dat komt ook doordat die de klassiekers eruit getikt zijn en de uittikkers nu aan de beurt zijn toch?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet zeggen dat ik vandaag een stuk meer het Top 2000 gevoel heb dan de afgelopen 2 dagen. Onderin was vroeger van de vergeten nummers, maar nu is het gewoon uitgekauwde meuk die daar vooral huist.
Je wordt oud.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet zeggen dat ik vandaag een stuk meer het Top 2000 gevoel heb dan de afgelopen 2 dagen. Onderin was vroeger van de vergeten nummers, maar nu is het gewoon uitgekauwde meuk die daar vooral huist.
tis ook wel vermoeiend die verhalen van mensen die nu ineens wel de ballen hem om er iets over te zeggen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jan de Jonge die een stagiaire ff neemt in de montageruimte. Tis allemaal niet nieuw.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij is Arcade samen met Euphoria het grootste commerciele ESF-succes ooit bijvoorbeeld
Arcade hoor je niet zoveel naar mijn gevoel buiten NL. Euphoria hoor je overal.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sorry, ik associeer muziek met gebeurtenissen en sommige gebeurtenissen (en dus de bijhorende muziek) vergeet ik nooit...quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Altijd bereid om de sfeer erin te houden.
Aerosmith.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |