Stickers van? (ik kijk niet)quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:28 schreef Evenstar het volgende:
Die gast met dat rare jasje heeft echt 6+ stickers ofzo
Misschien heeft 'ie goed z'n best gedaan op schoolquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:28 schreef Evenstar het volgende:
Die gast met dat rare jasje heeft echt 6+ stickers ofzo
De kerstavondshift heb ik 'm het niet horen doen doordat ik te laat met luisteren begon. Gister was ik heel even naar huis fietsen. Vanavond had ik ruzie met de hondquote:
Ik heb er maar 4 in TivoliOudegracht, waaronder mijn allereerste (betalende) concert, het allereerste optreden dat ik van Eefje de Visser zag en 2 legendarische concerten op Le Guess Who May Day 2014. Met The War on Drugs als voorprogramma van Neutral Milk Hotel (die volgorde kun je nu to-taaaal niet meer voorstellen).quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Helaas. Toch wel paar leuke dingen gezien. Sinds het gesloten is een stuk minder vaak naar Utrecht geweest (vanuit Den Helder) voor concerten. Die nieuwe poppodia heb je overal in het land wel en zijn allemaal hetzelfde.
[ afbeelding ]
Oja fuck, we zitten alweer op dag 3. Hoe dan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De kerstavondshift heb ik 'm het niet horen doen doordat ik te laat met luisteren begon. Gister was ik heel even naar huis fietsen. Vanavond had ik ruzie met de hond
Een vriendin heeft me een filmpje doorgestuurd. Ze zetten vuurwerk aan, en publiek begon massaal te wijzen. Toen draaide de camera naar in de studio, daarna vol gericht op geschokt kijkend publiek, en weg van het vuurtje zelf.quote:
Omdat er een single versie van bestaat. En omdat er meer tijd moet zijn voor de wals van Van Inkel.quote:
Ik schrok vanmiddag al dat een kwart van de nummers er al opzat. Nu 1370, dus we zijn al bijna op de helftquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja fuck, we zitten alweer op dag 3. Hoe dan.
Ik schrik van deze post!quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik schrok vanmiddag al dat een kwart van de nummers er al opzat. Nu 1370, dus we zijn al bijna op de helft
Beter gaan die lui snelweg jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Cafe heeft geen flauw idee wat ze er mee aan moeten
Maar 22 minutenquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:30 schreef Berkery het volgende:
Ik dacht dat Autobahn drie kwartier duurde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |