gelukkig staat die er niet maar ditquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:05 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hier had een post kunnen staan over te weinig Duitstalige klassiekers in de lijst der lijsten
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet altijd denken aan haar okselhaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:04 schreef MTheBassman het volgende:
Bij Nena moet ik nu toch altijd denken aan de Serie Dark, met Irgendwo Irgendwann
Gaf een heel andere lading aan dat nummer, wel extra leuk daardoorquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:04 schreef MTheBassman het volgende:
Bij Nena moet ik nu toch altijd denken aan de Serie Dark, met Irgendwo Irgendwann
Uit mijn kindertijd, Anyplace, Anywhere, Anytimequote:Op dinsdag 27 december 2022 01:04 schreef MTheBassman het volgende:
ja, samen met Agnes Obel - Familiar toch wel perfecte nummers voor die serie.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaf een heel andere lading aan dat nummer, wel extra leuk daardoor
Darkquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:04 schreef MTheBassman het volgende:
Ik die dan DRS.P ook nog wel maar dan echt slapen hoorquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:03 schreef koffieleuk het volgende:
Drie stemplaten dit uur
Nena, Kraftwerk en trojkagenot.
Die was me echt te vaag en te donkerquote:
Nee in het caféquote:
wel de beste serie die ik heb gezien sinds breaking bad denk ik.quote:
Magisch, ontroerend mooi bij vlagenquote:
Klinkt heel goed!quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Magisch, ontroerend mooi bij vlagenHet was een soort van greatest hits-show, met o.a. een hoop prachtige nummers van ( ) die ze in recente jaren niet heel vaak live speelden. Echt een genot om die live te horen
Met als ultieme hoogtepunt Samskeyti
![]()
![]()
![]()
![]()
Was voor mij pas de eerste keer dat ik ze in een zaal zag (na 2x festival). Enig minpuntje was dat er halverwege het concert een pauze werd bedacht van 15 minuten waardoor je even helemaal uit de vibe raakte. Lange pauzes bij concerten kan ik weinig mee.
Ik heb inmiddels zoveel series gezien, stuk of 110, dat ik niet meer kan kiezen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wel de beste serie die ik heb gezien sinds breaking bad denk ik.
Het staat wel heel hoog in mijn lijstje ook ja. En juist dat vage maakt het zo goed.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mindhunter wellichtquote:Op dinsdag 27 december 2022 01:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Kun je nu nog niet zeggen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mindhunter wellicht
Vond 1899 wel een stuk minder vrees ik
Ik heb me wel vermaakt met 1899, maar haalde het niveau van de andere die net hier werden genoemd niet nee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 01:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mindhunter wellicht
Vond 1899 wel een stuk minder vrees ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |