nee hee nog steeds geen uitslagenquote:Op zondag 25 december 2022 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Inmiddels al iets gewonnen??
Ik ga voor een bakkie koffiequote:Op zondag 25 december 2022 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi moment om nog een biertje te pakken.
Ben ik het met je eensquote:Op zondag 25 december 2022 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi moment om nog een biertje te pakken.
Welke quiz?quote:
Je moet wel een IQ onder de 85 hebben om ze fout te hebbenquote:
quote:Op zondag 25 december 2022 23:31 schreef Kopiko het volgende:
EINDELIJK worden de fans van Bruce Springsteen eens op hun wenken bediend.
quote:Op zondag 25 december 2022 23:18 schreef Szura het volgende:
Je moet een IQ van onder de 85 hebben om dit leuk te vinden, volgens mij
Ik zou zelfs willen zeggen: overbodige Bruce is overbodig.quote:
D. Goldbandquote:
quote:Op zondag 25 december 2022 23:33 schreef Emptystreet het volgende:
Ik hoor dit nummer en moet om de een of andere reden denken aan Roger Taylor.
Jammer dat Man on Fire niet in de Top 2000 staat
In het cafe en op kanaal 81quote:
Die zou ik niet eens wetenquote:Op zondag 25 december 2022 23:33 schreef Gretzl het volgende:
Zijn toch leukere vragen te verzinnen zou je zeggen...
[ afbeelding ]
Agree to disagree dan maar...quote:
zekers, kan niet 100% hetzelfde zijn uiteraardquote:Op zondag 25 december 2022 23:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Agree to disagree dan maar...
Hebben ook zat muzikale raakvlakken.
Moet het vandaag en morgen even doen met één laptopscherm (grootste deel van de tijd), dus de videostream staat hier niet op de achtergrond nu.quote:
Nee, stel je voor dat iedereen M&S of Cantsington leuk zou vinden.... *bibber*quote:Op zondag 25 december 2022 23:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zekers, kan niet 100% hetzelfde zijn uiteraard
Heb het stiekem aan gehouden.quote:Op zondag 25 december 2022 23:34 schreef MTheBassman het volgende:
hierna kan weer het discobroekje aan gelukkig
Ik heb zijn eerste vier hier liggen. Van The Cross heb ik helaas niks in huisquote:Op zondag 25 december 2022 23:35 schreef Emptystreet het volgende:
[..]Roger z'n solo werk is goud! Liar van The Cross is hier ook regelmatig aan!
Heb er heel lang over zitten twijfelen om vorig jaar naar z'n solo shows te gaan in Engeland. Maar ik vond het financieel onverstandig en baal als een stekkerquote:Op zondag 25 december 2022 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb zijn eerste vier hier liggen. Van The Cross heb ik helaas niks in huis
Bokito kon wel goed spinnen.quote:Op zondag 25 december 2022 23:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
3 van die vadsige wijven..en dan zo'n aap erbij.
Neil Young - Philadelphia, dat aan het eind van de film zit, is beter dan dat nummer van Bruce trouwens.quote:
Geschiedsvervalsing: ze waren niet (echt) vadsig. Toen.quote:Op zondag 25 december 2022 23:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eensquote:Op zondag 25 december 2022 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neil Young - Philadelphia, dat aan het eind van de film zit, is beter dan dat nummer van Bruce trouwens.
Ik heb hem ook onlangs gekeken, heb me er wel mee vermaakt.quote:Op zondag 25 december 2022 23:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
dit jaar die film gekeken. Viel behoorlijk tegen
Klopt, Hans was abuis.quote:Op zondag 25 december 2022 23:38 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Geschiedsvervalsing: ze waren niet (echt) vadsig. Toen.
Nouja als je ziet waar het tussen staat is het echt het beste nummer ooitquote:Op zondag 25 december 2022 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind dit echt een saai nummer, sorry.
Dat is niet aardig. En niet waar.quote:Op zondag 25 december 2022 23:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er gebeurt verder niet veel in dit rondlopertje inderdaad.quote:Op zondag 25 december 2022 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind dit echt een saai nummer, sorry.
Bob Marley?quote:Op zondag 25 december 2022 23:39 schreef MTheBassman het volgende:
hierna even een goed momentje om te blowen zo te zien.
Mis je wel MechaStreisandquote:Op zondag 25 december 2022 23:39 schreef MTheBassman het volgende:
hierna even een goed momentje om te blowen zo te zien.
Klopt hoor. Was een sketch van Hans Teeuwen over het beste nr allertijden, de Boney M meugamixquote:Op zondag 25 december 2022 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is niet aardig. En niet waar.
Helloquote:
Bob Marley heb ik daar niet nodig voorquote:
Dat overleef ik wel denk ik.quote:
je zou maar geen ruimte hebben voor Suzan en Freekquote:Op zondag 25 december 2022 23:40 schreef 4-elements het volgende:
Geen Daddy Cool of Ma Baker meer. Alleen Rasputin...
Maar je ontloopt wel de zwaar overgewaardeerde Dionquote:
Hij plaatste een rectificatie:quote:Op zondag 25 december 2022 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is niet aardig. En niet waar.
quote:Op zondag 25 december 2022 23:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt, Hans was abuis.
3 best lekkere donkere vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |