Hij weet wel waar ie het doetquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is bijna eng
Het is een NLP brainwash sessie
Klote formatquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda heeft gelijk over irritatie na 4 maand met dezelfde koppen, begin ze ondertussen ook allemaal zat te worden. Gelukkig bijna BB
Can I get an AMEN !quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:39 schreef Deisyy het volgende:
Isaac gedraagt zich als een tv-dominee.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern : Ik luister, en ik hoor je ....
Op z'n Crocs, in gebrekkig Nederlands...quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:39 schreef Deisyy het volgende:
Isaac gedraagt zich als een tv-dominee.
Ag en toe vraag ik me idd af of hij K3 en hun geklaag en gefluirster niet in de zeik neemt en ze nu een spiegel voor houdt, maar ze geloven zo in hun eigen gelijk dat ze het niet door hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:37 schreef greysbones het volgende:
Wie spreekt Isaak nu aan
K3 over het geklaag
Of de rest
Babs is de nieuwe Aliciaquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:42 schreef greysbones het volgende:
Gj en babs
Kunnen die niet beter bij elkaar in elkaars hol gaan zitten
Je moet zichtbaar zijn voor de cameraquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:42 schreef greysbones het volgende:
Gj en babs
Kunnen die niet beter bij elkaar in elkaars hol gaan zitten
Vast allemaal kansloze dingen als dat jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ga er vanuit dat 1 van de berichten is dat NL wereldkampioen is geworden.
Eliminatie komt donderdag of vrijdag danquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:45 schreef Deisyy het volgende:
Geen eliminatie, maar toch een leuke opdracht
Is goed loop wel even naar buitenquote:
Ja echt een domme keuzequote:Op dinsdag 27 december 2022 14:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Juist bij deze vraag moet je 50/50 doen joh
Op droog brood en water dusquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:50 schreef greysbones het volgende:
Domme isaac
Hij had half half kunnen zeggen
Deden ze net ook toch?quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
Wanda wil
Verdelen
Slim
Had ze eerder moeten doen
Maar nu weten ze nog steeds niet wat Nederland gedaan heeftquote:
Deze was wel goed gesteld ja.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar nu weten ze nog steeds niet wat Nederland gedaan heeft
3de keerquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:56 schreef Deisyy het volgende:
6. Douwe Bob is binnen een jaar voor de vierde keer vader geworden
En ze stinken er ook nog inquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac probeert z'n eigen faal goed te praten.
Met pakketten of overmorgen maar hoop eliminatiequote:Op dinsdag 27 december 2022 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Ze worden morgen nog wel een keer gepamperd denk ik.
Terwijl in de vraag haar leeftijd werd gezegdquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther : De queen ... die 102 of 104 geworden ......
En ze kon het ook nog lezen als ze het even niet verstaan had.quote:Op dinsdag 27 december 2022 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl in de vraag haar leeftijd werd gezegd
Dat was echt een heel domme actiequote:
Blij als die manager af is, dan is die minder aanwezig liever eigenlijk de poort uitquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat was echt een heel domme actie
maar ik krijg steeds meer het idee dat Isaac eigenlijk heel erg dom is, maar alleen wat dure woordjes heeft geleerd die hij er telkens ingooit
maar echt veel slimmigheid zit er niet in die man
Eens. Heb dezelfde indruk.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat was echt een heel domme actie
maar ik krijg steeds meer het idee dat Isaac eigenlijk heel erg dom is, maar alleen wat dure woordjes heeft geleerd die hij er telkens ingooit
maar echt veel slimmigheid zit er niet in die man
en voor de rest vd wereldquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:02 schreef Deisyy het volgende:
Mirthe: Dat van Douwe Bob, dat boeit ons toch helemaal niet.
Spreek voor jezelf![]()
nou ik vind het ook weinig boeiendquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:02 schreef Deisyy het volgende:
Spreek voor jezelf![]()
Die Mirthe 😅quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:02 schreef Deisyy het volgende:
Spreek voor jezelf![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
Ik wacht met spanning op de "Wat doe ik hier nog tussen die imbecielen" monologen van Sjeffie
Ik zei het natuurlijk vanuit mijn SHO-functiequote:Op dinsdag 27 december 2022 15:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
nou ik vind het ook weinig boeiend
I knowquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zei het natuurlijk vanuit mijn SHO-functie
Ghhghhghhghhquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:04 schreef Ireth het volgende:
Inieminiemadinie dacht dat de eerste een voorbeeld-vraag was
Die oempaloempa zei ook dat er eerst een voorbeeld kwam ... maar die kwam niet..quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:04 schreef Ireth het volgende:
Inieminiemadinie dacht dat de eerste een voorbeeld-vraag was
Va dag 1 moet ik hem al niet echt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:03 schreef Verida het volgende:
[..]
maar natuurlijk....
echt, die man lult ook om het lullen, wat een ouwehoer is dat
Jw bestaat echt uit dooddoeners. Elk gesprek is ermee doorspekt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:03 schreef Deisyy het volgende:
JW: Hoe de wind waait waait mijn vestje
Er komen aardig wat dooddoeners langs
Ik had hier vanmorgen al gepost dat je er toch niet aan moet denken dat dergelijke figuren als JW en Esther straks de finale zullen spelenquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Va dag 1 moet ik hem al niet echt.
Maar toch denk ik dat zijn houding in het spel handig is.
Hij blijft maar onder de radar en af en toe even een beetje dik doen om vervolgens weer te duiken.
Nee, echt niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had hier vanmorgen al gepost dat je er toch niet aan moet denken dat dergelijke figuren als JW en Esther straks de finale zullen spelen
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:07 schreef Silves het volgende:
Izeik weet zeker dat ze naar huis gaat...Babs?
Welke 'dergelijke figuren' dan wel?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had hier vanmorgen al gepost dat je er toch niet aan moet denken dat dergelijke figuren als JW en Esther straks de finale zullen spelen
Lekker gaan zou ik zeggenquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:07 schreef mootie het volgende:
Bep heeft gezegd dat ze naar huis wil.
zolang ze esther niet aanwijzen om een eliminatieproef te doen, glibbert die wel overal doorheen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, echt niet.
Esther zal nooit ver komen qua proeven denk ik.
Maar JW ?
Even doorpakken graag.quote:
GJ volgens mij.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:10 schreef mootie het volgende:
Wie is de moraalridder van Oranje Nassau?
Vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 27 december 2022 15:10 schreef mootie het volgende:
Wie is de moraalridder van Oranje Nassau?
Die is manager.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:10 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat ze totaal onverwacht Isaac eruit tiefen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |