Genauquote:
Eensquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:33 schreef Poppejans het volgende:
Gelukkig nu weer echte muziek
Prachtig dit
Oder Wir Uns?quote:
ja, zou het dan lukken? Ich bin wie du op 6?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wacht maar tot Marianne Rosenberg overlijdt.
Kleine bonus dit jaar. maar ja inflatie dit datquote:
Ohja falco... duurde lang bosbeetle...quote:
Hoger mikken, op 1quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, zou het dan lukken? Ich bin wie du op 6?
Als Wierd Duk op Twitter een stemoproepje doet welquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, zou het dan lukken? Ich bin wie du op 6?
dat is by far de beste vind ik. Deze is mwahquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb zelf op Linger gestemd, maar deze is ook prachtig
Wat leukquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden, ik ook
Doodsimpel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ondertussen dat gitaarstukje maar even leren, misschien wordt het dan nog spannend.
Ze is al 4 jaar dood ondertussenquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kleine bonus dit jaar. maar ja inflatie dit dat
Ben je een theezakje?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:35 schreef PippenScottie het volgende:
Welk familielid van jou verdient een ode?
En waarom?
Oda a mi familiaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ode aan de freude?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:35 schreef PippenScottie het volgende:
Welk familielid van jou verdient een ode?
En waarom?
De doden zijn vaak veel langer dood dan de levenden levend. Het is pas het begin.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze is al 4 jaar dood ondertussen
Ode-bonusquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:33 schreef hollandia02 het volgende:
Hierna: The Cranberry's met Ode To My Family
Op een na hoogste notering ooit in de Top 2000!.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |