De tekst is mooier dan het liedjequote:Op dinsdag 27 december 2022 15:53 schreef PippenScottie het volgende:
Vorig jaar de tekst eens vertaald van dit liedje. Zo mooooi![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals ik net al ergens in een appgroep riep: Laatst zonden ze daar ook iets uit waar 11 Nederlanders hard genaaid werden door 1 Spanjaard, dus zo gek is het niet
Hé deze lees ik dubbel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals ik net al ergens in een appgroep riep: Laatst zonden ze daar ook iets uit waar 11 Nederlanders hard genaaid werden door 1 Spanjaard, dus zo gek is het niet
dit is geen dialect he?!quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De tekst is mooier dan het liedje
Komt wel dichtbij zoquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:53 schreef Bugno3 het volgende:
Ik was vroeger verliefd op het meisje dat Hijo de la Luna bij de Mini Playbackshow deed
Reeds behandeldquote:
Helaas niet geluktquote:
Volgens mij is Arcade samen met Euphoria het grootste commerciele ESF-succes ooit bijvoorbeeldquote:
Altijd bereid om de sfeer erin te houden.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:54 schreef MadMaster het volgende:
Gedraaid tijdens de uitvaart van ons toen 7-jarig buurmeisje, al weer ruim 20 jaar geleden overleden aan een hersenbloeding...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |