Als ie dit niet meent dan spoort ie echt niet en speelt ie met de gevoelens van een kind dus hoogst opmerkelijk welquote:Op maandag 26 december 2022 16:20 schreef espri het volgende:
Martin heeft aan Mexx geschreven dat hij wil dat zij de moeder van zn kinderen wordt.
Ze mocht het niet vertellen, Zoe heeft de brief al gelezen en ze vertelde het nu tegen KimD.quote:Op maandag 26 december 2022 16:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ie dit niet meent dan spoort ie echt niet en speelt ie met de gevoelens van een kind dus hoogst opmerkelijk wel
De hele loods mag het niet weten maar vervolgens weet de hele loods hetquote:Op maandag 26 december 2022 16:39 schreef espri het volgende:
[..]
Ze mocht het niet vertellen, Zoe heeft de brief al gelezen en ze vertelde het nu tegen KimD.
Ik verdenk eerder dat Mexx dit verzonnen heeft.quote:Op maandag 26 december 2022 16:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ie dit niet meent dan spoort ie echt niet en speelt ie met de gevoelens van een kind dus hoogst opmerkelijk wel
Nee, Zoe las het ook, de brief lag op bed en Zoe zei, wat een lieverd is het...quote:Op maandag 26 december 2022 16:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik verdenk eerder dat Mexx dit verzonnen heeft.
Oh ok nou dat is dan een gele kaart want je mag niet schrijven naar elkaar.quote:Op maandag 26 december 2022 16:39 schreef espri het volgende:
[..]
Ze mocht het niet vertellen, Zoe heeft de brief al gelezen en ze vertelde het nu tegen KimD.
Wattes?quote:Op maandag 26 december 2022 16:42 schreef engine het volgende:
Babette is nu overtuigd dat Isaac zijn pik uitgezet heeft
Isaac vertelde vanmorgen dat hij zich afvroeg of zijn little Isaac nog wel werktequote:
Dat heeft Isaac vanmiddag op kantoor gezegd....dat hij zich afvraagt of zijn pik nog werkt want hij heeft dat gedeelte helemaal uitgeschakeld....Babette geloofd dat nu dus.quote:
ik dacht dat ze elkaar niet mochten schrijven en daar op een boete op stond?quote:Op maandag 26 december 2022 16:41 schreef espri het volgende:
[..]
Nee, Zoe las het ook, de brief lag op bed en Zoe zei, wat een lieverd is het...
Ah op die fietsquote:Op maandag 26 december 2022 16:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac vertelde vanmorgen dat hij zich afvroeg of zijn little Isaac nog wel werkte
KimD wil dat nietquote:Op maandag 26 december 2022 16:44 schreef Aggie46 het volgende:
KimD: doen jullie het wel eens?
Mexx: ja
KimD: hoevaak dan
Mexx: 5 x per week
Kimd Viel bijna om van verbazing.
KimD: Op bed?Of ook wel eens ergens naders
Mexx: ook wel een ergens anders
KimD: waardan?
Mexx: op de grond
Oh nooo, wat is ze toch verschrikkelijk dom.quote:Op maandag 26 december 2022 16:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heeft Isaac vanmiddag op kantoor gezegd....dat hij zich afvraagt of zijn pik nog werkt want hij heeft dat gedeelte helemaal uitgeschakeld....Babette geloofd dat nu dus.
Dat dacht ik ook dus vind dat de stem er wat van moet zeggen straks!quote:Op maandag 26 december 2022 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik dacht dat ze elkaar niet mochten schrijven en daar op een boete op stond?
Jaquote:Op maandag 26 december 2022 16:44 schreef espri het volgende:
[..]
Oh nooo, wat is ze toch verschrikkelijk dom.
Ze wil dat niet op tvquote:Op maandag 26 december 2022 16:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt, die doet daar niet aan (mee)
Iedereen moet het weten natuurlijk, ze heeft niet door dat ie haar alleen maar voor de sex heeft, in alles wil hij haar veranderen, pffff.quote:Op maandag 26 december 2022 16:50 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx is echter zo dom om erover te praten
Die kletst ook maar wat, het is niet de eerste keer dat ze dingen beweert die niet waar zijn.quote:Op maandag 26 december 2022 16:44 schreef Aggie46 het volgende:
KimD: doen jullie het wel eens?
Mexx: ja
KimD: hoevaak dan
Mexx: 5 x per week
Kimd Viel bijna om van verbazing.
KimD: Op bed?Of ook wel eens ergens naders
Mexx: ook wel een ergens anders
KimD: waardan?
Mexx: op de grond
Alles voor de sensatie. Die verzint het waar ze bij staat.quote:Op maandag 26 december 2022 16:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die kletst ook maar wat, het is niet de eerste keer dat ze dingen beweert die niet waar zijn.
Voor het slapen gaan mag ze even bij hem liggen in een volle slaapkamer, en dan moet ze naar haar eigen bedje toe.
Heb het hen zelf horen zeggen en zelfs doen waarbij zo'n maandelijkse zwangerschapstest ook niet voor niets wordt besteldquote:Op maandag 26 december 2022 16:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt, die doet daar niet aan (mee)
Zogezegd 500 vrouwen (lees: BS) en dan kom je uit bij Mexx waarmee je hele slimme sportieve kindjes wilquote:Op maandag 26 december 2022 16:51 schreef espri het volgende:
[..]
Iedereen moet het weten natuurlijk, ze heeft niet door dat ie haar alleen maar voor de sex heeft, in alles wil hij haar veranderen, pffff.
Die zwangerschapstest moet ze doen vanwege haar kuur, ze mag niet zwanger worden. Ze zullen wel eens wat gedaan hebben, maar ze zei dat ze het liever niet doet, omdat er geen privacy isquote:Op maandag 26 december 2022 16:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het hen zelf horen zeggen en zelfs doen waarbij zo'n maandelijkse zwangerschapstest ook niet voor niets wordt besteld
Als je niets doet kun je ook niet zwanger wordenquote:Op maandag 26 december 2022 16:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zwangerschapstest moet ze doen vanwege haar kuur, ze mag niet zwanger worden. Ze zullen wel eens wat gedaan hebben, maar ze zei dat ze het liever niet doet, omdat er geen privacy is
Klopt, maar denk dat KimD een type is die zich er niet over uitlaat en zo praat als Mexx, we doen het 5 x poer week en soms 3 x achter elkaar.quote:Op maandag 26 december 2022 16:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je niets doet kun je ook niet zwanger worden
KimD snapt dat wat beter jaquote:Op maandag 26 december 2022 17:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar denk dat KimD een type is die zich er niet over uitlaat en zo praat als Mexx, we doen het 5 x poer week en soms 3 x achter elkaar.
Ik zou eerder denken, wat verder in de relatie, als het vertrouwen er isquote:Op maandag 26 december 2022 17:02 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Meestal zijn vrouwen zo in het begin van een relatie
Meestal belt de deurwaarder zelf (aan)quote:Op maandag 26 december 2022 17:02 schreef espri het volgende:
GJ heeft vaak de deurwaarder moeten bellen...
Hij vergat zn rekeningen te betalen en daarna de deurwaarder om een regeling te treffen.quote:Op maandag 26 december 2022 17:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Meestal belt de deurwaarder zelf (aan)
Dan hebben wij beide andere ervaringenquote:Op maandag 26 december 2022 17:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken, wat verder in de relatie, als het vertrouwen er is
ik ben een vrouw en jij een manquote:Op maandag 26 december 2022 17:06 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Dan hebben wij beide andere ervaringen
Ze eten wat af daar. Om 11 uur het eerste eten nu beginnen ze zo aan rond driequote:
Zo jammer, zo jong en dan als zo dik. Maar dan nog zou ze zich beter kunnen kleden, waardoor het minder opvaltquote:Op maandag 26 december 2022 17:08 schreef engine het volgende:
Kenzi heeft gewoon een pens waar je echt niks mee kan. Dit ziet er ook weer niet uit.
die wat zo irritant isquote:Op maandag 26 december 2022 16:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
die naar huis willt altijd jankt
Jammer is dat he zit best een leuke koppie op een een beste bos mooie harenquote:Op maandag 26 december 2022 17:08 schreef engine het volgende:
Kenzi heeft gewoon een pens waar je echt niks mee kan. Dit ziet er ook weer niet uit.
Zolang ze zich er zelf maar charmant mee voeltquote:Op maandag 26 december 2022 17:08 schreef engine het volgende:
Dat dus, maar ze hebben het zo slecht he?quote:Op maandag 26 december 2022 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze eten wat af daar. Om 11 uur het eerste eten nu beginnen ze zo aan rond drie
En hij weet het altijd zo goed hoe het moet en dan niet op tijd je eigen rekeningen betalen. Valt me wel tegen van hemquote:Op maandag 26 december 2022 17:05 schreef espri het volgende:
[..]
Hij vergat zn rekeningen te betalen en daarna de deurwaarder om een regeling te treffen.
En dan 100 euro doneren aan de voedselbankquote:Op maandag 26 december 2022 17:09 schreef espri het volgende:
[..]
Dat dus, maar ze hebben het zo slecht he?
Zal Erik wel zijnquote:Op maandag 26 december 2022 17:09 schreef espri het volgende:
[..]
Als je nu gewoon een naam geeft, hoef je niet steeds te hinten.
Ja en verbazingwekkend ook wel. Dacht dat ze fanatiek was met boksen maar dat valt wel mee denk ik.quote:Op maandag 26 december 2022 17:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo jammer, zo jong en dan als zo dik. Maar dan nog zou ze zich beter kunnen kleden, waardoor het minder opvalt
Beschamend.quote:Op maandag 26 december 2022 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan 100 euro doneren aan de voedselbank
Deze opmerking gaat nog vaak terugkeren maar ja ze vragen er toch echt zelf omquote:Op maandag 26 december 2022 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan 100 euro doneren aan de voedselbank
Ik denk dat ie dat wel kan typern.quote:
Niemand is heilig en zo heeft GJ ook een slechte periode gehad. Om dan nooit meer een mening te mogen hebben vind ik wat flauw.quote:Op maandag 26 december 2022 17:10 schreef IkFok het volgende:
[..]
En hij weet het altijd zo goed hoe het moet en dan niet op tijd je eigen rekeningen betalen. Valt me wel tegen van hem
Ze is al weer uren aan het oefenenquote:Op maandag 26 december 2022 17:11 schreef Dotteke het volgende:
Eunice
ik zie haar nu voor het eerst dansen en dan in dat jurkje en dat hoofd er bij
ronde 3?quote:Op maandag 26 december 2022 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze eten wat af daar. Om 11 uur het eerste eten nu beginnen ze zo aan rond drie
Nu zie ik een ballerina zegt Esther, lippen op elkaarquote:Op maandag 26 december 2022 17:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is al weer uren aan het oefenen
Ja die is ineens balletlerares vanmiddagquote:Op maandag 26 december 2022 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu zie ik een ballerina zegt Esther, lippen op elkaar
Ja drie keer etenquote:Op maandag 26 december 2022 17:12 schreef Verida het volgende:
[..]
ronde 3?
11 uur was toch de brunch?
Wonderbaarlijkquote:Op maandag 26 december 2022 17:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die is ineens balletlerares vanmiddag
Mevrouw Bullstronkquote:Op maandag 26 december 2022 17:14 schreef Kakadylo het volgende:
Esther is zo'n bazin van een kostschool
jeffquote:Op maandag 26 december 2022 17:09 schreef espri het volgende:
[..]
Als je nu gewoon een naam geeft, hoef je niet steeds te hinten.
een sandwich tijdens het sjoelen bedoel je?quote:Op maandag 26 december 2022 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja drie keer eten
om 11 uur de brunch, daarna nog een sandwich onder het gourmetten
Martin weet waar de brandblusser staatquote:Op maandag 26 december 2022 17:17 schreef Korak het volgende:
Meerdere gourmetstellen in 'n stekkerhaspel en die niet volledig uitrollen!!!
Om 11 uur hebben ze ook best veel gegeten, soep, macaronisalade en daarna volgens mij nog ietsquote:Op maandag 26 december 2022 17:17 schreef Verida het volgende:
[..]
een sandwich tijdens het sjoelen bedoel je?
Ik vind dat echt niet zo vreselijk veel hoor, maar dat zal dan wel aan mij liggen.
een normaal mens eet toch ook gewoon 3 keer per dag? Ze hebben daar amper tussendoortjes.
Oke, hij zit er nog omdat hij niet wegloopt en er geen stemmingen zijn geweest.quote:
een sandwich is niet echt een hele maaltijd in mijn ogen. Heel veel mensen zullen tijdens de kerstdagen in de middag wat toastjes, of andere dingen gegeten hebbenquote:Op maandag 26 december 2022 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om 11 uur hebben ze ook best veel gegeten, soep, macaronisalade en daarna volgens mij nog iets
Daarna nog brood en dan nu alweer
Dat is binnen 6 uur drie keer eten
Ah okay...zag er twee staan maar misschien was niet alles in beeld.quote:Op maandag 26 december 2022 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
volgens mij 4 gourmetstellen
Weiger jij maar eens een muts waar 36 uur aan gebreid isquote:
Ik vind het wel veel, helemaal na een hele uitgebreide brunch. Maar ik eet niet om te eten en ook niet met kerst.quote:Op maandag 26 december 2022 17:20 schreef Verida het volgende:
[..]
een sandwich is niet echt een hele maaltijd in mijn ogen. Heel veel mensen zullen tijdens de kerstdagen in de middag wat toastjes, of andere dingen gegeten hebben
en nu het gourmetten is nog niet begonnen, de tafel wordt klaargemaakt.
Maar het kan aan mij liggen hoor, ik vind 3 maaltijden op een dag niet echt heel erg overdadig, helemaal niet als er niets tussendoor wordt gegeten.
Lol, dan ken je mij nog nietquote:Op maandag 26 december 2022 17:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weiger jij maar eens een muts waar 36 uur aan gebreid is
Ik ook niet hoor, het was ook een hele uitgebreide brunch ik zou daar de hele dag genoeg aan hebbenquote:Op maandag 26 december 2022 17:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het wel veel, helemaal na een hele uitgebreide brunch. Maar ik eet niet om te eten en ook niet met kerst.
Gourmetstellen googlenquote:
Ze komen niets tekort bij manager Isaacquote:Op maandag 26 december 2022 17:27 schreef engine het volgende:
Er is weer vanalles zo te zien. Het wordt wel een kerstdiner
Dikke tietenquote:
dat is raclette etenquote:Op maandag 26 december 2022 17:25 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is een gourmetstel. Allemaal eigen bakje en kleine dingen maken![]()
[ afbeelding ]
Als het niet zo sneu was, zou je erom lachen, tis net een rollade in dat jurkjequote:
Zou wel heel gaaf zijn als ze vanavond nog gaat bevallenquote:
Nee dat heet gourmettenquote:Op maandag 26 december 2022 17:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is raclette eten
nee van dit hou ik niet, daar bratet en stuk vlees 10 min
dat duurt te lang
Wijn alweer bijna op?quote:
Potato, potato.quote:
Dat meiske weet zich niet te kleden helaasquote:
Racletten is iets met Käse toch? Of wanneer je van de trap pleurtquote:
Haai, hoe is het programma? Ik ben bij Big Brother 2021 ergens afgehaaktquote:Op maandag 26 december 2022 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat meiske weet zich niet te kleden helaas
Het is wisselend, de ene keer is er van alles te doen en de andere keer saaiquote:Op maandag 26 december 2022 17:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Haai, hoe is het programma? Ik ben bij Big Brother 2021 ergens afgehaakt
Jappie hoeft niet meer voor zichzelf te praten, dat doet tetterhoofd Wanda wel.quote:Op maandag 26 december 2022 17:37 schreef engine het volgende:
Volgens Wanda wil Jappie ook graag rood
Hoezo niet ? denk dat ze trots is op die buik, zie haar altijd met korte topjes en een blote buik, net als Kim K die altijd strakke kleding aantrekt om haar kont goed uit te laten komen, ze zijn er trots op, dit is niet vadsig of dik, dit is CURVEDquote:Op maandag 26 december 2022 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat meiske weet zich niet te kleden helaas
Plus Size Modelquote:Op maandag 26 december 2022 17:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoezo niet ? denk dat ze trots is op die buik, zie haar altijd met korte topjes en een blote buik, net als Kim K die altijd strakke kleding aantrekt om haar kont goed uit te laten komen, ze zijn er trots op, dit is niet vadsig of dik, dit is CURVED![]()
![]()
Is toch schattig dat ze in alles ook aan Jappie denktquote:Op maandag 26 december 2022 17:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jappie hoeft niet meer voor zichzelf te praten, dat doet tetterhoofd Wanda wel.
zit totaal geen model in. Ze is gewoon vierkant, zonder rondingen of curvesquote:Op maandag 26 december 2022 17:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoezo niet ? denk dat ze trots is op die buik, zie haar altijd met korte topjes en een blote buik, net als Kim K die altijd strakke kleding aantrekt om haar kont goed uit te laten komen, ze zijn er trots op, dit is niet vadsig of dik, dit is CURVED![]()
![]()
Nee, als mijn man continu voor mij zou praten en antwoorden, zou ik dat echt vreselijk vindenquote:Op maandag 26 december 2022 17:40 schreef engine het volgende:
[..]
Is toch schattig dat ze in alles ook aan Jappie denkt
Ja op zich bij Utopia nog wel genoten van bepaalde bewoners en situaties bij Big Brother niet meer gehad dus dit programma niet gevolgd.quote:Op maandag 26 december 2022 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wisselend, de ene keer is er van alles te doen en de andere keer saai
Maar eerlijk zoals de RLSsen ooit waren is het niet meer helaas
Maar dit is andersom...dat jij continu voor je man mag pratenquote:Op maandag 26 december 2022 17:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, als mijn man continu voor mij zou praten en antwoorden, zou ik dat echt vreselijk vinden
Fondue is met vlees of wat anders in een pan met hete oliequote:Op maandag 26 december 2022 17:41 schreef mario390 het volgende:
bij ons het dat niet gourmetten
heet raclette of fondue eten
Mijn man wil dat ook niet, hij kan zelf denken en pratenquote:Op maandag 26 december 2022 17:42 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dit is andersom...dat jij continu voor je man mag praten
Iedereen wil eten, komt zij weer met een voorstelling. Verkeerde timingquote:Op maandag 26 december 2022 17:43 schreef engine het volgende:
Jaaaaa nieuwe voorstelling van Eunice![]()
allemaal even opletten.
het is andersom, ze begonnen net en komt Eunice weer aan in haar tutuquote:Op maandag 26 december 2022 17:44 schreef engine het volgende:
Gaan gewoon door met gourmetten terwijl er zo een show gegeven wordt
Alles moet snel op, anders heb je zo niets natuurlijk.quote:Op maandag 26 december 2022 17:44 schreef engine het volgende:
Gaan gewoon door met gourmetten terwijl er zo een show gegeven wordt
Niet alleen met kerstquote:Op maandag 26 december 2022 17:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hebben Babbelet en GJ al iets uitgevoerd deze kerst? Je ziet ze hele dagen lullen, maar verder ook niets, maar dan ook niets uitvoeren
Isaac vertelde vanmorgen dat Wanda een foto van Jappie naast haar bed heeft staanquote:Op maandag 26 december 2022 17:44 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het wel een beetje ziekelijk worden dat kleefgedrag van Wanda en Jappie....
Nou nee andersom is het niet. Eunice is al uren aan het oefenen om die show te geven.quote:Op maandag 26 december 2022 17:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het is andersom, ze begonnen net en komt Eunice weer aan in haar tutu
Isaac is ookquote:Op maandag 26 december 2022 17:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac vertelde vanmorgen dat Wanda een foto van Jappie naast haar bed heeft staan
Maar weet iedereen dat ook?quote:Op maandag 26 december 2022 17:45 schreef engine het volgende:
[..]
Nou nee andersom is het niet. Eunice is al uren aan het oefenen om die show te geven.
awh vind ik wel sneu voor Eunice....waarom niet?quote:
Serieus, nah het moet niet gekker worden... belachelijk..quote:Op maandag 26 december 2022 17:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac vertelde vanmorgen dat Wanda een foto van Jappie naast haar bed heeft staan
quote:
Ja of nee...de meeste boeit het toch niet.quote:Op maandag 26 december 2022 17:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar weet iedereen dat ook?
Ze hadden niet de juiste muziek voor haar.quote:Op maandag 26 december 2022 17:47 schreef engine het volgende:
[..]
awh vind ik wel sneu voor Eunice....waarom niet?
Zou Isaac ook nog niet meteen op zijn woord geloven.quote:Op maandag 26 december 2022 17:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Serieus, nah het moet niet gekker worden... belachelijk..
de bewoners kunnen het zelf zien.quote:Op maandag 26 december 2022 17:47 schreef engine het volgende:
[..]
Zou Isaac ook nog niet meteen op zijn woord geloven.
Ja en nog niemand anders heeft er iets over gezegdquote:Op maandag 26 december 2022 17:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
de bewoners kunnen het zelf zien.
Natuurlijk wel want als het niet waar is dan weet je dat in dit geval meteenquote:Op maandag 26 december 2022 17:47 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac dacht ikquote:
Laat even zien waar die foto hangt dan? Met kusjes eromheen zeker ook? Je kunt er van maken wat je wilt.quote:Op maandag 26 december 2022 17:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Natuurlijk wel want als het niet waar is dan weet je dat in dit geval meteen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 26 december 2022 17:51 schreef Aggie46 het volgende:
Ballet gaat wel door
Ik herhaal: BALLET GAAT WEL DOOR
Je hoeft niet bang te zijn dat we gaan kijken hoorquote:Op maandag 26 december 2022 17:51 schreef Aggie46 het volgende:
Ballet gaat wel door
Ik herhaal: BALLET GAAT WEL DOOR
Babs gaat mij steeds meer tegen staan, lekker met GJ verder gaan, passen goed bij elkaarquote:Op maandag 26 december 2022 16:49 schreef pingu66 het volgende:
Babbel tegen GJ dat ze het beter kan vinden met GJ dan met Wendy. Wendy heeft geen diepgang zegt Babbet die zelf nonstop gebakken lucht analyses eruit gooit.
Isaac?? Wat mis ik?? Vertel Engine...quote:Op maandag 26 december 2022 17:47 schreef engine het volgende:
[..]
ze had het volgens mij overlegd met Isaac en die had deze tijd doorgegeven (tablet met muziek moest geleverd worden)quote:Op maandag 26 december 2022 17:52 schreef Dotteke het volgende:
Esther is bij Eunice, mensen zitten te gourmetten en andere zijn voor haar bezig om haar ballet. Laat ze dat dan na het eten doen
Vindt je dat zo mooi?quote:
quote:
Mijn kinderen deden toen ze een jaar of 7 waren ook dit soort dingetjesquote:Op maandag 26 december 2022 17:54 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ze heeft zo haar best gedaan. Ik vind het wel aandoenlijk ergens.
Schattig tochquote:Op maandag 26 december 2022 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kinderen deden toen ze een jaar of 7 waren ook dit soort dingetjes
knap lullige opmerkingquote:Op maandag 26 december 2022 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Moeten we ook nog klappen zometeen vraagt Wanda
Ik vind het kinderachtig, als je kinderen of kleinkinderen dat doen, maar kom op een volwassen vrouw?quote:Op maandag 26 december 2022 17:57 schreef engine het volgende:
Natuurlijk is het een beetje belachelijk wat ze doet. Maar ze heeft wel geoefend en heeft het lef om daar voor de groep te gaan staan.
Ik vind het geweldig
En daar heeft ze gelijk inquote:Op maandag 26 december 2022 17:59 schreef Dotteke het volgende:
Ze heeft het gisteren ook al gedaan, we zitten nu te eten
Het is net een klein kind die de aandacht op wil eisen omdat ze een kunstje heeft geleerd zegt Wanda
Ja daarin verschillen we dan. Ik vind het wel wat hebben dat ze gewoon gaat voor dingen die ze leuk vindt.quote:Op maandag 26 december 2022 17:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het kinderachtig, als je kinderen of kleinkinderen dat doen, maar kom op een volwassen vrouw?
onbeschoft kutkind die Wandaquote:
Ja zo denk ik er ook over. En het lijkt ook nog eens nergens op.quote:Op maandag 26 december 2022 17:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het kinderachtig, als je kinderen of kleinkinderen dat doen, maar kom op een volwassen vrouw?
Dat ze doet wat ze leuk vindt prima, maar een kinderlijk optreden?quote:Op maandag 26 december 2022 17:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daarin verschillen we dan. Ik vind het wel wat hebben dat ze gewoon gaat voor dingen die ze leuk vindt.
of het kinderlijk is of niet, doet er niet echt veel toe.quote:Op maandag 26 december 2022 18:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat ze doet wat ze leuk vindt prima, maar een kinderlijk optreden?
Als ik er zou zitten, zou ik uit fatsoen kijken en klappen, maar niet omdat ik het leuk vindquote:Op maandag 26 december 2022 18:00 schreef engine het volgende:
Iemand even zijn of haar momentje gunnen. Het is zo simpel en kost je twee minuten maar het is weer teveel.
Mexx en Martin 5x per weekquote:
Het was niet alleen wanda die niet keek, Kim ook nietquote:Op maandag 26 december 2022 18:02 schreef Verida het volgende:
[..]
of het kinderlijk is of niet, doet er niet echt veel toe.
zij heeft dit als evenement ofzo. En dan hoort iedereen daar gewoon even netjes de aandacht aan te geven. Ze zitten ook allemaal bij GJ als die talkshow speelt of bij de les van Bern.
Dit is gewoon onbeschoft van Wanda
Die moedigde iedereen aan.quote:Op maandag 26 december 2022 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was niet alleen wanda die niet keek, Kim ook niet
rupert teveel infoquote:Op maandag 26 december 2022 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mexx en Martin 5x per week
Imadiddin en Rupert lusten er wel pap van, die trekken en pijpen alleen geloof ik
Maar ze laten niet op de streams zien volgens mij
Je ziet helemaal niks op de streams van al dat allesquote:Op maandag 26 december 2022 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Imadiddin en Rupert lusten er wel pap van, die trekken en pijpen alleen geloof ik
Kan er ook niets aan doenquote:
Okayy, dat zijn bezige bijen. Bedankt voor de update Dotquote:Op maandag 26 december 2022 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hebben altijd even een momentje met veel smakgeluiden.quote:
wat gedaan? soory de stream werkt bij mequote:Op maandag 26 december 2022 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan er ook niets aan doen![]()
Eunice is blij dat ze het gedaan heeft.
Ja het liep niet erg vlotjesquote:Op maandag 26 december 2022 18:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goed verhaal, liep ook lekker ..... mijn God
Lees je even mee Wandaquote:Op maandag 26 december 2022 18:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
Eunice: Dank je wel Isaac, ik ben klaar, opgelucht, het is achter de rug, anders had ik de rest van mijn leven gedacht, "had ik het maar gedaan", ik ben zo blij dat ik het heb gedaan en Esther heeft me geholpen.
Het gaat om het idee, daar zat veel liefde en moeite in. Begrijp dat danquote:Op maandag 26 december 2022 18:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goed verhaal, liep ook lekker ..... mijn God
Intentie was zeker goed en lief bedoeld, alleen de uitvoering was kut .....quote:Op maandag 26 december 2022 18:08 schreef Aggie46 het volgende:
Het gaat om het idee, daar zat veel liefde en moeite in. Begrijp dat dan
Ik vond het ook mooi van Esther.quote:Op maandag 26 december 2022 18:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
Eunice: Ik had geen zenuwen meer,
Isaac: Juist leuk zo onder een Kerstdiner. En dan nu lekker gaan eten.
Eunice: Dank je wel Isaac, ik ben klaar, opgelucht, het is achter de rug, anders had ik de rest van mijn leven gedacht, "had ik het maar gedaan", ik ben zo blij dat ik het heb gedaan en Esther heeft me geholpen.
Ja zelfde ideequote:Op maandag 26 december 2022 18:14 schreef mario390 het volgende:
kijken julie dat is bijna dat selfde Gestell
bij ons heet dat Raclette- Gestell
[ afbeelding ]
Een schatje.quote:
Echt? Want ze heeft geen uitstraling van een schatjequote:
Instabiel,wil leuk geworden door een groep en gaat anderen daardoor in discredit brengen.quote:
Nouja lieve meid. Hart op de juiste plaats enzoquote:Op maandag 26 december 2022 18:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Echt? Want ze heeft geen uitstraling van een schatje
Jong, niet al te slim, zoekt aansluiting bij iedereen, door veel te roddelen, Niet te beroerd om huishoudelijke taken uit te voerenquote:
Bij ons gourmet stelquote:Op maandag 26 december 2022 18:14 schreef mario390 het volgende:
kijken julie dat is bijna dat selfde Gestell
bij ons heet dat Raclette- Gestell
[ afbeelding ]
Fresh heeft een andere blik op haarquote:Op maandag 26 december 2022 18:16 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja lieve meid. Hart op de juiste plaats enzo
Dat is een faire uitlegquote:Op maandag 26 december 2022 18:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jong, niet al te slim, zoekt aansluiting bij iedereen, door veel te roddelen, Niet te beroerd om huishoudelijke taken uit te voeren
Dat is wel lullig natuurlijkquote:Op maandag 26 december 2022 18:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Staat open voor een vriendje en sex in de loods maar niemand wil haar.
En zij wil iedereen en daar gedraagt ze zich ook naar.quote:Op maandag 26 december 2022 18:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Staat open voor een vriendje en sex in de loods maar niemand wil haar.
Oh en veel met haar uiterlijk bezig, veel met make-up en met haar haren bezigquote:
Zit er dan echt geen man tussen die haar wil?quote:Op maandag 26 december 2022 18:18 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En zij wil iedereen en daar gedraagt ze zich ook naar.
Dus loopt veel blauwtjes.
Nee!quote:Op maandag 26 december 2022 18:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zit er dan echt geen man tussen die haar wil?
Ja dat wel maar ze doet niet zoveel verkeerd. Best een leuke meid. Ze heeft wel humor.quote:Op maandag 26 december 2022 18:18 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En zij wil iedereen en daar gedraagt ze zich ook naar.
Dus loopt veel blauwtjes.
Dat was mij al opgevallen.quote:Op maandag 26 december 2022 18:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh en veel met haar uiterlijk bezig, veel met make-up en met haar haren bezig
Dan is het wel heel erg triest gesteldquote:
Dat laatste is al heel belangrijk. Vind ik nog belangrijker dan het uiterlijk.quote:Op maandag 26 december 2022 18:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ze doet niet zoveel verkeerd. Best een leuke meid. Ze heeft wel humor.
Nope. En eigenlijk is ze best wel zielig.quote:Op maandag 26 december 2022 18:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zit er dan echt geen man tussen die haar wil?
Ze heeft meerdere pogingen bij meerdere mannen gedaan, maar het loopt steeds op niets uitquote:Op maandag 26 december 2022 18:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan is het wel heel erg triest gesteld
Je bent horny en niemand wil je, best wel lulligquote:Op maandag 26 december 2022 18:20 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nope. En eigenlijk is ze best wel zielig.
Maar ach, aldoende leert ze.
Nou ja, niet doende, maar bij wijze van spreken
Weet jij nog alle namen?quote:Op maandag 26 december 2022 18:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft meerdere pogingen bij meerdere mannen gedaan, maar het loopt steeds op niets uit
Maar dat ligt dan waarschijnlijk meer aan haar, dan aan die mannen als ik het mag samenvattenquote:Op maandag 26 december 2022 18:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft meerdere pogingen bij meerdere mannen gedaan, maar het loopt steeds op niets uit
Ze heeft zo'n ding, die neemt ze mee onder de douche bv en dat gaat goed.quote:Op maandag 26 december 2022 18:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je bent horny en niemand wil je, best wel lullig
Nadir, Martin, Jeff en Isaacquote:
Je moet toch wat hequote:Op maandag 26 december 2022 18:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n ding, die neemt ze mee onder de douche bv en dat gaat goed.
Ze leent hem ook uit aan de andere meiden.
De grootste lol
Er is een Satisfeyer.quote:Op maandag 26 december 2022 18:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je bent horny en niemand wil je, best wel lullig
Sarisfyerquote:Op maandag 26 december 2022 18:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n ding, die neemt ze mee onder de douche bv en dat gaat goed.
Ze leent hem ook uit aan de andere meiden.
De grootste lol
Ach ja, ik word oud.quote:
Dat is best wel lang.quote:Op maandag 26 december 2022 18:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Al bijna vier jaar vrijgezel.
Je bent nooit te oud Aggiequote:Op maandag 26 december 2022 18:24 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ach ja, ik word oud.![]()
Toen dat hier uitgelegd werd, ga je er op letten.
Zo he
Staat er nog wat op de planning voor vanavond?quote:Op maandag 26 december 2022 18:26 schreef engine het volgende:
Het duurt te lang. Er moet gegeten worden papa.
Hottub sessie .....quote:Op maandag 26 december 2022 18:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Staat er nog wat op de planning voor vanavond?
Er komt nog een spel na het eten maar geen idee wat.quote:Op maandag 26 december 2022 18:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Staat er nog wat op de planning voor vanavond?
Owja pornoquote:
Ok, ben benieuwdquote:Op maandag 26 december 2022 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Er komt nog een spel na het eten maar geen idee wat.
Zitten zelf aan het diner, heb Erik ook nog niet zien bakken en Berend ook nietquote:Op maandag 26 december 2022 18:28 schreef Flow3r het volgende:
Typisch hoe de regie altijd voor dezelfde mensen kiest
Bern, Sasha of Berend komen zelden in beeld
Berend en Erik hebben de hele afwas gedaan en dat meerdere malen, ook belangrijkquote:Op maandag 26 december 2022 18:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zitten zelf aan het diner, heb Erik ook nog niet zien bakken en Berend ook niet
Zit zich kapot te ergerenquote:Op maandag 26 december 2022 18:32 schreef engine het volgende:
En Jappie denkt er het zijne van
[ afbeelding ]
Vreselijk toch...die wordt 's-ochtends wakker en stopt niet meer met praten. Ik ben blij dat ik van stream kan wisselen. Zou d'r helemaal gek van wordenquote:Op maandag 26 december 2022 18:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie kijkt niet echt vrolijk naast het [ afbeelding ]getetter van Wanda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |