Daarom, dan ben ik aan het eind van het nummer wel klaar.quote:
Jij zit klaar voor hijo de la Luna!quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:35 schreef PippenScottie het volgende:
Welk familielid van jou verdient een ode?
En waarom?
Geen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:35 schreef PippenScottie het volgende:
Welk familielid van jou verdient een ode?
En waarom?
Denk dat er in 2023 weer een hoop helden omvallenquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De doden zijn vaak veel langer dood dan de levenden levend. Het is pas het begin.
Waarom?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:33 schreef hollandia02 het volgende:
Hierna: The Cranberry's met Ode To My Family
Op een na hoogste notering ooit in de Top 2000!.
[ afbeelding ]
Bruine bank bonusquote:
Gijs is best stil voor Gijsquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijne muziekjes in de shift van Gijs wel. GIJZED.
Omdat het relatief meer stemmen heeft vergaard ten opzichte van de vorige jarenquote:
Bathtube sessionsquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:38 schreef TheVulture het volgende:
Van alle artiesten die in een badkuip verzopen zijn kun je ook wel een aardig album samenstellen geloof ik. Whitney, Dolores, Judy Garland en Nick Carter
geweldige film. deel twee ook fantastischquote:
Dat hangt er van af Mecano of Loonaquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jij zit klaar voor hijo de la Luna!
2 secondenquote:
Chuck B daarentegenquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig was Johnny B. Goode, in tegenstelling tot Marco B.
Nog steeds 1 van mijn favo film-trilogieën of all time.quote:
En deel drie is gelukkig nooit gemaaktquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
geweldige film. deel twee ook fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |